کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل Barbed
کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل Barbed

کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل Barbed

Colorful Barbed Condoms 12pcs

اروس

|

اروس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل Barbed

کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل Barbed، تهیه شده از کائوچوی طبیعی یا همان لاتکس طبیعی می باشد. این کاندوم به روغن سیلیکون جهت روان کنندگی بیشتر آغشته شده است. کاندوم خاردار رنگی باربد دارای حلقه ها و نقطه های خاردار جهت افزایش تحریک فیزیکی در بانوان است.

قیمت و خرید کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbed 
تا به امروز وسایل و داروهای متعددی برای پیشگیری از بارداری، تولید و استفاده می‌شوند و یکی از پر کاربرد ترین و مهم‌ترین وسایل پیشگیری و بازدارنده حاملگی در آمیزش جنسی، کاندوم است.  اهمیت کاندوم تنها در پیشگیری از بارداری نیست و برای جلوگیری از انتقال ویروس‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌ها نیز استفاده از کاندوم بسیار موثر است. کاندوم‌ها از حیث تنوع و کارایی نیز در طیف وسیعی تولید می‌شوند که این تنوع در تولید، سلیقه تمام مصرف کنندگان این وسیله حیاتی را جوابگو است. شرکت ایرانی کاندوم نیز دست به تولید کاندوم‌های متنوعی می‌زند و کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbedیکی از این محصولات است، بسته بندی آن در بسته‌های 12 و 3 عددی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو به فروش می‌رسد.
ویژگی کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbed
.تولید شده از کائوچوی طبیعی
.آغشته به روغن سیلیکون
.همراه با حلقه ها و دکمه های خاردار برای لذت بیشتر
.رنگی و دارای اسانس
.دارای نوک ذخیره ای در سر کاندوم برای امنیت بیشتر
معرفی کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbed
کاندوم‌های ساخته شده توسط برند کاندوم، دارای خارهایی بر روی بدنه‌اش است که باعث افزایش لذت جنسی در بانوان می‌شود. این کاندوم دارای سر ذخیره‌ای بیشتر جهت اطمینان از پیشگیری از بارداری و جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی است.
خرید اینترنتی کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbed
با بالا رفتن مشغله‌های کاری، فرصت برای یافتن محصولاتی که دنبال آن‌ها در بازار می‌گردید سخت می‌شود، ضمن اینکه یافتن محصولات اورجینال نیز امریست زمانبر. برای خرید محصولات آرایشی بهداشتی نمی‌توانید ریسک قلابی خریدن را بپذیرید، چون بحث سلامتی شما در میان است. فروشگاه اینترنتی مو تن رو با عرضه محصولات تخصصی آرایشی، بهداشتی مانند کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbed ، سعی در عدم اتلاف وقت و هزینه شما دارد.
معرفی کاندوم-Condom
برند کاندوم یکی از برندهای تولید شده توسط شرکت کیهان بد است. شرکت کیهان بد در سال 1372- 1993 تاسیس و هدف خود بر پایه تنظیم و کنترل جمعیت بنا نهاده است. کاندوم نیز یکی از برندهای تولید شده توسط این شرکت مبتکر ایرانی است. 75 درصد از محصولات تولیدی کیهان بد در داخل ایران مصرف، و باقی آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
مناسب برای
استفاده از کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbedبرای پیشگیری از بارداری  و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی مناسب است. استفاده از این محصول سبب افزایش لذت جنسی بانوان نیز می‌شود.
نحوه استفاده از کاندوم خاردار رنگی 12 عددی مدل  Barbed
استفاده از کاندوم باید قبل از شروع به آمیزش باشد، آن هم به دلیل اهمیت پیش آب که ممکن است حاوی اسپرم و یا ویروس بیماری‌ها باشد.

کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود. کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم مردانه را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران