لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن آرگان حجم 200 میل بسته دو عددی
لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن آرگان حجم 200 میل بسته دو عددی

لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن آرگان حجم 200 میل بسته دو عددی

رینوزیت

|

رینوزیت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند رینوزیت یکی از برندهای شرکت ایمان است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1391 فعالیت خود را گسترش داد و با تاسیس واحد تولیدی سرم مو، به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات بهداشتی تبدیل شد. کمپانی ایمان در طول سالیان اخیر برندهای زیادی را معرفی کرده است که رینوزیت یکی از آن‌ها می‌باشد. محصولات رینوزیت با بهره‌گیری از دانش و علم استادان ایرانی و تحقیق‌های پژوهشگران در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور، تولید می‌شوند و به همین دلیل، رضایت اکثر مشتریان را همراه خود دارند.

داشتن پوستی نرم و لطیف از ویژگی‌ای است که بسیاری از افراد خواهان آن هستند. استفاده از لوسیون بدن بهترین گزینه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا پوست بسیار نرمی داشته باشید. البته خیلی از افراد هستند که به صورت کلی دارای پوستی خشک می‌باشند و تنها راه برطرف کردن این خشکی که باعث زبری پوست نیز می‌شود، استفاده از لوسیون بدن پس از استحمام است که به شدت برای هر فردی لذت بخش خواهد بود.

لوسیون‌های بدن رینوزیت حاوی عصاره روغن‌های گیاهی بسیار مفید برای پوست است که پس از استحمام و شستشوهای روزانه پوست شما را مرطوب‌ کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌نماید. لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن آرگان، یکی از انواع این لوسیون‌ها است که در ترکیبات خود دارای مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان می‌باشد که برای انواع مختلف پوست مفید است و  پس از شستشو پوست را شاداب و مرطوب نگه می دارد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران