ریمل پرپشت کننده ابرو مای میکاپ استوری
ریمل پرپشت کننده ابرو مای میکاپ استوری

ریمل پرپشت کننده ابرو مای میکاپ استوری

My MakeUp Story Brow Volumizer Gel

مای میکاپ

|

مای میکاپ

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ریمل ابرو باعث پرپشتی ابروهای شما می‌شود. شما میتوانید با استفاده از ریمل ابرو، رنگ ابروهای خود را پررنگ تر و پرتر کنید و ظاهر خود را بسیار جذاب تر کنید. ریمل های ابرو نیز مانند ریمل های چشمی در دو نوع عرضه می‌شوند:

ریمل ساده (Clear): این نوع از ریمل مناسب خانم هایی است که خود ابرو های پرپشتی دارند و نیازی به پرپشت کردن ابروهای خود ندارند و می‌خواهند ابروهای خود را مرتب نمایند.

ریمل رنگی (Tinted):این نوع از ریمل ها مناسب خانم هایی است که ابروهای کم‌پشت و کم‌حجمی دارند، با استفاده از ریمل های رنگی شما می‌توانید حجم ابروهای خود را بیشتر کنید و ابروهای پرپشت تری داشته باشید.

ریمل پرپشت کننده ابرو مای میکاپ استوری در 4 طیف رنگی متفاوت مناسب کسانی است که دوست دارند جلوه‌ای پرتراکم و طبیعی به ابروهای خود بدهند و فضای خالی ابروها را پر کنند. این محصول در شکل دهی و لیفت کردن ابرو ها هم انتخاب بسیار مناسبی است. ماندگاری بسیار بالایی داشته، چسبندگی ایجاد نمیکند و لازم به ذکر است که فرمولاسیون و مواد به کار رفته در تمامی محصولات مای میکاپ استوری، آلمانی بوده و کمپانی این برند ریمل ابروهای خود را از نظر کیفیت هم ردیف با برندهای Anastasia و Benefit  معرفی می کند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران