زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

عطر جذب کننده مردان + معرفی عطرهای اغوا کننده آقایان

wordcamp
447
10 دقیقه
عطر جذب کننده مردان + معرفی عطرهای اغوا کننده آقایان

فکر می‌کنم همه ما یک‌بار سوار مترو شده باشیم. متروی تهران همیشه شلوغ است. طبق آمار، روزانه هشتصدهزار نفر با مترو جابه‌جا می­‌شوند. هر کدام از این افراد سبک زندگی و رژیم غذایی مخصوص به خود را دارند که در آخر منجر به بوی خاص آن‌ها می‌­شود. هر از چندگاهی در توییتر، جوکی مربوط به بوی بد آدم‌ها در مترو وایرال می‌­شود. در دنیای امروز، بوی لباس و بدن شما یکی از خصیصه‌­های مهم در شکل­‌گیری روابط اجتماعیتان است. آنچه می‌­خورید، تعداد دفعاتی که دوش می­‌گیرید و عطری که می­‌زنید همه در بوی بدنتان تاثیرگذار است. با رعایت نکات بهداشتی، انتخاب عطر مناسب و محدود کردن گروهی از خوراکی­‌ها می­‌توانید جزو آن­ دسته افراد خوشبو و جذاب باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین عطر برای جذب مردان را به شما معرفی کنیم.

 بوی بدن همچنین، در روابط عاطفی شما با شریک­تان نیز اثربخش است. عطرهایی وجود دارند که سبب جذب مردان به خانم­‌ها می­‌شوند. خانم­‌های عزیز، با انتخاب عطر مناسب می‌­توانید کیفیت معاشقه‌­تان را بالا ببرید و حرارت روابطتان را بیشتر کنید. در ادامه شما را با انواع عطر اشنا کرده و بهترین عطرها را معرفی می­‌کنیم.

انواع عطر

عطرها بر اساس میزان الکلی که دارند، به چند دسته تقسیم می­‌شوند. عطر، مایعی متشکل از روغن‌­های خوشبو است، که در الکل و مقدار کمی آب حل شده. الکل فرار است؛ خاصیت پخش بو در عطرها به خاطر الکل موجود در آنهاست. هر چه پخش بو در عطری بیش­تر باشد، الکل آن بیش­تر و ماندگاری آن کم­تر است. عطری اصیل است که بوی تند آن مشام را نیازارد، حداقل پنج ساعت ماندگاری داشته باشد و بوی آن فضای اتاق را پر نکند.

پرفیوم

پرفیوم حاوی %30 عطر و %70 الکل است. ماندگاری بالایی دارد. بوی پرفیوم، حداقل هشت ساعت بعد از افشانه کردن آن، قابل استنشاق است. از آنجا که پرفیوم درصد الکل کم­تری نسبت به دیگر عطرها دارد، پخش بوی آن کم­تر است. افرادی که از فاصله‌­ یک متری یا کم­تر بوی خوش و ملایمی می‌­دهند، به احتمال زیاد پرفیوم استفاده می­‌کنند.

ادو پرفیوم

ادو پرفیوم، نسبت به پرفیوم از میزان عطر کم­تری برخوردار است. از %80 درصد الکل و %20 عطر تشکیل شده و ماندگاری آن قابل قبول است. حداقل برای پنج ساعت می‌­توانید از بوی خوش ادو پرفیوم بهره ببرید. بهترین عطرهای زنانه برای جذب مردان، ادو پرفیوم­‌ها هستند. قیمت مناسب، حجم کافی و ماندگاری این نوع از عطر باعث محبوبیت آن بین خانم‌­های اروپایی­ست.

ادکلن

در ایران، انواع عطر با نام ادکلن شناخته می‌­شود. کمتر کسی انواع عطر و تفاوت آنها را می­‌داند؛ مطمئنم شما بعد از اتمام این مطلب جز این افراد نیستید. ادکلن حاوی %5 درصد عطر و %95 الکل است. ماندگاری آن کمتر از سه ساعت بوده و همواره نیاز به تمدید دارد. اگر در مهمانی به شخصی برخوردید که بوی عطرش از چهار متری قابل تشخیص است، به احتمال فراوان ادکلن زده. ادکلن میزان الکل بالایی دارد در نتیجه بوی آن به سرعت پخش و تبخیر می‌­شود. در استفاده از ادکلن زیاده­‌روی نکنید. 4 بار اسپری در هر استفاده کافی­ست. ممکن است میزان بالای الکل آن سبب آزردن اطرافیان شود؛ آنگاه به جای جذب مردان، آنها را فراری می‌­دهید.

فارغ از اینکه درصد عطر نسبت به الکل تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد، با رعایت نکاتی می‌­توان بر ماندگاری آن افزود. برای مثال، بهتر است عطر روی مچ دست، نزدیک نبض‌­ها افشانه شود. قبل از عطر زدن، بدنتان را مرطوب کنید. برای اینکار بهتر است از لوسیون و کرم­‌های مرطوب­‌کننده بدن استفاده کنید. رطوبت سبب تثبیت ماندگاری عطر می‌­شود.

پرهیز غذایی برای خوشبویی بیشتر

مهم نیست عطر شما چقدر گران است، بوی بدن شما به مقدار زیادی تحت تاثیر غذایی­ست که می­‌خورید. بهترین عطر برای جذب مرد و معشوقتان، بوی خوب طبیعی بدن شماست.در ادامه خوراکی­‌هایی را معرفی می‌­کنیم که بهتر است از آنها دوری کنید تا دیگران از بوی بدن­تان فراری نباشند.

پیاز و سیر

مصرف بیش از اندازه پیاز و سیر باعث تولید گوگرد در بدن ما شده و گوگرد تولید شده با عرق از بدن ما خارج می‌­شود. برای درک بهتر بوی گوگرد باید بگویم که بویی همچون تخم‌­مرغ گندیده دارد. حالا قضاوت با خودتان است. آیا مصرف پیاز و سیر آنقدر ارزش دارد که بوی تخم‌­مرغ گندیده بدهید؟

گوشت قرمز

گوشت قرمز حاوی مقادیر زیادی پروتئین است. هضم پروتئین برای دستگاه گوارش انسان دشوار است. بعد از هر بار هضم پروتیین توسط دستگاه گوارش پسماند زیادی در بدن تولید می‌­شود. این پسماند با باکتری­‌های سطح پوست ادغام شده و بوی ناخوشایندی تولید می‌کنند.

الکل

نوشیدنی­‌های الکلی تا حدودی کنترل حرکات بدن را از مغز سلب می­‌کنند؛ در نتیجه مغز آماده­ مقابله با اثرات الکل می‌­شود. یکی از راه‌­های دفاع مغز از بدن، باز کردن منافذ سطح پوست و خارج کردن الکل همراه عرق است؛ در نتیجه الکل سبب افزایش تعریق بدن می‌­شود.

سبزی ­‌های بد بو

بروکلی، کلم سفید و کلم­پیج همگی متعلق به یک گروه در خانواده سبزی­‌ها هستند. این سبزی­‌ها حاوی مقادیری سولفات­‌اند. سولفات با ترشح به سطح حفره­‌های بدن سبب انتشار بوی ناخوشایندی می‌­شود. پیشنهادمان این است که مصرف این سبزی­‌ها را به سه وعده در هفته محدود کنید، اما آنها را به طور کامل حذف نکنید. ارزش غذایی و خواص این خوراک­ها، به کمی بوی بد می‌­چربد!

حالا شما با انواع عطر آشنایید. می­‌دانید از چه غذاهایی دوری کنید و چه نکاتی را در استفاده از عطر رعایت کنید. سالانه میلیون‌­ها عطر تولید می‌­شود. همه­ تولید کنندگان نیز یک هدف مشترک دارند؛ فروش محصولشان به شما. همه برندها ادعا می­‌کنند به فرمول محسورکننده‌­ترین عطر دنیا دست پیدا کرده‌­اند؛ می­‌گویند این عطر را بخرید و ببینید که چگونه مردان جذب عطر تنتان می­‌شوند. راستش را بگوییم این تبلیغات بیشتر خریدار را گیج می­‌کنند. پس چاره کار چیست؟

تعدادی از برندها، فارغ از کمپین­‌های تبلیغاتی گران‌­قیمت­شان امتحان خود را در زمینه­‌ فروش پس داده­‌اند. خریداران این عطرها از تاثیر بوی­ خوش آنها در روابطشان می­‌گویند. خانم­‌هایی که به واقع، مردان را به بوی عطرشان جذب کرده­‌اند. در ادامه پنج عطر محبوب زنانه را معرفی خواهیم کرد. عطرهایی که بی­‌شک مردان را به شما جذب و سرها را به سوی شما برمی‌گردانند.

عطرهای جذب­‌کننده مردان

بدن انسان توانایی تولید بوی خوب را ندارد. 4000 سال پیش، اولین عطر تولید شد. انسان از همان زمان دریافت که بوی خوش، محرک احساسات و عواطف جنسی است. برای تولید عطرهایی که توانایی افسون کردن مردان را داشته باشند، باید به ژنتیک آقایان رجوع کنیم. مردان به شکلی انتسابی از بوی وانیل و دارچین لذت می­‌برند. در حال حاضر برندهای مختلف تولید عطر با استفاده از همین بوها عطرهایی تولید می‌­کنند که مردان را جذب می­‌کند.

ادو پرفیوم دیور مدل Hypnotic Poison

فارغ از رایحه شیرین و دوست‌داشتنی این عطر، شیشه آن نیز دل‌فریب است. شیشه قرمز ظریف همراه جزییات چشم‌­نواز که همچون اثری هنریست. بر اساس سایت سفورا، این عطر امتیاز 4.5 از 5 را از خریداران خود کسب کرده. اکثر رای­‌دهندگان عاشق بوی شیرین ولی ملایم این عطر شده و کیفیت آن را بی­‌نظیر توصیف کرده‌­ا‌ند. بسیاری از خانم‌­ها بیان کرده‌­اند با استفاده از این عطر، قرارهای عاشقانه­ موفق­‌تری داشته­‌اند.

عطر برای جذب مردان: ادو پرفیوم دیور مدل Hypnotic Poison
عطر برای جذب مردان: ادو پرفیوم دیور مدل Hypnotic Poison
  • عطار: فرانسوا دماشی
  • حجم: 100میلی لیتر
  • طبع: گرم                               
  • نت ابتدایی: بادام، شیرین بیان
  • نت میانی: یاس، شکوفه پرتقال
  • نت پایانی: دانه تونکا، وانیل

مارک جیکوب مدل Daisy        

بر اساس ­آزمایشات موسسه گلمور، مردان بوی تند و تیز گل­‌های صحرایی را دوست دارند. برند مارک جیکوب با ترکیب رایحه گل­‌های بنفشه و یاسمن محبوب­ترین عطر برند خود را خلق کرد. این پرفیوم مناسب خانم­‌های باکلاسی است که می­‌خواهند کمی اغواگر هم به نظر برسند. بوی ضعیف چوب‌­های سفید که مدتی بعد از افشانه کردن عطر، به مشام می‌­رسد­­، حس شادابی و جوانی را القا می­‌کند.

عطر مارک جیکوب مدل Daisy
عطر مارک جیکوب مدل Daisy
  • عطار: البرتو مولاریس
  • طبع: خنک
  • نت ابتدایی: گریپ­فروت، توت­فرنگی، بنفشه
  • نت میانی: یاس، یاسمن
  • نت پایانی: وانیل، روایح چوب

عطر دیور مدل Diorissiomo

 بوی این عطر حس طراوت روزهای بهاری را تداعی می­‌کند. فرانسوی­‌ها باور دارند که گل برف، گلی افسانه‌­ای است. کریستین دیور با الهام از تقدس گل برف در فرهنگ اروپایی و ترکیب آن با گل کمیابی مثل گل یلانگ، عطری کم‌­نظیر خلق کرد. این عطر مناسب خانم‌­های جسور است. اگر این عطر انتخاب شماست، باید بدانید روح جوان و آزادی دارید.

عطربرای جذب مردان: دیور مدل Diorissiomo
عطربرای جذب مردان: دیور مدل Diorissiomo
  • عطار: ادموند رودنایتسکا
  • طبع: خنک
  • نت ابتدایی: ترنج، ترکیبات سبز
  • نت میانی: گل برف، رزماری، گل یلانگ، گل سوسن، گل بنفشه
  • نت انتهایی: چوب صندل سفید، مشک زباد

لانکوم مدل La Vie est belle

عبارت فرانسوی la vie est belle یعنی زندگی زیباست. به راستی رایحه کم­‌نظیر این عطر از برند لانکوم یکی از زیبایی‌­های زندگیست. این عطر ترکیبی از رشته شکر و وانیل در کنار یاس و شکوفه­‌های پرتقال تونسی و از بهترین بوهای دنیاست.

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle حجم 100 میل
خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle حجم 100 میل
  • عطار: دومنیک روپیون، آن فلیپو
  • طبع: گرم
  • نت ابتدایی: انگور فرنگی سیاه
  • نت میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال
  • نت پایانی: وانیل، دانه تونکا

فرگرنس ورلد مدل Glamorous Girl

اولین بار سال 2016 روانه بازار شد. گلمورس گرل انتخابی مناسب برای خانم­‌هایی­ست که از بوی قهوه صبحگاهی لذت می‌برند و حس تازگی را می‌ستایند. ترکیب بادام و دانه قهوه به همراه کاکائو، سبب خلق رایحه‌‌های شرقی و افسونگر شده. این عطر حس اعتماد به نفس را در شما زنده می‌کند. مردان نیز جذب بوی گرم و آرامش­‌بخش قهوه، در این ادو پرفیوم خواهند شد.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Diva Glamorous Girl حجم 100 میل
خرید ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Diva Glamorous Girl حجم 100 میل
  • طبع: گرم
  • نت ابتدایی: بادام، قهوه
  • نت میانی: گل مریم
  • نت پایانی: دانه تونکا، کاکائو

سخن پایانی

سخن آخر اینکه، علاقه شما به بوی عطرتان، باعث افزایش اعتماد به نفس شما می­‌شود. عطری را انتخاب کنید که با رایحه آن احساس راحتی می­‌کنید. جذب مردان با بوی عطرتان، به عوامل زیادی بستگی دارد. به همه نکات و جزییات در خرید عطر توجه کنید.

سئوالات متداول

آیا عطر می­‌تواند مردان را جذب کند؟

مردان به صورت غریضی از بوی دارچین، وانیل و گل­‌های وحشی لذت می­‌برند. عطری که حاوی اسانس­‌های نام برده باشد، حواس مردان را تحریک و به بوی عطر شما معطوف می­‌کند. این موضوع را به صورت مفصل در مقاله عطر برای جذب مردان توضیح داده‌ایم.

مهم‌ترین ویژگی یک عطر خوب چیست؟

ماندگاری؛ عطر خوب حداقل برای هشت ساعت لباس­‌های­تان را خوشبو می‌­کند. پخش بوی زیاد عطرتان­، نشان از میزان الکل بالای آن دارد؛ در نتیجه بوی عطر به سرعت پخش و تبخیر می­‌شود.

آیا عطر به تنهایی­، سبب بوی خوش بدن شما می­‌شود؟

خیر. علاوه بر رعایت بهداشت فردی، رژیم غذاییتان نیز بر بوی بدن شما تاثیر می­‌گذارد. غذاهای پر ادویه، گوشت قرمز، سیر و پیاز خام تاثیر زیادی بر بوی بدن شما دارند. استفاده بیش از حد از سبزی­‌هایی همچون کلم بروکلی، کلم پیچ و کلم سفید نیز با ترشح سولفات در حفره­‌های  بدن سبب بوی بد می­شود.

در انواع عطر، مناسب‌­ترین انتخاب کدام است؟

در انواع عطر، ادو پرفیوم انتخاب مناسبی است. برای ده ساعت ماندگاری دارد و قیمت آن نسبت به پرفیوم، به میزان قابل توجهی کم­تر است.