زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

انتخاب بهترین رنگ رژلب برای زمستان

wordcamp
383
9 دقیقه
انتخاب بهترین رنگ رژلب برای زمستان

شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد، اما رنگ رژلب برای آرایش زمستان با آرایش تابستان کمی متفاوت است. بخشی از این تفاوت به رنگ و مدل آرایش ترند سال بستگی دارد و بخشی دیگر با مدل آرایش در فصل زمستان مرتبط است. در این مقاله، راهنمای کوتاهی در انتخاب بهترین رنگ رژلب برای زمستان برایتان قرار دادیم. به همین منظور شما می‌توانید خرید رژلب خوش‌ رنگ‌تری برای فصل زمستان تجربه کنید.

بهترین رنگ رژلب برای زمستان

معمولا در فصل زمستان، برخلاف فصل تابستان، تمرکز آرایش روی چشم‌ها است. به همین دلیل در فصل‌هایی همچون بهار و تابستان از رژلب‌ قرمز و رنگ‌های روشن بیشتر استفاده می‌شود تا تمرکز روی لب‌ها ایجاد شود. بنابراین بهترین رنگ رژلب برای زمستان، معمولا رنگ‌های خنثی و نود هستند که در ادامه مقاله به معرفی هر یک می‌پردازیم.

رژلب نود، بهترین انتخاب برای زمستان

احتمالا امسال بارها نام رنگ نود به گوشتان خورده است. اما رژلب نود چه رنگی است؟ به طور کلی از رنگ کرم تا قهوه‌ای را رنگ نود می‌گویند. نود در صنعت مد و فشن از رنگ پوست بدن الهام گرفته شده است. نود در گروه رنگ‌های خنثی قرار دارد. معمولا رنگ‌های خنثی به راحتی با تمام رنگ‌های چرخه رنگ ترکیب می‌شوند.

از مزیت رژلب رنگ نود برای زمستان این است که به آرایش ساده و مات، جلوه زیباتری می‌بخشد. رژلب رنگ نود، یک رنگ کلاسیک و نزدیک به رنگ پوست است. رژلب نود مناسب افرادی است که به آرایش ملایم علاقه دارند و می‌خواهند آرایش چشم جذاب‌تری داشته باشند.

رژلب ریمل لندن مدل The only 1 یک مارک معروف و باکیفیت برای خرید رژلب نود و مات است. در طیف رنگی این برند رژلب، رنگ نود و قهوه‌ای نیز وجود دارد که رنگ لب را مات و خوش‌رنگ می‌کند. با این حال، این رژلب باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود و لب‌ها را نرم و لطیف می‌کند.

لیپ گلاس برای درخشان کردن لب‌ها

یکی از ترندهای فصل زمستان، لیپ گلاس است. پیش از آنکه برندهای معروف آرایشی لیپ گلاس ارائه دهند، برق لب‌های بدون رنگ خشک و چسبناکی در آرایش مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال، لیپ گلاس باعث درخشان شدن لب‌ها می‌شود و مزایای دیگری نیز به همراه دارد.

برق لب اوریفلیم سری OnColour
برق لب اوریفلیم سری OnColour

بافت لیپ گلاس از برق لب‌های قدیمی کمی لطیف‌تر است. به همین دلیل لب‌ها را چسبناک نمی‌کند. برخی از لیپ‌ گلاس‌ها حاوی ویتامین E هستند که برای تقویت و لطافت پوست لب نیز مفید می‌باشند. از آن جایی که در فصل زمستان پوست لب به دلیل هوای خشک و سرد، خشک و پوسته می‌شود، خرید لیپ گلاس بهترین انتخاب به جای رژلب برای فصل زمستان است.

معمولا لیپ گلاس در رنگ‌های قرمز و صورتی به فروش می‌رسد. از این جهت در صورتی که به رنگ قرمز علاقه دارید، لیپ گلاس قرمز ملایم، به آرایش مات زمستان جلوه جذاب‌تری می‌دهد. اما این ویژگی باعث از بین رفتن سادگی و زیبایی آرایشتان نخواهد شد.

لیپ گلاس یا برق لب اوریفلیم مدل oncolour یک انتخاب مناسب برای زمستان است. این لیپ گلاس صورتی، پوشانندگی و ماندگاری بالایی دارد. همچنین برق لب اوریفلیم حاوی روغن گل رز و ویتامین E است که پوست لب را تقویت و لطیف می‌کند. 

رژلب کالباسی، رنگی که تکراری نمی‌شود

در چند سال اخیر، رژلب کالباسی وارد بازار شد و همچنان طرفداران بسیاری به همراه دارد. این رنگ که به رنگ رژلب صورتی گوشتی نیز معروف است، هرگز از مُد نمی‌افتد و البته یک انتخاب فوق‌العاده برای آرایش زمستان است.

معمولا در آرایش زمستان از هایلایتر یا لوازم آرایش براق و اکلیلی استفاده نمی‌کنند. بنابراین آرایش حالتی کاملا مات دارد. اما ممکن است مدل آرایش مات کمی تکراری شود یا صورت را به اصطلاح بی‌روح کند. از این جهت تناژ صورتی ملایم رژلب کالباسی باعث چشمگیرتر شدن آرایشتان می‌شود که نه تنها در زیبایی لب‌ها، بلکه در زیبایی چشم‌ها نیز تاثیر دارد.

رژلب مایع مات اسنس، یک انتخاب مناسب و باکیفیت برای خرید رژلب کالباسی است. این رژلب حالت مات و مخملی دارد، اما باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود. رژلب مات اسنس ماندگاری بالایی دارد و باعث نرم و لطیف ماندن لب‌ها می‌شود.

رژلب آلبالویی، یک انتخاب خاص

همان‌طور که می‌دانید مدل آرایش روز و شب متفاوت است. معمولا آرایش روز ساده‌تر است و از رژلب‌های روشن و کم‌رنگ استفاده می‌شود. اما در آرایش شب که مخصوص مهمانی است، رژلب‌های تیره‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رژ لب مات آرکانسیل مدل Very Mat
رژ لب مات آرکانسیل مدل Very Mat

احتمالا فکر می‌کنید که رنگ قرمز در گروه بهترین رنگ رژلب برای زمستان قرار ندارد. تصور شما درست است! رنگ قرمز کلاسیک، یک رنگ تابستانی است. اما رنگ قرمز تیره یا رژلب آلبالویی، یک رنگ مناسب برای آرایش زمستان محسوب می‌شود. رژلب آلبالویی نه تنها رنگ چشمگیری دارد، بلکه به آرایش چشم، جلوه جذاب‌تر و بهتری می‌بخشد.

رژلب آرکانسیل طیف رنگی متفاوتی به همراه دارد. رژلب آلبالویی آرکانسیل دوام و ماندگاری بالایی دارد و مانع خشک شدن لب‌ها می‌شود. از مزیت رژلب آرکانسیل می‌توان به عطر خوش انبه اشاره کرد. همچنین این رژلب حاوی روغن هسته انگور و روغن آرگان است که پوست لب را نرم و مرطوب می‌کند.

رژلب مسی برای آرایش مات

شاید فکر کنید که دیگر رژلب مسی چندان طرفدار نداشته باشد. اما یکی از رنگ‌های آرایشی ترند امسال، رژلب مسی است. رژلب مسی یک رژلب شاین و براق است. از این جهت اگر نمی‌خواهید آرایشتان کاملا مات باشد، این رنگ به صورتتان جلوه جذاب‌تری می‌بخشد.

رژلب مسی جزء رنگ‌هایی است که روی رنگ پوست صورت، به‌خصوص گونه‌ها تاثیر دارد و باعث می‌شود پوست درخشان‌تر به نظر برسد. این رنگ مناسب آرایش عصر است و در آرایش شب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رژلب مایع کنسی برای آرایش مات مناسب است. این رژلب درخشش طبیعی و زیبایی دارد که صورت را شاداب نیز می‌کند. رژلب مایع کنسی مسی از خشکی و ترک لب جلوگیری می‌کند، چرا که حاوی ویتامین E است. همچنین بافت این رژلب مایع بسیار سبک و لطیف می‌باشد.

رژلب جگری برای آرایش شب

رژلب جگری برای آرایش شب یک انتخاب مناسب است. اگر طرفدار رنگ‌های تیره هستید، این رنگ در گروه بهترین رنگ‌‌های رژلب برای زمستان قرار دارد. از مزیت‌های رژلب جگری این است که چشم‌ها را جذاب‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

با این حال توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک آرایش متناسب با رژلب جگری یا تیره داشته باشید، بهتر است آرایش چشمتان ملایم‌تر باشد. در صورتی آرایش زیباتر می‌شود که هارمونی میان آرایش لب و چشم برقرار شود. به عبارتی اگر آرایش چشم‌تان غلیظ است، بهتر است از رژلب ملایم و اگر آرایش چشمتان ساده و ملیح است، بهتر است از رژلب تیره استفاده کنید.

رژلب بیو مدل Pure Color طیف رنگی گسترده‌ای دارد. بنابراین هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. این رژلب دوام و ماندگاری بالایی دارد و فاقد عطر و پارابن است. رژلب بیو پوشانندگی بالا در کنار بافت سبک و لطیف دارد.

رژلب قهوه‌ای روشن یک انتخاب کلاسیک

رژلب قهوه‌ای روشن یک انتخاب کلاسیک است که در فصل زمستان نیز طرفداران بسیاری به همراه دارد. رژلب قهوه‌ای روشن باعث برجسته‌تر شدن لب‌ها می‌شود. همچنین این رنگ روی زیباتر شدن چشم‌ها و گونه‌ها تاثیر دارد.

اگرچه رنگ قهوه‌ای، یک رنگ کلاسیک است، اما هرگز طرفداران خود را از دست نمی‌دهد. رژلب قهوه‌ای روشن مات، به آرایش زمستان جلوه زیباتری می‌بخشد. این رنگ رژلب یک رنگ خاص است که شما می‌توانید برای آرایش روز و شب از آن بهره‌مند شوید.

پالت 8 رنگ رژ لب لورال
پالت 8 رنگ رژ لب لورال

پالت رژلب لورال یک انتخاب فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند چند رنگ متفاوت رژلب را با هم تجربه کنند. این پالت از رنگ صورتی روشن تا قهوه‌ای تشکیل شده است. بنابراین شما می‌توانید برای چهار فصل سال از این پالت رژلب لورال بهره‌مند شوید.

رژلب هلویی برای تمام فصول سال

رژلب هلویی یک رنگ میان رنگ صورتی و نارنجی است که برای تمام فصول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. رژلب هلویی، سادگی و زیبایی آرایش روزانه را چندین برابر می‌کند. همچنین این رنگ باعث جوان‌تر شدن صورت می‌شود.

رژلب هلویی یک انتخاب مناسب برای خانم‌های جوان است. با این حال رژلب مات هلویی انتخاب مناسب‌تری برای فصل زمستان می‌باشد تا هارمونی میکاپ حفظ شود. همچنین رژلب هلویی جلوه زیباتری به پوست گونه‌ها می‌بخشد.

برند رژلب پاستل یک انتخاب مناسب برای خرید رژلب هلویی است. چرا که این رژلب پوشانندگی و پیگمنت (رنگدانه) بالایی دارد و باعث زیباتر شدن فرم لب‌ها می‌شود. رژلب پاستل بدون سرب است که این ویژگی مهمی برای خرید رژلب جامد یا مایع محسوب می‌شود. 

همینطور می‌توانید سری به محصولات رژلب گلدن رز بزنید. این محصول موفق و پرفروش را می‌توانید به طور کامل در صفحه فروشگاه موتن‌رو مشاهده کند.

سوالات متداول در مورد رنگ رژلب برای زمستان

آیا رنگ رژلب برای زمستان و تابستان متفاوت است؟

بله، رنگ رژلب برای زمستان و تابستان متفاوت است. معمولا در تابستان آرایش شاین یا درخشان‌تر است. بنابراین در فصل بهار و تابستان از رنگ رژلب روشن همچون صورتی و قرمز بیشتر استفاده می‌شود. اما مدل آرایش برای زمستان مات است. بنابراین بهترین رنگ رژلب برای زمستان در گروه رنگ‌های ملایم، مات و نود قرار می‌گیرد.

چه رنگ رژلبی برای زمستان بهتر است؟

برای آرایش زمستان، بهتر است سراغ رنگ‌های نود، کالباسی، هلویی و صورتی بروید. رنگ‌های تیره همچون قهوه‌ای، جگری و آلبالویی یک انتخاب مناسب برای آرایش شب است. از این جهت اگر طرفدار رنگ‌های تیره هستید، می‌توانید از این رنگ رژلب‌ها هم در فصل زمستان بهره‌مند شوید.

بهترین مارک رژلب برای زمستان چیست؟

توصیه می‌کنیم برای زمستان از رژلب‌های چرب و روغنی استفاده کنید و کمتر سراغ رژلب‌های خشک بروید. چرا که این نوع رژلب‌ها باعث خشک‌تر شدن پوست لب در فصل سرد و خشک پاییز و زمستان می‌شوند. برندهای همچون اوریفیلم، ریمل لندن، پاستل، اورآل، بیو و کنسی از بهترین مارک رژلب برای زمستان هستند. این برندها نه تنها رنگ بندی بالایی دارند، بلکه مانع خشک شدن لب‌ها نیز می‌شوند.