ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم
ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

Laction Whitening And Brightening Face Mask 15gr

لکسیون

|

لکسیون

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

تمام اطلاعات مربوط به قیمت و خرید همه‌ی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی mootanroo ، از جمله اطلاعات قیمت و خرید ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم، در کنار عکس محصول ثبت شده است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین محصول را با بهترین قیمت و به بهترین و آسان‌ترین روش می‌خرید.

ویژگی‌‌های ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

فرموله‌شده بر پایه‌ی مواد ارگانیک و کاملاً گیاهی

فاقد پارابن و نگه‌دارنده‌های شیمیایی خطرناک

فاقد مواد شیمیایی خطرناک

منبع غنی آنتی اکسیدان‌های طبیعی و ساختگی

سرشار از افشره‌های گیاهی نرم کننده و ضد التهاب

حاوی عصاره‌ی هویج

حاوی عصاره‌ی سرو

حاوی عصاره‌ی شی‌باتر

حاوی روغن کنجد

حاوی سپیتونیک T3 TM

حاوی خاک رس صورتی ( پاک‌کننده و درخشان‌کننده‌ی قوی پوست )

منبع غنی‌ای از ویتامین‌ A، ویتامین E

منبع غنی اسیدهای چرب غیر اشباع، اُمگا3، اُمگا6، اُمگا9

تغذیه‌کننده‌ی پوست با مواد معدنی مغذی و ویتامین‌ها

آب‌رسانی به پوست صورت

حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های UV

بهبود دهنده‌ی الاستی‌سیته ( حالت ارتجاعی ) ی پوست

ترکیبی ایده‌آل برای پوست‌های دهیدراته

کمک به روند تولید کلاژن و جلوگیری از چین و چروک بیشتر

قیمت مقرون به صرفه

ساخت فرانسه

قیمت ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

محصولات لکسیون بر پایه‌ی مواد کاملاً طبیعی و گیاهی ساخته می‌شود و فرمولاسیون آن خالی از هر گونه نگه‌دارنده‌ی شیمیایی و مواد شیمیایی خطرناک و سرطان‌زا است. کیفیت محصولات لکسیون، امتحان خود را در ایران و خارج از ایران پس داده و همیشه مورد تأیید مشتریانش بوده است. یکی از دلایل این موفقیت، قیمت این محصولات است که در قیاس با کیفیت مرغوب آن‌ها هر مشتری‌ای را راضی می‌کند. ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم را، با بهترین قیمت و بهترین کیفیت، از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو خریداری کنید.

تأثیر استفاده از ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

تقویت اپیدرم به دلیل برخورداری از منابع طبیعی اسیدهای چرب غیر اشباع و اُمگا3 و اُمگا6 و اُمگا9 و آب‌رسان‌های طبیعی قوی که تا اعماق پوست (عمقی که از لحاظ مولکولی شدنی است) نفوذ می‌کنند.

نبودن پارابن و هرگونه‌ ماده‌ی تحریک‌کننده و حساسیت‌زا در فرمولاسیون ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم، استفاده از آن را برای افرادی با پوست‌ حساس بسیار مناسب کرده است؛ چرا که به هیچ وجه این نوع پوست را تحریک نمی‌کند و سلامت بدن را به خطر نمی‌اندازد.

به دلیل داشتن آب‌رسان‌های بسیار قوی، این محصول برای بازسازی پوست‌های آسیب‌دیده و دهیدراته بسیار مؤثر است

ترمیم پوست و محافظت از ذخیره‌ی کلاژن پوست، از دیگر تأثیرات مواد معدنی و ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی موجود در ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم است.

ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم، تنگ‌کننده‌ی منافذ پوست است و کلاژن‌سازی پوست را تقویت می‌کند و در نتیجه لیفتینگ و بهبود خاصیت ارتجاعی (الاستی‌سیته‌ی) پوست را به دنبال دارد.

استفاده از این ماسک، مخصوصاً به بانوان بالای سی و پنج سال توصیه شده است؛ چراکه با مصرف به‌موقع، می‌توان از بروز چین و چروک جلوگیری کرد.

ویتامینE  این ماسک مو، با جذب سطحی و آسان در پوست، منجر به آب‌رسانی و همچنین مهار رادیکال‌های آزاد و در نتیجه جلوگیری از بروز پیری زودرس می‌شود.

ویتامین C نیز، با بازسازی ویتامین E، اثر آنتی‌اکسیدان و ضد چروک ماسک را افزایش می‌دهد.

عصاره‌ی هویج، سرشار از ویتامین A است که پوست را ترمیم می‌کند و انواع پوست خشک و چرب و مختلط را بازسازی می‌‍کند. عصاره‌ی هویج، سطح پوست را یکنواخت می‌کند و پستی و بلندی بر سطح پوست باقی نمی‌گذارد. همچنین این عصاره، جوش و آکنه و کدری و ماتی و چین و چروک پوست را هم برطرف می‌کند.

اسانس سرو، که آنتی‌اکسیدانی طبیعی و بسیار قدرتمند و مؤثر است، رنگ پوست را هم یکنواخت می‌کند و به این ترتیب، شفافیت و یکدستی بافت پوست را افزایش چشمگیری می‌دهد.

اسیدهای چرب موجود در روغن کنجد، سلول‌های پوست را تغذیه می‌کند و با افزایش سوخت و ساز سلولی و افزایش جذب اکسیژن و در نتیجه تغذیه‌ی بهتر سلول‌های پوست، لایه‌ی درم و اپیدرم پوست را تقویت می‌کند و صورت را شاداب‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

عصاره‌ی شی‌باتر نیز عملکردی شبیه روغن کنجد دارد؛ ضمن این که شی‌باتر، آنتی‌اکسیدانی خارق‌العاده است که با مهار آنزیم کلاژناز و با مهار فعالیت رادیکال‌های آزاد، از ذخیره‌ی کلاژن پوست محافظت می‌کند.

خاک رس صورتی، با لایه‌برداری سطحی از روی پوست، به پاک‌سازی و درخشش پوست بسیار کمک می‌کند.

روش استفاده از ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

ابتدا صورت‌تان را با شوینده‌ی مخصوص صورت، یا با شامپو بچه، بشویید و به روش درست، یعنی گذاشتن و برداشتن حوله، آن را خشک کنید.

لایه‌ی نازکی از ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم را روی صورت، به جز ناحیه‌ی دور چشم و دور لب و محل رویش مو، پخش کنید.

مدتی صبر کنید تا ماسک روی صورت‌تان خشک شود و سپس، با استفاده از یک لیف نرم و گرم و مرطوب، با حرکات بسیار ملایم و فشار بسیار بسیار بسیار کم،  صورت‌تان را پاک کنید و آب‌کشی کنید.

اگر پوست حساسی دارید، بهتر است صورت‌تان را فقط آب کشی کنید و نیازی به استفاده از لیف نیست.

 از یک تیوپ ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم، می‌توانید تا 3 یا 4 بار استفاده کنید.

خرید اینترنتی ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم

با مطالعه‌ی اطلاعات قیمت و خرید و کیفیت ماسک لکسیون روشن کننده و درخشان کننده صورت 15 گرم، در زیر و در کنار عکس این محصول در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، خرید اینترنتی مطمئن و سودمندی داشته باشید. موتن‌رو، بهترین پیشنهادها را برای شما دارد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران