زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کاندوم برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

تیم تحریریه مو تن رو
13,323
5 دقیقه
کاندوم برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

کاندوم برقی چیست؟

کاندوم­ برقی یک حلقه ویبراتور است که به تنهایی یا همراه کاندوم قابل استفاده است. از آنجایی که با شنیدن اسم کاندوم برقی اکثر افراد فکر می­ کنند که باید با یک پوشش محافظتی  یا همان کاندوم رابه رو هستند، در این مقاله سعی داریم که با بیان جزئیات و خصوصیات کاندوم برقی و کاربردهای آن شما را با این کالای بهداشتی به صورت کامل آشنا کنیم و توضیح دهیم که کاندوم برقی، در اصل کاندوم نیست و فقط یک حلقه ی ویبره ای ست که جهت درمان اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی استفاده می شود.

مشخصات کاندوم برقی یا حلقه ویبراتور

حلقه ویبراتور از جنس لاتکس می­ باشد و با قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد در انتهای آلت تناسلی مردان قرار می­ گیرد. این حلقه به وسیله باتری بسیار کوچکی ( باتری ساعت ) تغذیه می شود که در قسمت بالایی حلقه و در محفظه ­ی تعبیه شده برای باتری قرار می­ گیرد. در واقع ویبره و لرزش­ های ایجاد شده توسط این حلقه از طریق یک موتور آرمیچری بسیار کوچک و با تغذیه از این باتری ­ها انجام می ­شود. لازم است بدانید که این باتری­ ها قابل شارژ نیستند و بعد از چند بار استفاده باید تعویض شوند.

کاندوم برقی 3

نحوه استفاده و کاربردهای حلقه ویبراتور

کاندوم برقی یا همان حلقه ویبراتور با قرار­گیری در انتهای آلت تناسلی مردان باعث افزایش کیفیت نعوظ آقایان شده و با کنترل جریان خون در رگ تحتانی آلت تناسلی مردان باعث به تعویق افتادن زمان انزال آن­ها می­ شود. به همین دلیل استفاده از این وسیله برای آقایانی که دچار مشکل زود انزالی هستند بسیار توصیه می ­شود. از طرفی لرزش ­های ریتمیک حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت جنسی بانوان در هنگام نزدیکی می­ شود؛ در واقع میزبان لرزش­ های حلقه ویبراتور ناحیه­ ی کلیتروس بانوان می­ باشد و داخل واژن بانون نمی­ رود همچنین آقایان لرزش زیادی در هنگام نزدیکی احساس نخواهند کرد. در نتیجه استفاده از این وسیله علاوه بر اینکه موجب طولانی شدن زمان انزال در آقایان و کمک به ارگاسم بانوان می­ شود، زمان این دو رخداد را تقریباً با هم یکی کرده و باعث افزایش لذت زوج­ ها از رابطه­ ی جنسی می­شود.

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد، استفاده از حلقه ویبراتور به همراه انواع کاندوم­ ها و به تنهایی میسر است و حتی می توانید از انواع اسپری، ژل تأخیری، ژل روان کننده و … نیز به همراه حلقه ویبراتور استفاده نمایید.

جالب است که بدانید حلقه ویبراتور قابلیت استفاده در چندین مرتبه نزدیکی را دارد. اما باید به این نکته توجه کنید که لازم است به صورت صحیح پس از هر بار نزدیکی با خارج کردن باتری­ ها آن را با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن درون یک کیسه فریزر تمیز به دور از مواد آرایشی، عطری و کلاً وسایلی که دارای ماده حلال شیمایی هستند نگهداری کنید.

کاندوم برقی 2

یک پیشنهاد خوب

آیا بهترین مارک کاندوم های ایرانی و خارجی را می شناسید؟ از کدام استفاده گرده اید؟ اگر قصد آشنایی و انتخاب بهترین مارک های کاندوم را دارید این مقاله را از دست ندهید.

بهترین مارک کاندوم ، قبل از خرید بهترین برندها را بشناسید

کاندوم برقی یا حلقه ویبراتور برای چه کسانی مناسب است؟

یک سوال رایج برای استفاده از این کالا در خصوص سن افراد می ­باشد که در جواب باید گفت که محدودیت سنی برای استفاده از حلقه­ های ویبراتور وجود ندارد. با توجه به کارایی این وسیله استفاده از آن به آقایانی که دچار زود انزالی هستند یا از مشکل عدم نعوذ آلت تناسلی خود رنج می­ برند، توصیه می ­شود. از آنجایی که این اختلالات باعث کاهش لذت جنسی طرف مقابل و به طبع کاهش اعتماد به نفس آقایان می­ گردد؛ دارو و درمان­ های بسیاری برای رفع این مشکلات وجود دارد.

استفاده از حلقه ویبراتور برای بانوان نیز دارای مزیت می ­باشد و بر خلاف اکثر کالاهای بهداشت جنسی که برای آقایان مفید می ­باشد، این محصول مزایایی برای لذت بیشتر بانوان از رابطه جنسی دارا می­ باشد.

نکات بهداشتی استفاده از کاندوم برقی

زوجین باید به این موضوع دقت داشته باشند که در صورت عدم رعایت بهداشت در نگهداری حلقه ویبراتور ممکن است که در صورت استفاده از حلقه ویبراتوری آلوده به باکتری ­ها دچار بیماری­ های پوستی شوند. استفاده از کاندوم برقی توسط آقایان باید صورت پذیرد و فقط در زمان نزدیکی با یک شریک جنسی باید استفاده شود. در صورت پارگی لایه­ ی لاتکس حلقه ویبراتوری به هیچ عنوان از آن استفاده نگردد زیرا ممکن است با پارگی ­کاندوم ایجاد شده آلودگی و میکروب­ هایی تجمع کرده باشند که پس از نزدیکی مشکلات پوستی برای زوجین به وجود آورد. در صورت رعایت نکردن نکات مطرح شده ممکن است که بیماری­ های پوستی نیز به اختلالات دیگر زوجین اضافه شده که رفع کردن آن­ها به مراتب دشوارتر است.

لذت رابطه

فواید استفاده کاندوم برقی

به طور کلی می­توان فواید استفاده از این کالا را به صورت زیر بیان کرد:

  • رفع مشکل عدم نعوظ در برخی از آقایان
  • افزایش تحریک پذیری بانوان با ایجاد لرزش­های منظم در عضو کلیتوریس
  • کاهش زمان رسیدن به ارگاسم در بانوان
  • طولانی­تر کردن مدت نعوظ آقایان و جلوگیری از زود انزالی
  • افزایش زمان و لذت رابطه برای زوجین
  • امکان استفاده از آن همراه با کاندوم