زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کاندوم نازک چیست؟ آشنایی کامل با محصولی فوق العاده

wordcamp
1,959
11 دقیقه
کاندوم نازک چیست؟ آشنایی کامل با محصولی فوق العاده

اگر شما هم از برقراری رابطه جنسی با کاندوم عادی خسته شده و به دنبال تجربه‌‌ی لذت‌بخش‌تری هستید، اصلا ناراحت نباشید. امروز اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم لذت جنسی بیش‌تری تجربه کرده و رابطه‌ی جنسی خود را به سطح جدیدی ببرید. در واقع قصد داریم شما را با محصولی فوق‌العاده، یعنی کاندوم نازک آشنا کرده و به سوال «کاندوم نازک چیست» پاسخ دهیم. با ما در معرفی کاندوم نازک در مجله زیبایی مو تن رو همراه باشید.

کاندوم چیست؟

قبل از پاسخ به سوال کاندوم نازک چیست، در ابتدا باید به بررسی کاندوم، تاریخچه و کاربرد آن بپردازیم. کاندوم یک وسیله‌ی مانع غلافی شکل است که در طول رابطه‌ جنسی استفاده می‌شود. هدف از استفاده‌ از کاندوم کاهش احتمال بارداری و جلوگیری از عفونت‌های مقاربتی (STI) است.

کاندوم
استفاده از کاندوم، احتمال بارداری را 98 درصد کاهش می‌دهد.

کاندوم هم برای زنان و هم برای مردان تولید شده و تمامی افراد قادر به استفاده از آن هستند. با استفاده‌ی مناسب و بهره‌گیری در هر رابطه جنسی احتمال بارداری 98 درصد کاهش می‌یابد. همچنین با استفاده‌ی معمولی نیز میزان بارداری به 78 درصد در سال می‌رسد.

بهره‌گیری از کاندوم خطر ابتلا به بیماری‌های سوزاک، کلامیدیا، تریکومونیازیس، هپاتیت B و ایدز را کاهش می‌دهد. همچنین کاندوم از هر دو شریک جنسی در برابر بیماری‌هایی همچون تبخال تناسلی، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) و سیفلیس محافظت می‌کند.

فرمولاسیون کاندوم

کاندوم‌های مردانه معمولا از لاتکس، پلی اورتان، پلی ایزوپرن یا روده بره ساخته می‌شوند. مردانی که به لاتکس آلرژی دارند باید از کاندوم‌های ساخته شده از پلی اورتان استفاده کنند.

کاندوم مردانه قبل از شروع رابطه جنسی روی آلت تناسلی قرار گرفته و با تشکیل یک مانع فیزیکی، از ورود مایع منی به بدن شریک جنسی جلوگیری می‌کند.

همچنین کاندوم‌های زنانه نیز معمولا از پلی اورتان ساخته شده و بسیاری از آنها یک‌بارمصرف نیستند. درصورت استفاده‌ی صحیح، این کاندوم‌ها نیز 95 درصد احتمال بارداری را کاهش داده و از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی جلوگیری می‌کنند. توجه داشته باشید که هیچ‌گونه نیازی به استفاده‌ی همزمان از کاندوم مردانه و زنانه در کنار یکدگیر نبوده و باید از این کار خودداری کنید.

تاریخچه‌ی کاندوم

بنا به تحقیقات متعدد، کاندوم اولین بار در سال 1564 مورد استفاده قرار گرفته است. در آن زمان کاندوم‌ها از روده‌ی بره ساخته می‌شدند.

پس از این کاندوم‌ها، کاندوم‌های لاستیکی در سال 1855 در دسترس قرار گرفته و پس از آنها، نسل جدید کاندوم یعنی کاندوم‌های لاتکسی در سال 1920 به بازار عرضه شدند.

در حال حاضر کاندوم در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی قرار دارد. بنا به آخرین آمار، 21 درصد از کسانی که به دنبال پیشگیری از بارداری هستند، از کاندوم استفاده می‌کنند.

همچنین جالب است بدانید شش الی نه میلیارد واحد کاندوم در سال در جهان به فروش می‌رود.

انواع کاندوم

علاوه بر کاندومی که امروز مورد بحث ماست، کاندوم‌های دیگری نیز وجود دارند. این کاندوم‌ها به شرح زیر هستند.

  • کاندوم گرم‌کننده
  • کاندوم شب‌رنگ
  • کاندوم فضایی
  • کاندوم خاردار
  • کاندوم رنگی
  • کاندوم طعم‌دار
  • کاندوم اسپرم‌کش
  • کاندوم تاخیری
  • کاندوم برقی
  • کاندوم ساده
  • کاندوم نازک
  • کاندوم تنگ‌کننده
  • فاندوم (کاندوم فانتزی)

پس از معرفی کاندوم نازک و دیگر کاندوم‌ها، به بررسی این محصول خارق‌العاده می‌پردازیم.

علاوه بر انواع مدل کاندوم، مدل دیگری نیز وجود دارد که نام آن «فاندوم» است. نام دیگر این محصول کاندوم فانتزی بوده و ما در مطلب «آشنایی با فاندوم و معرفی انواع کاندوم فانتزی» به معرفی این محصول جذاب پرداختیم. این کاندوم‌ها در طرح‌های مختلف ازجمله باب‌اسفنجی و بتمن به فروش می‌رسند.

کاندوم نازک چیست؟

کاندوم‌های نازک از لاتکس تولید شده و معمولا نازک‌تر از کاندوم‌های عادی هستند. همانطور که می‌دانید، کاندوم‌های معمولی لذت جنسی را محدود کرده و کاندوم‌های نازک، این موضوع را جبران می‌کنند. در واقع مقدار لذت جنسی در کاندوم‌های نازک در سطح بسیار بالاتری نسبت به کاندوم‌های عادی قرار دارد.

کاندوم نازک چیست
کاندوم نازک از لاتکس تولید شده و ضخامت کم‌تری نسبت به کاندوم عادی دارد.

در حال حاضر بیش‌ترین ضخامت کاندوم‌های عادی در سطح 0.10 میلی‌متر قرار داشته و پایین‌ترین سطح آنها 0.08 میلی‌متر است. از سوی دیگر، کاندوم‌های نازک در بیش‌ترین سطح خود در حدود 0.04 میلی‌متر و برخی از آنها حتی 0.02 میلی‌متر ضخامت دارند. این سطح از ضخامت هم‌اندازه یک تار موی بدن است. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین مسائل درباره کاندوم نازک می‌پردازیم.

همچنین یکی دیگر از انواع کاندوم، کاندوم تنگ‌کننده است. این محصول نیز کاربرد زیادی داشته و نام دیگر آن، کاندوم اناری است. ما در مطلب «کاندوم تنگ کننده چیست؟ + بررسی چگونگی عملکرد، عوارض و فواید» به بررسی کامل این محصول پرداختیم.

سطح امنیت کاندوم‌های نازک

پس از پاسخ به سوال کاندوم چیست، دومین سوال مهمی که مطرح می‌شود، امنیت این محصولات است. به لطف فناوری جدید کاندوم‌های نازک در دهه 1990 به بازار عرضه شده و درصورت استفاده‌ی صحیح، هیچ تفاوتی بین این محصول و کاندوم عادی وجود ندارد.

در واقع کاندوم‌های نازک برای افزایش لذت جنسی طراحی شده و تفاوتی با کاندوم‌های عادی از نظر امنیت ندارند. با این حال این کاندوم‌ها هنوز مورد پذیرش مردم واقع نشده چرا که باور عمومی نسبت به امن نبودن آنها وجود دارد.

معرفی کاندوم نازک
هیچ‌گونه تفاوتی بین کاندوم عادی و کاندوم نازک از نظر امنیت و پاره شدن آنها وجود ندارد.

این تصور غلط نسبت به امن نبودن کاندوم نازک اشتباه بوده و هیچ‌گونه پایه و اساس علمی ندارد. در واقع این کاندوم‌ها دارای گواهینامه بوده و قبل از عرضه به بازار، تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند.

مزایای کاندوم نازک

در ادامه به بررسی مزایای کاندوم نازک می‌پردازیم.

  • افزایش شدید لذت جنسی
  • احتمال بسیار پایین پاره شدن
  • جلوگیری از بارداری و بیماری‌های عفونی
  • ترکیب شدن با سایر کاندوم‌ها
  • داشتن سایزبندی مختلف
  • در دسترس بودن در مدل‌های مختلف ازجمله شفاف و لوبریکانت

معایب کاندوم نازک

همچون تمامی کاندوم‌ها، کاندوم‌های نازک نیز بی‌عیب نبوده و برخی از بزرگترین معایب کاندوم‌های عادی را نیز دارند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

  • کاهش تحریک‌پذیری در زنان و مردان
  • کاهش حس شهوت هنگام برقراری رابطه جنسی
  • عدم کنترل نعوظ توسط برخی از مردان هنگام استفاده از کاندوم
  • حساسیت مردان و زنان به لاتکس
  • کاهش حس لذت رابطه جنسی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، استفاده از کاندوم نازک، لذت جنسی را در هنگام سکس افزایش داده و این موضوع، اصلی‌ترین برتری این کاندوم‌ها نسبت کاندوم عادی است.

مهم‌ترین نکات درباره کاندوم نازک

پس از پاسخ به سوال کاندوم نازک چیست و معرفی کاندوم نازک، حالا به بررسی مهم‌ترین نکات درباره آن می‌پردازیم. بهتر است قبل از استفاده از این محصول، این نکات را در نظر گرفته تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

انتخاب سایز مناسب

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید کاندوم، توجه به سایز آن است. کاندوم‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود داشته و بهتر است قبل از خرید، اندازه عرض و طول آلت را به‌دست آورید.

توجه داشته باشید که بزرگ یا کوچک بودن کاندوم احتمال پاره شدن و حتی سُر خوردن آنرا هنگام سکس افزایش می‌دهد. این موضوع درباره کاندوم نازک هم صدق کرده و باید حتما به اندازه آن توجه کنید.

بررسی برندهای مختلف

قبل از اینکه کاندوم نازک مناسب خود را پیدا کنید، چند کاندوم از برندهای مختلف خریداری کرده و کیفیت لاتکس آنها را تست کنید. بدین صورت شما بهترین محصول را پیدا کرده و لذت بیش‌تری هنگام رابطه جنسی تجربه می‌کنید.

مشورت با شریک جنسی

همانطور که می‌دانید، رابطه جنسی امن یک اتفاق دو طرفه بوده و بر مبنای رضایت هر دو شریک جنسی است. بنابراین قبل از خرید هرگونه کاندوم، نوع آن را با شریک خود هماهنگ کرده و از او بخواهید که درباره‌ی آن نظر دهد.

کاندوم نازک چیست
استفاده از کاندوم لذت رابطه جنسی را کاهش داده و بهتر است قبل از انتخاب آن با شریک جنسی خود مشورت کنید.

با این اتفاق احساسات بیش‌تری بین شما جاری می‌شوند. همچنین کاندوم‌های نازک نیز دارای ویژگی‌های مختلف ازجمله شفاف بودن هستند و می‌توانید حتی بر سر این جزییات نیز با پارتنر جنسی خود مشورت کنید.

خرید روان کننده‌ی مناسب

همچون سایر کاندوم‌ها، کاندوم‌های نازک نیز به روان‌کننده نیاز دارند. البته در حال حاضر بسیاری از کاندوم‌های نازک دارای لوبریکانت (روان‌کننده) بوده و آن‌چنان نیازی به روان‌کننده‌ی جدا ندارند.

لوبریکانت‌ها علاوه بر از بین بردن هرگونه اصطکاک، از شکست و پاره شدن کاندوم نیز جلوگیری می‎‌کنند. می‌توانید برای لذت بیش‌تر، مقدار کمی از آنها را روی نوک کاندوم بریزید. حتما توجه داشته باشید که روان‌کننده‌ی شما مبتنی بر آب یا سیلیکون باشد چرا که سایر لوبریکانت‌ها، لاتکس را تجزیه می‌کنند. همین موضوع منجر به پاره شدن کاندوم می‌شود.

بررسی فرمولاسیون کاندوم

اگر پوستی حساس دارید، بهتر است قبل از خرید کاندوم فرمولاسیون آنرا در نظر بگیرید. بسیاری از کاندوم‌ها با اسپرم‌کش‌ها ساخته شده که همین ماده قادر به تحریک کردن بدن هر دو شریک جنسی است. همچنین اگر گیاه‌خوار هستید، بهتر است از کاندوم‌های گیاهی استفاده کنید.

علاوه بر این، بهتر است از کاندومی استفاده کنید که فاقد مواد حیوانی همچون کازئین و مشتقات شیر و روده‌ی بره باشد.

بهترین کاندوم‌های نازک بازار

یکی دیگر از موارد در معرفی کاندوم نازک، معرفی بهترین برند تولید آن است. در حال حاضر برندهای مختلفی اقدام به تولید کاندوم نازک می‌کنند. بدین صورت می‌توانید برای خرید بهترین مارک کاندوم نازک، از محصولات برندهای کدکس، کاپوت، ایکس دریم و شادو استفاده کنید. این شرکت‌ها کاندوم‌های نازک را در قیمت‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده و سکسی ایمن و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه به معرفی سه محصول بی‌نظیر می‌پردازیم.

کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت

اگر به دنبال خرید یک محصول مقرون‌به‌صرفه و ارزان هستید، ما به شما کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت را پیشنهاد می‌کنیم. 12 عدد از این کاندوم در یک بسته بوده و این محصول ویژگی‌های جذایی دارد.

خرید کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت

کاندوم تحریک کننده مدل Orgasmic کاپوت علی‌رغم قیمت پایین، ویژگی‌های جذابی دارد. این کاندوم حاوی عصاره ساوپالمتو بوده که همین ماده، لذت جنسی را افزایش می‌دهد. همچنین این کاندوم 12 عددی دارای طرح‌های مختلف است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر، روی تصویر کلیک کنید.

این کاندوم دارای تحریک‌کننده و ماده‌ی موثر تاخیری بوده و از ضخامت بسیار پایینی برخوردار است. همچنین این محصول از شرکت کاپوت، خاردار و حلقه‌دار بوده و با عصاره ساوپالمتو غنی شده است.

کاندوم شادو مدل Silver

اگر به دنبال خرید یک کاندوم ارزان‌قیمت با کیفیت مناسب هستید، کاندوم شادو مدل Silver مناسب شماست. شاید این محصول بهترین کاندوم بسیار نازک بازار نباشد اما ویژگی‌های مناسبی دارد.

خرید کاندوم شادو مدل Silver

کاندوم شادو مدل Silver قیمت مناسبی داشته و از لاتکس طبیعی تهیه شده است. این محصول 25 درصد نازک‌تر از سایر کاندوم‎‌های موجود در بازار است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر، روی تصویر کلیک کنید.

این محصول علاوه بر نازک بودن، دارای شیار بوده و بسیار چرب و شفاف است. همچنین کاندوم شرکت شادو دارای مخزن ذخیره بوده و حاوی ماده تاخیری بنزوکایین است.

کاندوم فوق العاده نازک کدکس مدل 30 میکرون

اگر به دنبال بهره‌گیری از یک محصول خارجی و باکیفیت بالا هستید، ما به شما کاندوم فوق العاده نازک کدکس مدل 30 میکرون را پیشنهاد می‌کنیم. 12 عدد کاندوم در این محصول قرار داشته و نازک ترین کاندوم بازار است.

خرید کاندوم فوق العاده نازک کدکس مدل 30 میکرون

کاندوم کاندوم فوق العاده نازک کدکس مدل 30 میکرون فوق‌العاده نازک بوده و از هیچ‌گونه ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده است. این کاندوم تجربه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر، روی تصویر کلیک کنید.

این محصول با تکنولوژی کشور ژاپن ساخته شده و ضخامت آن فقط 0.03 میلی‌متر است. همچنین کاندوم شرکت کدکس دارای رایحه‌هایی است که لذت رابطه‌ی جنسی را چند برابر می‌کنند.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب به طور کامل به معرفی کاندوم نازک پرداخته و به سوال کاندوم نازک چیست پاسخ دادیم. این محصول شگفت‌انگیز نگرانی‌ها بابت کاهش لذت جنسی را از بین برده و سکسی لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

لطفا تجربه‌های ارزشمند خود را درباره استفاده از کاندوم نازک با ما و سایر کاربران مو تن رو به اشتراک بگذارید. از شما عزیزان بابت به اشتراک‌گذاری مطالب تشکر می‌کنیم.

ممنون از اینکه تا پایان مطلب « کاندوم نازک چیست» همراه ما بودید.

سوالات متداول

تفاوت کاندوم عادی و کاندوم نازک چیست؟

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفاوت کاندوم نازک و کاندوم عادی، ضخامت آنهاست. ضخامت کاندوم نازک کم‌تر از کاندوم عادی بوده و بدین صورت لذت جنسی افزایش می‌یابد.

مزایای کاندوم نازک چه مواردی هستند؟

افزایش شدید لذت جنسی، احتمال بسیار پایین پاره شدن، جلوگیری از بارداری و بیماری‌های عفونی و در دسترس بودن در مدل‌های مختلف ازجمله شفاف و لوبریکانت برخی از مهم‌ترین مزایای کاندوم نازک هستند.

معایب کاندوم نازک چیست؟

کاهش تحریک‌پذیری در زنان و مردان، کاهش حس شهوت هنگام برقراری رابطه جنسی، حساسیت مردان و زنان به لاتکس و کاهش حس لذت رابطه جنسی برخی از مهم‌ترین معایب کاندوم نازک هستند.

بهترین برند کاندوم نازک چه برندی است؟

بسیاری از برندها به تولید این مدل از کاندوم می‎‌پردازند. در این راستا محصولات برندهای کاپوت، ایکس دریم، شادو و کدکس بهترین کاندوم‌های نازک موجود در بازار هستند.