هایلایتر 24 ساعته مای میکاپ استوری
هایلایتر 24 ساعته مای میکاپ استوری
هایلایتر 24 ساعته مای میکاپ استوری
هایلایتر 24 ساعته مای میکاپ استوری

هایلایتر 24 ساعته مای میکاپ استوری

My Makeup Story Get Gorgeous Highlighter

مای میکاپ

|

مای میکاپ

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند مای میکاپ استوری دارای سری محصولاتی با فرمولاسیون آلمانی است که با بهترین کیفیت، محصولات خود را به سایر نقاط جهان صادر می کند. این برند بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و توانسته نظر تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان به خود جذب نماید.

برای براق و درخشان کردن قسمت هایی از پوست می توانید از هایلایتر مای میکاپ استفاده کنید. هایلایتر 24ساعته مای میکاپ که در این صفحه مشاهده می‌کنید، دارای بافت جامد است و به راحتی با استفاده از مقدار کمی از این محصول می‌توانید گونه، چانه و... خود را برجسته نمایید. این هایلایتر بسیار نرم و لطیف می‌باشد و به راحتی بر روی صورت می‌نشیند.

رنگدانه‌های فوق‌العاده قوی و مرواریدی این محصول سبب می‌شود تا نور به خوبی منعکس شود و ماندگاری 24ساعته آن این اطمینان را به شما می‌دهد که در طول مهمانی و دورهمی‌های شبانه خود به زیبایی مروارید در میان سایرین بدرخشید. هایلایترمای میکاپ، یک هایلایتر شیک با آینه داخلی می‌باشد که آن را می‌توانید با خود در هر زمان و مکانی داشته باشید. پس همین الان هایلایتر جامد 24ساعته مای میکاپ را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش دهید تا درخشش خود را چندین برابر نمایید.

متریال این هایلایتر از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با برند Iconic انگلیسی می باشد. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران