خط چشم ماژیکی ضد آب Dip بیو
خط چشم ماژیکی ضد آب Dip بیو

خط چشم ماژیکی ضد آب Dip بیو

Beyu Waterproof Eyeliner Model Dip

بیو

|

بیو

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید خط چشم ماژیکی ضد آب بیو مدل Dip

خط چشم یکی‌ از انواع لوازم آرایشی‌ چشم‌محسوب می شود و قادراست که خط چشم قابی‌ برای چشمها درست کند که هم میتواند نواقص چشم را بپوشاند و هم شکل چشم را عوض کند و کاری کند که چشمها بزرگتر یا کوچکتر، کشیده تر،گردتر و یا برجسته‌تر به نظر برسند. امروزه انواع زیادی از خط چشمها با رنگها و قیمت‌های متنوع تولید میشوند که در بین آنها خط چشم‌های مایع  پرطرفدارترین آنها به شمار می آید. فروشگاه اینترنتی موتن‌ رو خرید خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip را با کیفیتی باور نکردنی به شما علاقه مندان به خط چشم‌های ماژیکی معرفی میکند. قیمت خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip، با توجه به کیفیت آن مناسب ارائه شده است.

معرفی خط چشم ماژیکی ضد آب بیو مدل Dip

برای خرید خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip ، نیاز دارید که اطلاعات خود را بالا ببرید. خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip بسیار مناسب آرایش های کلاسیک است. این خط چشم دارای اپلیکاتور پدی انعطاف‌پذیر میباشد و به شما کمک میکند تا هر گونه خط‌‌ چشمی که دوست دارید را به راحتی و در کمترین زمان برای خود بکشید. پوشش دهی بالای خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip جلوه ای فوق العاده به چشم ها میدهد و نواقص آنرا به طور معجزه آسایی برطرف میکند. میتوانید اصل این محصول را در هر زمان شبانه روز از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو با کمترین قیمت خریداری کنید.از مهمترین ویژگی های خط چشم بیو می توان بهموارد زیر اشاره کرد:

  • خط چشم ماژیکی خاکستری 2,5 ml
  • دارای قلم‌موی انعطاف‌پذیر جهت کشیدن انواع خط چشم‌ها
  • طراحی خاص جهت سهولت در استفاده
  • مناسب برای افراد تازه کار
  • پوشش‌دهی بالا و جلوه فوق‌العاده روی چشم
  • قابل استفاده برای بیش از صد‌ها بار 
  • عاری از پارافین و رایحه,
  • مناسب آرایش‌های کلاسیک و چشم‌‌های حساس
  • این محصول ضد آب نمیباشد

خرید اینترنتی خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip

خرید اینترنتی به یک روش رایج خرید تبدیل شده است. افراد بسیاری هستند که به دنبال گزینه های شگفت انگیز برای خرید محصولات آرایشی می گردند که بتوانند با محصولات مشابه مقایسه کنند. فروشگاه اینترنتی موتن‌رو در واقع یک نوآوری پیشرفته است که اجازه می دهد تا به راحتی برند ها و قیمت ها را تنها با چند کلیک بررسی و مقایسه کنید. با این امکان کاربران قادر خواهند بود تا مقرون به صرفه ترین محصولات آرایشی بهداشتی را برای خرید انتخاب کنند.  با خرید اینترنتی خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip ، از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

معرفی برند بیو

کشور سازنده بیو آلمان می باشد. بیو یعنی اشتیاق به رنگها و طرحهای تازه با توجه به مد روز. راز موفقیت این نام تجاری در آن است که علاوه بر قیمتهای مناسب وکیفیت بسیار بالای محصولات ،زنان را تشویق میکند تا با تاکید بر زیبایی های فردی و تمایلات شخصیشان ، زندگی را به کمال سپری کنند.

نحوه‌ی استفاده خط چشم ماژیکی ضد آب بیو مدل Dip

بعداز خرید خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip، حالا نوبت به استفاده از آن می رسد. ابتدا خط چشم ماژیکی بیو مدل Dip را به خوبی تکان دهید, بعد از قسمت داخلی چشم شروع به کشیدن خط چشم کنید، دقت کنید که بین خط مژه و خط چشمی که می کشید فاصله نیافتد و سپس به راحتی فرم دلخواهتان را طراحی کنید.میتوانید روی خط چشم خود پودر تثبیت کننده بزنید تا ماندگاری خط چشمتان بیشتر شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران