ماسک موی ترمیم کننده کالیون مناسب موهای آسیب‌دیده حجم 750 میل
ماسک موی ترمیم کننده کالیون مناسب موهای آسیب‌دیده حجم 750 میل

ماسک موی ترمیم کننده کالیون مناسب موهای آسیب‌دیده حجم 750 میل

Kalyon Herbal Repairing Hair Mask 750ml

کالیون

|

کالیون

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماسک موی ترمیم کننده کالیون مناسب موهای آسیب‌دیده حجم 750 میل

بسیاری از زنان موهای خشک و زبری دارند و این مسئله یکی از دغدغه‌های آنان در زندگی است، چراکه داشتن موهای آسیب‌دیده باعث نگرانی آن‌ها می‌شود و اعتمادبه‌نفس را کاهش می‌دهد. اگر موهای شما در چنین وضعیتی باشند، یک ماسک مو می‌تواند آن را تعمیر و جوان‌سازی کند. برای بهترین نتایج، شما باید از ماسک مو، حداقل یک‌بار در هفته استفاده کنید.

ویژگی‌های اصلی ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل

  • مناسب برای موهای آسیب‌دیده
  • تقویت‌کننده برای اطمینان از سلامت مو و پوست سر
  • فرمول حرفه‌ای قدرتمند
  • عاری از پار ابن و سولفات است.

تأثیر استفاده از ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل

هیدرات‌های روغن نارگیل در ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، عمیقاً داخل فولیکول‌های مو نفوذ می‌کند و باعث بهبود قدرت، انعطاف‌پذیری و کاهش شکستگی مو می‌شود و موی براق با درخشش طبیعی را به شما به ارمغان می‌آورد. این گیاه دارای عنصر 95٪ حاوی مواد معدنی و ماده نگه‌دارنده است که به شما در مبارزه با شکنندگی مو، موهای خشک و زبر و تمیز کردن، آرامش و تغذیه مو و پوست سر کمک خواهد کرد. همه ما موهای خود را دوست داریم، درست است؟ ما آرزو می‌کنیم که همه‌چیز ممکن شود تا موهای سالم، قوی و براق داشته باشیم. بدیهی است که استفاده از ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، رضایت شمارا برای موهایتان به ارمغان می‌آورد.

ترکیبات باکیفیت بالا، طبیعی و ارگانیک، ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، برای پوست حساس و ضد حساسیت پوستی است و هیچ‌گونه عارضه جانبی به همراه ندارد. ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، قدرتمند و حرفه‌ای که از ترکیبات گیاهی تهیه‌شده است، عمیقاً به شفت مو نفوذ کرده و هر رشته از مو را از ریشه تا انتها تقویت می‌کند، درحالی‌که دارای عطر و رایحه تازه اسطوخدوس است. ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، پوست را زنده می‌کند، باعث بهبودی و حفظ رطوبت می‌شود و علائم خستگی را کاهش می‌دهد. ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، هیدرات‌ها را تقویت می‌کند و موهای آسیب‌دیده و خشک را کنترل کرده و مو را صاف و براق و درخشان می‌کند.

ماسک موی گیاهی‌ترمیم کننده کالیون 750 میل، برای کدام نوع مو مناسب است؟

- صاف

- فرفری

- وز

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران