تونر سیلوکسان مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل
تونر سیلوکسان مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل

تونر سیلوکسان مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل

سیلوکسان

|

سیلوکسان

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

تونر سیلوکسان مناسب پوست چرب و مختلط دارای مواد نرم کننده، انواع ویتامین و پروتئین ها است که از ایجاد حس خشکی و کشیدگی جلوگیری می‌کند و به پوست حس ابریشمی می‌بخشد. این تونر با تنظیم PH پوست ضمنن محافظت از پوست موجب تقویت و شادابی آن می‌گردد. این محصول به دلیل نداشتن صابون و الکل برای استفاده روزانه مناسب است. تونر صورت سیلوکسان باقیمانده مواد آرایشی و آلودگی های پس از شستشو با پاک کننده های صورت (ژل، صابون، پن، میسلارواتر و...) را به طور کامل پاک می‌کند و درخشندگی طبیعی پوست را باز می‌گرداند. تونر سیلوکسیکان مناسب پوست چرب و مختلط حاوی عصاره آلوئه ورا، پروتئین ابریشم و نیاسین آمید است. 
استفاده از تونر مناسب پوست چرب و مختلط مزایای مختلفی برای پوست دارد. از جمله این مزایا میتوان به نرم کنندگی پوست، تنظیم میزان چربی پوست، کوچک کنندگی منافذ، سرشار از پروویتامین ها و آنتی اکسیدان ها برای سلامت پوست، احیا کننده و محافظ پوست اشاره کرد. تونر مناسب پوست چرب سیلوکسان حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید و همچنین فاقد پارابن است. 
سیلوکسان یک برند ایرانی تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی مراقبتی پوست و مو است. این برند جدید به تولید محصولات با کیفیت با بهره گیری از جدیدترین علم روز دنیا می‌پردازد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران