زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

پودر حالت دهنده مو چیست + روش استفاده از آن

wordcamp
4,728
8 دقیقه
پودر حالت دهنده مو چیست + روش استفاده از آن

همه ما خواستار داشتن موهای زیبا و خوش فرم هستیم و برای زیبا شدن موهایمان  از محصولات مختلف مانند: ژل، کرم، اسپری و پودر حالت دهنده مو استفاده می‌کنیم. بعضی از این محصولات بسیار شناخته شده هستند؛ پس ممکن است اسم این محصولات را شنیده باشید و یا از آن‌ها استفاده کرده باشید؛ اما آیا می‌دانید پودر حالت دهنده مو چیست؟ و روش استفاده از پودر حالت دهنده مو چگونه است؟  اگر خواستار استفاده از آن هستید با ما همراه باشید.

پودر حالت دهنده مو چیست؟

این محصول که یکی از محصولات آرایشی است. از زمان قدیم مورداستفاده قرار می‌گرفته است. همان‌طور که از اسمش پیداست حالت پودری دارد. این محصول را می‌توانید در بسته‌بندی‌های متفاوت پیدا کنید. همه افراد با هر نوع  جنس مو می‌توانند از آن استفاده کنند؛ اما برای افرادی با موهای صاف، بی‌حالت و لغزنده عالی است؛ پس می‌توانند به‌راحتی و به‌سرعت موهای بی‌حالت خود را فرم دهید.

این پودر علاوه بر حالت دادن مو، موهای شما را حجم می‌دهد و آن‌ها را پرپشت‌تر نشان می‌دهد؛ زیرا ترکیبات پودر حالت دهنده مو باعث کاهش اصطکاک بین تار‌های مو شده و باعث حجم و حالت گرفتن سریع مو می‌شود.

آیا پودر حالت دهنده  برای موها ضرر دارد؟

اگر از آن به‌اندازه استفاده کنید و روش استفاده پودر حالت دهنده مو را بدانید به موهای خود آسیب نمی‌زنید؛ بنابراین استفاده دائم را توصیه نمی‌کنیم؛ زیرا تارهای مو را خشک می‌کند و در طولانی‌مدت به موهایتان آسیب می‌زند. در زمان خرید توجه کنید که این محصول برای موهای شما مناسب باشد. باتوجه‌به روش صحیح استفاده، موهای خود را در برابر آسیب حفظ کنید.

گاهی مردم پودر بچه به آن اضافه می‌کنند؛ چون از نظر ظاهری بسیار به یکدیگر شبیه هستند. حالا که می‌دانید پودر حالت دهنده مو چیست می‌دانید که این اشتباه بزرگی است؛ زیرا پودر بچه علاوه بر آسیب به موها، به شش‌ها آسیب می‌زند و باعث مشکلات تنفسی می‌شود.

مزایای پودر حالت دهنده مو چیست؟

  • باتوجه‌به کاربرد پودر حالت دهنده مو که برای حجم و حالت دادن به موهاست، می‌توان گفت که این پودر گزینه عالی برای این کار است؛ زیرا این محصول به‌سرعت بعد از استفاده موهای شما را حالت می‌دهد.  
  • یکی از مزایای پودر حالت دهنده مو سبک بودن آن است. بعد از استفاده برخلاف ژل و کرم احساس سنگینی در سر شما ایجاد نمی‌کند.
  • این محصول را می‌توانید به‌راحتی با خود حمل کنید. هر جا که هستید موهای آراسته‌ای داشته باشید.
  • زمانی که از آن استفاده می‌کنید، باتوجه‌به ترکیبات پودر حالت دهنده مو، روغن و رطوبت اضافی مو شما  را جذب می‌کند. به موهای شما به‌راحتی حالت می‌دهد و شما را آراسته و مرتب نشان می‌دهد.
  • شما از ژل، چسب مو و کرم استفاده می‌کنید تا شلخته و نامرتب به نظر نرسید؛ اما بعد از چند ساعت موهایتان به هم می‌ریزد، چرب و نامرتب دیده می‌شود؛ همان‌طور که می‌دانید پودر حالت دهنده مو چیست و باتوجه‌به کاربرد پودر حالت دهنده مو، می‌توانید با استفاده از آن موهای خود را برای مدت طولانی مرتب و آراسته نگه دارید.
  • بعد از استفاده ژل یا کرم باید موهایتان را با شامپو شست‌وشو دهید؛ اما پودر حالت دهنده مو به‌راحتی شسته می‌شود.

آموزش استفاده از پودر حالت دهنده مو

برای حالت و حجم دادن به مو از محصولات متفاوتی استفاده می‌کنیم که هرکدام روش استفاده متفاوتی دارند. این محصولات متفاوت می‌توانند به شکل‌های مختلف موجود باشند و هدف از استفاده آن‌ها متفاوت است. در این مطلب پاسخ سؤال پودر حالت دهنده مو چیست را داده‌ایم؛ اما برای دریافت اطلاعات کامل می‌توانید مقاله انواع حالت دهنده مو کدام‌اند؟ را مطالعه کنید که خواندن آن خالی‌ازلطف نیست.

دانستن روش استفاده از حالت دهنده مو یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید بدانید تا به موی خود آسیب نزنید و آن‌ها را به‌درستی حالت و حجم دهید. در ادامه آموزش استفاده از پودر حالت دهنده مو را بیان کرده‌ایم.

  • موهای خود را شسته و خشک کنید. استفاده از این پودر بر روی موهای چرب نتیجه عالی به شما نمی‌دهد.
  • موهای خود را شانه کرده و به قسمت‌های مختلف تقسیم کنید تا بتوانید به‌راحتی آن‌ها را حالت دهید.
  • پودر را به ریشه مو بزنید و با سرانگشت آن را روی مو پخش کنید.
  • مو خود را آهسته با شانه حالت دهید.
دسته بندی مو و پاشیدن پودر حالت دهنده بر روی موها
دسته بندی مو و پاشیدن پودر حالت دهنده بر روی موها

چند نکته

  1. اگر قصد حجم دادن موهایتان را دارید در ابتدا موهایتان را پوش دهید. بعد آن‌ها را حالت دهید با این کار موهای شما پرپشت‌تر به نظر می‌رسد.
  2. استفاده از آن موهای شما را خشک می‌کند؛ به همین خاطر موهایتان به همان حالت باقی می‌ماند، می‌توانید برای کاهش حس خشکی، شب قبل موهایتان را با شامپوهای نرم‌کننده بشویید تا این حس کاهش پیدا کند.
  3. اگر موهای فرفری دارید می‌توانید پودر را مانند قبل به موهای خود بزنید و با برس نرم موهای خود را شانه کنید تا به‌خوبی صاف شود و حالت بگیرد.
  4. اگر موهای شما پریشان و زبر است می‌توانید با زدن پودر به موهایتان و فشار دادن و پیچیدن مو آن‌ها را صاف‌کرده و حالت دهید.
  5. از این پودر برای آرایش موها به حالت دم اسبی، بافت و شینیون استفاده کنید و به‌راحتی موهای زیبایی داشته باشید.
بافت زیبا و تمیز با استفاده از پودر حالت دهنده مو
بافت زیبا و تمیز با استفاده از پودر حالت دهنده مو

معرفی محصولات

حالا که می‌دانید پودر حالت دهنده مو چیست و با آن آشنا شده‌اید، می‌دانید که این محصول با داشتن مدل‌های گوناگون، مناسب برای افراد مختلف است. در ادامه به معرفی چند نمونه از این محصول پرداخته‌ایم و شما را با ویژگی هرکدام آشنا کرده‌ایم.

پودر حالت دهنده مو آگیوا

این نمونه در سه مدل یافت می‌شود که هرکدام ویژگی خود را دارد. شما باتوجه‌به مورداستفاده و موهایتان، می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

پودر حالت دهنده مو آگیوا شماره 01

این پودر بدون رنگ است و بافت نرم و سبکی دارد. با وجود درجه سختی کم ماندگاری بالایی دارد. زمانی که موهایتان را با این محصول حالت می‌دهید، حالت موی شما بسیار طبیعی است و موهایتان را مات نشان می‌دهد.

خرید پودر حالت دهنده مو آگیوا شماره 01 وزن 20 گرم

بدون رنگ
درجه سختی کم
ایجاد جلوه‌ای طبیعی
دارای بافت نرم و سبک
دارای جلوه‌ای مات
ماندگاری بالا

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

پودر حالت دهنده مو آگیوا شماره 02

این حالت دهنده برای موهای نازک و ضعیف مناسب است. این ماده فاقد الکل است و بافتی نرم دارد. درجه سختی آن کمی بیشتر است.

خرید پودر حالت دهنده مو آگیوا مدل 02 وزن 20 گرم

بدون رنگ
درجه سختی متوسط
ایجاد جلوه‌ای مات به موها
فاقد الکل و هرگونه مواد اضافی
بافت نرم و سبک
مناسب موهای نازک و ضعیف

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

پودر حالت دهنده مو آگیوا 03

این پودر علاوه بر قدرت بالا در حفظ حالت مو، حجم دهنده بسیار عالی است. این محصول موهای شما را براق کرده و برای شینیون مو بسیار عالی است. به‌راحتی با شستن می‌توانید آن را از موی خود پاک کنید.

خرید پودر حالت دهنده مو آگیوا مدل 03 وزن 20 گرم

بدون رنگ
درجه سختی بسیار بالا
ایجاد جلوه‌ای براق به موها
فاقد الکل و مواد اضافی
دارای بافت نرم و سبک
حجم دهنده قوی مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

پودر حالت دهنده مو پرشنیت

این پودر مناسب موهای نازک است و آن‌ها را به‌راحتی حالت داده و به همان حالت موهایتان را فیکس می‌کند. این محصول در دورنگ نارنجی و آبی تولید می‌شود. رنگ نارنجی آن برای حالت دادن به موها است و بیشتر در آرایشگاه‌های مردانه استفاده می‌شود. رنگ آبی آن علاوه بر حالت دادن مو برای حجم دادن نیز استفاده می‌شود. در آرایشگاه‌های زنانه برای شینیون مو از این محصول استفاده می‌کنند.

خرید پودر حالت دهنده مو پشنیت مدل Styling Revolution

مناسب استفاده در سالن های آرایش
جهت استفاده برای موهای نازک
قدرت چسبندگی بالا به تارهای مو
حالت پذیری بالا

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

حالا که با پودر حالت دهنده مو آشنا شده‌اید و آموزش استفاده از پودر حالت دهنده مو را یاد گرفتید، می‌توانید این پودر را تهیه کرده و با خیال راحت بدون آن که به موهای خود آسیبی بزنید استفاده کنید و موهای زیبا و آراسته‌ای داشته باشید.

سؤالات متداول

پودر حالت دهنده مو چیست؟

این پودر یکی از محصولات آرایشی است که برای حالت و حجم دادن موها استفاده می‌شود.

چگونه باید از پودر حالت دهنده مو استفاده کرد؟

ابتدا موهای خود را بشویید و موهایتان را خشک کنید.
موهایتان را شانه بزنید و آن‌ها را دسته‌بندی کنید.
پودر حالت دهنده مو را بر روی ریشه مو بریزید و با نوک انگشتانتان آن را پخش کنید.
با شانه نرم به آرامی موهایتان را حالت دهید.

پودر حالت دهنده مو چه مزایایی دارد؟

این پودر برای انواع مو مناسب است.
بسیار سبک است و بعد از استفاده احساس سنگینی در سرتان نمی‌کنید.
حمل آسان آن به دلیل بسته‌بندی خوب
با وجود ترکیبات این پودر بعد از استفاده روغن و رطوبت مو را جذب میکند که این باعث بهتر حالت گرفتن مو و فیکس شدن حالت مو می‌شود.
بعد از استفاده از آن می‌توانید به راحتی و بدون استفاده از شامپو آن را از روی مو پاک کنید.

پودر حالت دهنده  برای موها ضرر دارد؟

اگر از این پودر به اندازه و با روش درست استفاده کنید، خیر ضرری برای موی شما ندارد؛ اما اگر به طور دائم از آن استفاده کنید باعث خشک شدن مو و آسیب به آن می‌شود.

آیا می‌توانیم از پودر حالت دهنده مو برای آرایش مو استفاده کرد؟

استفاده از پودر حالت دهنده مو در آرایشگاه‌های مردانه و زنانه گزینه عالی است. آرایشگران از این پودر برای شینیون، بافت ومدل دم اسبی استفاده می‌کنند.