زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

برند استوری محصولات ایوروشه

1
wordcamp
1,736
7 دقیقه
برند استوری محصولات ایوروشه

برند ایوروشه (Yves Rocher )، یکی از قدیمی ترین برندها در حوزه آرایشی و بهداشتی است که کار اولیه خود را در سال 1930، آغاز کرده است. تمامی محصولات لوازم آرایشی ایوروشه، با الهام گرفتن از طبیعت و بر پایه علم گیاه شناسی، تهیه و تولید شده اند. برند ایوروشه، برای اولین بار محصولات خود را از روستای لاگسیلی فرانسه با پرورش گیاهان و استفاده از فرمول خاصی شروع کرده است. در حال حاضر شرکت Yves Rocher، در 88 کشور و در 5 قاره، مشغول به فعالیت است. لوازم آرایشی ایوروشه، یکی از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح اروپا است که با پیشرفت تکنولوژی توانسته محصولات خود را بروز کند و بهترین محصولات آرایشی و حتی بهداشتی را در اختیار عموم مردم قرار دهد. ایوروشه در طی یک دهه، بعلت حمایت کردن از روسای بدنام روسیه، مورد اتهام قرار گرفت و مشکلاتی را برای این شرکت بوجود اورد. حال، برای آشنایی بیشتر با پیدایش برند ایوروشه و مطلع شدن از انواع محصولات آن، در ادامه مقاله همراه ما باشید.


محصولات ایوروشه

خرید محصولات ایوروشه

داستان پیدایش ایوروشه

داستان ما از روستای لاگاسیلی فرانسه، همان جایی که آقای ایو روچر در آن متولد شده بود و دوران کودکی خود را در آن گذرانده بود، شروع می شود. یک روز متخصص زیبایی یا همان کارآفرین، ایوروچر، با مشاهده ساخت پماد یا مرهم از طبیعت، تصمیم می گیرد،که با استفاده از گل هایی که در باغ پدری خود رشد کرده، دست به نوآوری جدیدی بزند. او در اتاق زیر شیروانی خانه پدری خود، با بررسی فواید گل های مختلف و کاربرد تک تک آن ها، دست به یک ابداع جدیدی زد، که در سال 1959، این ابداع بی نظیر بود. هدف اصلی او، بخشیدن زیبایی از طریق گیاهان به مردم و خصوصا خانم ها بوده است. او تمامی مطالعه ها و تحقیق خود را در اتاق زیر شیروانی انجام می داد که بعدها به  به آزمایشگاه وی مبدل شد. آقای ایو روچر، برای فروش محصولات خود، آن ها را در مجلات فرانسوی تبلیغ می کرد و از آن طریق توانست به فروش شگفت انگیزی دست پیدا کند. روچر، اولین فروشگاه خود را دقیقا سه سال بعد از خلق محصولاتش افتتاح کرد که تبدیل به یک امپراطوری، در صنعت لوازم آرایشی شد و از آن طریق توانست به افرادی که خواستار زیبایی طبیعی بودند، زیبایی و شادابی را اهدا نماید. روچر، بعد ها محصولات خود را به دیگر کشورها ارسال کرد و توانست در 5 قاره، به فروش بالایی دست یابد. خیلی از مردم تصور می کنند که محصولات ایوروشه فقط برای خانم ها طراحی شده است که این تفکر اشتباه بوده، و آقای ایوروچر محصولات آرایشی و بهداشتی، مختص آقایان مانند پاک کننده های صورت، انواع عطر و افترشیو ها را هم تولید کرده است. موسس این شرکت در سال 1992 به طور رسمی از کار خود استعفا داد و ریاست جدید شرکت را به پسر خود انتقال داد که متاسفانه در طی سانحه ای، پسر او فوت می کند و او مجددا در سال 1994، ریاست را بدست می گیرد، تا زمانی که عمر خود را از دست  بدهد. بعد از فوت آقای ایوروچر در سال 2009،نوه او به نام (Bris Rocher)بریس روچر، جانشین وی می شود و ریاست شر کت ایوروچر را بعهده می گیرد. مهمترین و اصلی ترین هدف شرکت ایوروشه، علاوه بر محصولات زیبایی، توجه داشتن به کاشت درخت و فضای سبز است که تا سال 2015، توانست بیش از 100 میلیون نهال در سراسر جهان بکارد.


پیشنهاد نویسنده

داستان محصولات اوریفلیم

آشنایی با محصولات اوریفلیم

پیشنهاد نویسنده

برند استوری محصولات لکسیون


مهمترین دستاوردهای محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

از مهمترین دستاوردهای محصولات ایوروشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ایو روشه (Yves Rocher) با استفاده از فرمول های گیاهی
  • ارسال محصولات ایوروشه به بیش از 88 کشور در 5 قاره
  • دارابودن بیش از 16000 کارمند در سراسر جهان
  • رسیدن به نقطه درآمدزایی به مبلغ 2.12 میلیارد یورو در سال 2004
  • اضافه کردن برندهای دیگر به ایوروشه مانند دانیل یووانسه، پیر ریکایو، ایزابل دروایزن، پتی باتیو، کیوتیس، گالری نومی و استن هوم.
  • همکاری بیش از 215000 نفر از طریق مشاغل غیر مستقیم با شرکت ایوروشه
  • دارا بودن خیریه جهت کمک به افرادی که دارای مشکلات پوستی هستند.
  • دارا بودن باغ گیاه شناسی برا ی طرفداران این برند

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

برند ایوروشه،بعلت تنوع در محصولات آرایشی،بهداشتی و حتی درمانی خود توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند، که در ادامه به ان ها می پردازیم:

محصولات بهداشتی صورت

یکی از محصولات مهم ایوروشه، محصولات بهداشتی صورت است که محصولات خاص و متنوعی برای برطرف کردن جوش، لکه های پوستی، لیفتینگ، جوانسازی پوست و برطرف کننده قرمزی ارائه داده است. ایوروشه، علاوه بر محصولات ذکر شده در حوزه بهداشت صورت، دارای انواع لایه بردار و اسکراب، محصولات محافظ پوست و ضدآفتاب نیز می باشد که برای انواع پوست ها اعم از چرب، خشک و مختلط، هم به صورت مجزا محصولاتی تولید کرده است.

کرم ضد آفتاب، ضد پیری

خرید ضد آفتاب ایوروشه

ماسک صورت ایوروشه

خرید ماسک صورت ایوروشه

لوازم آرایشی و زیبایی ایوروشه

همانطور که می دانیم، محصولات ایوروشه فقط مختص سلامت پوست نیست، بلکه دارای انواع لوازم های آرایشی و بهداشتی است که به خاطر طبیعی بودن و نداشتن مواد شیمیایی، برای پوست هم مفید هستند. لوازم آرایشی ایوروشه، دارای چهار دسته است که به صورت مختصر به شرح آن می پردازیم:

  • از مهمترین محصولات  آرایشی و زیبایی صورت، می توان به پنکیک،کرم پودر، کرم پودر های مایع،  انواع کانسیلر اشاره کرد.
  • از مهمترین محصولات آرایشی چشم، هم می توان به انواع ریمل های بلند کننده و حجم دهنده ، انواع خط چشم های ماژیکی ، خط چشم های مدادی و سایه اشاره کرد.
  • از محصولات مهم آرایش لب، می توان به رژلب های جامد ، رژلب های براق و شاین دار ، رژلب های مدادی و انواع خط لب اشاره کرد.
  • از مهمترین محصولات ناخن می توان انواع لاک، محصولات مراقبت از ناخن، محصولات مانیکور را نام برد.

کرم پودر ایوروشهخرید کرم پودر ایوروشه

محصولات آرایشی بهداشتی بدن و حمام ایوروشه

ایوروشه علاوه بر محصولات پوست و لوازم آرایشی، دارای محصولات بهداشتی بدن و حمام است که از مهمترین و بهترین محصولات بدن، می توان به انواع اسکراب ها و لایه بردارها، خوشبوکننده ها، برطرف کننده جوش، لک و التهاب و حتی به محصولات لاغر کننده هم اشاره کرد. برند ایوروشه برای مراقبت از دست و پا هم محصولاتی عرضه کرده است، طوری که تمامی افراد در هر سنی می توانند از آن ها استفاده نمایند. از بهترین محصولات حمام ایوروشه می توان به انواع صابون ها و ژل ها، شاداب کننده ها، مرطوب کننده ها و خوشبوکننده ها هم اشاره کرد.

شامپو ایوروشه

خرید شامپو بدن ایوروشه

شاورژل ایوروشه

خرید شاورژل ایوروشه

نکته آخر

محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه به خاطر دارا بودن پایه گیاهی، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و از محصولات ایوروشه هم برای مراقبت از پوست و مو، هم برا ی زیبایی و هم برای درمانی می توان استفاده نمود. جهت خرید محصولات ایوروشه از فروشگاه اینترنتی مو تن رو وارد لینک روبرو شوید:

خرید محصولات ایوروشه

امیدوارم از این مقاله استفاده لازم برده باشید، لطفا در صورت استفاده از این محصولات، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


پیشنهاد نویسنده

ژل ابرو

ژل ابرو چیست