زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ترفندهای جذابیت خانم ها در نگاه مردان

wordcamp
3,224
3 دقیقه
ترفندهای جذابیت خانم ها در نگاه مردان

بهتر است بدانید زیبایی از دید هر انسانی تعریف متفاوتی دارد اما آنچه در اینجا برای ما اهمیت دارد ترفندهای جذابیت خانم‌ها در نگاه مردان می‌باشد که باعث می‌شود جذابیت زنان دو چندان شده و در نگاه مردان رویایی بنظر برسند. برای رسیدن به این امر نیاز نیست که کارهای عجیب و محیرالعقول انجام دهید بلکه کافی است قبل از هر چیز خود را دوست داشته باشید و چند ترفند ساده را بکار بگیرید زیرا ذهن مردان ساده انگار بوده و سادگی را بیشتر می‌پسندد. دانستن این ترفند‌ها و شیوه‌های جذابیت به بهبود روند زندگی شما و همچنین جذب مرد مورد علاقه شما کمک کرده و باعث می‌شود علاوه بر دستیابی به خواسته خود، اعتماد به نفس بیشتری داشته و در هر جمعی بدرخشید. از ترفندهای جذابیت خانم‌ها در نگاه مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زن زیبا

آراستگی ظاهری

اگر می‌خواهید در نگاه مردان خاص و جذاب جلوه کنید کافی است ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید. برای این کار نیاز نیست به جزییات دقت کرده و تمامی آیکون‌های خود را با هم ست نمایید زیرا ذهن مردان کلی نگر بوده و به جزییات توجهی ندارد. سعی کنید از رنگ‌های شاد و باطراوت استفاده کرده و تمیز باشید.

آرایش ملایم

فراموش نکنید مردان زنانی را که چهره طبیعی و بدون تزریق با آرایش ملایم را بیشتر از چهره‌های مصنوعی با آرایش غلیظ دوست دارند. بنابراین در آرایش خود زیاده روی نکنید و از رنگ‌های نوود و پاستلی در آرایش خود بهره ببرید تا جذاب‌تر بنظر برسید.

موی بلند

مردان زنانی را که موهایی بلند، براق و پرپشت را دارند را جذاب‌تر از زنان دیگر می دانند زیرا آن را نشانه‌ای از نشاط و انرژی می‌بینند. سعی کنید موهای خود را باز گذاشته و یا ساده ببندید تا بر جذابیت چهره شما افزوده شود.

بوی خاص

یکی از ترفندهای جذابیت خانم‌ها در نگاه مردان، داشتن بوی خاص می‌باشد. بو تنها ویژگی است که در ذهن ثبت شده و باعث تحریک مردان خواهد شد. بنابراین در انتخاب عطر و ادکلن خود کاملا دقت کنید تا رایحه‌ای نافذ با ماندگاری بالا را انتخاب نمایید بطوریکه در اولین دیدار تاثیر خود را بر جای گذارد.

رنگ قرمز

یکی از رنگ‌هایی که بر مردان تاثیر بسیار زیادی دارد و بر جذابیت شما نیز می‌افزاید، رنگ قرمز می‌باشد. بنابراین حتما در تیپ و استایل خود از رنگ قرمز استفاده کنید و یا اگر جسارت این کار را ندارید می‌توانید از رژلب قرمز در آرایش خود بهره ببرید. تنها این رنگ رژ به چهره شما شادابی و طراوت بخشیده و باعث می‌شود در نگاه مردان جذاب‌تر دیده شوید.

در ضمن موارد گفته شده بالا عوامل بسیار دیگری نیز مانند طرز لبخند، مدل ایستادن و… وجود دارد که باعث افزایش جذابیت شما در نگاه مردان می شود که با رعایت آن‌ها می‌توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن یک زن جذاب و منحصربه‌فرد دیده شوید.