کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال

کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال

Maral Medium Brown Hair Color Kit For Men

مارال

|

مارال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کیت رنگ موی مردانه قهوه ای متوسط مارال

موی سفید همیشه نشان از تجربه و گذر سالیان نیست. گاهی به خاطر کار کردن در آفتاب شدید و البته در بیشتر اوقات به خاطر مسائل ژنتیک موهای آقایان زود‌تر از حد عادیش سفید می‌شود. گاهی اوقات از بیست و چند سالگی مو‌های شما رو به سفیدی می‌رود. این واقعیتی است که به بعضی افراد موی سفید می‌آید و به برخی دیگر نه. پس باید برای این مشکل راه حلی در نظر بگیرید این یک روش بسیار هوشمندانه است وقتی می‌شود با اندکی تلاش رنگ موی طبیعی خود را به موهایتان برگردانید چرا با موهای سفید خود ظاهر خود را پیر و فرتوت کنید؟

مو تن رو جایی است که به زیبایی همه افراد فکر می‌کند حال خانم ها باشند یا آقایان فرقی ندارد هرکسی در هر جا و مکانی می‌تواند با محصولات ما زیبایی خود را به دست آورد و زیبایی در مو تن رو چیزی نیست که دور از دسترس باشد و هر کسی نتواند آن را به دست آورد برای همین باید خرید از مو تن رو را همراه با یک مشاوره رایگان این سایت اینترنتی تجربه کنید تا در این باور ما شریک شوید که که مو تن رو به زیبایی شما ایمان دارد.

اما آقایان همیشه برای زیبایی خود وقت کمتری از خانم‌ها می‌گذارند. البته این از مشغله زیاد آقایان ناشی می‌شود و به همین دلیل محصولاتی که برای آقایان طراحی می‌شود باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا ایشان بتوانند به راحتی هر چه تمام از آن استفاده کنند.

مارال برند تجاری کارخانه‌ای است به نام سبز گلسار که به همه نیازهای مصرف کنندگانش فکر می‌کند و ما در مو تن رو پخش کننده انحصاری محصولات مارال هستیم و از این رو مو تن رو می‌تواند ادعا کند در کل ایران تنها فروشگاهی است که می‌تواند تمام محصولات این کارخانه بسیار موفق ایرانی را به شما کاربران محترم مو تن رو ارائه کند.

در میان محصولات متعدد مارال کیت‌های رنگ مو مردانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند کاملا استفاده از آنها راحت باشد. این رنگ موها در پکیج‌هایی به شما ارائه می‌شود که در آن تمام نیاز های شما برای رنگ کردن موهایتان پیش‌بینی شده است. برای همین هر کیت رنگ مو با یک تیوپ اکسیدان 6% و یک تیوپ رنگ مو ارائه می‌شود و همین طور یک شانه رنگ ساژ و یک دست کش یکبار مصرف و البته یک بسته شامپو رنگ ثابت رنگ برای یک بار استفاده، همه در یک پکیج بسیار شیک به شما ارائه می‌شود. بسته‌بندی و بروشورهای داخل پکیج هم بسیار مفید است و توضیحاتی بسیار خوب برای استفاده از کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای متوسط مارال وجود دارد.

اما رنگ قهوه‌ای متوسط در "کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای مارال" یک انتخاب بسیار مناسب برای آقایانی است که به صورت حرفه‌ای به رنگ موی‌های خود می‌پردازند. رنگ موهای مردانه پیگمان های بسیار غلیظ‌تر و نفوذگرتری دارند و با رنگ موهای زنان تفاوت‌های خاصی دارند. البته ترکیب رنگ موی مردانه قهوه‌ای مارال سرشار از انواع ویتامین‌ها و روغن‌های مفید محافظ مو است که این رنگ موی مردانه را به یکی از قوی‌ترین محافظ‌های موهای شما بدل می‌کند.

نحوه استفاده

برای استفاده از کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای متوسط مارال ابتدا باید آن را‌ روی پوست خود تست کنید به این معنی که ترکیبی از اکسیدان و رنگ موی را روی پوست زیر بازوی خود بگذارید این کار را 24 ساعت قبل از استفاده از کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای متوسط مارال انجام دهید تا اگر مشکلی برای شما پیش آمد به راحتی و با حداقل دردسر از آن با اطلاع شود.

رنگ مو را به نسبت مساوی با اکسیدان مخلوط کنید و خوب ترکیب کنید این کار را می‌توانید در ظرفی جداگانه برای رنگ موی شقیقه‌ها و در خود شانه رنگ ساژ برای رنگ مابقی مو‌ها انجام دهید سپس برای رنگ شقیقه‌ها از دندانه‌های پشت شانه و برای رنگ مابقی موها از دندانه های جلو استفاده کنید پنج دقیقه صبر کنید سپس موهایتان را با شامپوی ثابت کننده رنگ داخل بسته بندی بشویید و آب بکشید و برای این که بتوانید همیشه رنگی ثابت را بر روی موهای خود داشته باشید یک شامپوی ثابت کننده رنگ نیز تهیه کنید و در حمام های بعدی از آن استفاده کنید.

تأثیر استفاده

کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای متوسط مارال موهای شما را با رنگی بسیار طبیعی رنگ می‌کند رنگی که ثبات و دوامی بسیار بالا دارد و از سوی دیگر با روغن کنجد، نارگیل، زیتون و بادام غنی شده است همین طور برای مقاومت بسیار بالا در این رنگ مو از کراتین و ویتامین ث نیز استفاده شده است. ضمنا این رنگ مو کاملا فاقد آمونیاک و ترکیبات آمونیمومی است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران