خط چشم Live Natural لاکورت
خط چشم Live Natural لاکورت

خط چشم Live Natural لاکورت

Lacvert Live Natural Eyeliner

لاکورت

|

لاکورت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خط چشم Live Natural لاکورت

داشتن خط چشم بی نظیر چهره شما را دگرگون خواهد کرد، برای کشیدن یک چنین خطی قبل از داشتن مهارت کافی نیاز به ابزار و مواد درجه یک می باشد. یک خط چشم خوب رنگ غنی و پرنگی دارد، به اطراف پخش نخواهد شد و دوام بالایی دارد، تمام این خواص به صورت کامل در یک محصول جمع شده اند، این محصول چیزی به جز خط چشم Live Natural لاکورت نیست. این خط چشم ساخت کشور کره جنوبی و تحت نظر شرکت معروف و بزرگ LG می باشد. خط چشم Live Natural لاکورت کاملا منشا گیاهی دارد، به طور کلی غالب محصولات شرکت لاکورت منشا کاملا طبیعی و گیاهی دارند. به دلیل منشا کاملا گیاهی این محصول ایجاد حساسیت نمی کند.

چشم ها از هر عضو دیگری نیاز به توجه بیشتری دارند. از هر محصولی نمیتوان بر روی چشم ها استفاده کرد. ممکن است بخاطر مسائل مالی از دیگر محصولات اورجینال استفاده نکنید، اما زمانی که بحث چشم ها به میان می آید هرگز ریسک نکنید. یک خط چشم بی نظیر شما را ممکن است حتی از دیگر ابزار آرایشی بی نیاز کند.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد خط چشم Live Natural لاکورت داشتن رنگ دانه های فوق العاده مشکی و قلم بلند و ظریف و در عین حال مستحکم آن است. این خصوصیات آرایش را برای شما آسان تر خواهد کرد. خطی که خط چشم Live Natural لاکورت  ایجاد می کند کاملا یکدست، مشکی و یکنواخت است و باتوجه به اینکه پایه آبی دارد هنوز هم فوق العاده ماندگاری بالایی دارد. داشتن پایه آبی یکی از دلایلی است که سبب میگردد این محصول متناسب با چشم های حساس باشد.

روش استفاده

ابتدا پلک بالایی را از هرگونه چربی پاک کنید. چشم بایستی کاملا خشک باشد. پلک را ثابت نگه دارید . خط چشم باریکی را از گوشه چشم شروع به کشیدن کنید. دقت کنید که بعدا میتوانید خط چشم را بسته به سلیقه ضخیم تر کنید ولی این کار را بهتر است از همان ابتدا انجام ندهید. پس از کشیدن کامل خط چشم برای برطرف کردن ایرادات آن می توانید از یک گوش پاک کن به همراه پاک کننده مناسب استفاده کنید. حتما شب ها قبل از خواب آرایش خود را به صورت کامل پاک کنید.

تاثیر استفاده

  • خط چشم Live Natural لاکورت در برابر هوای شرجی مقاوم است.
  • یکی از خصوصیت آن ایجاد خطی یکنواخت و کاملا مشکی است.
  • دارای رنگ دانه های کاملا مشکی می باشد.
  • پایداری بالا و ماندگاری بی نظیری دارد.
  • متناسب با چشم های حساس می باشد.
  • دارای حالت ابریشمی دارد.
  • منشا کاملا گیاهی دارد.

همانطور که می دانید محصولات اورجینال لاکورت دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در همه جهان شناخته شده اند. بنابراین نیاز به تعریف نیست. این محصولات تماما گیاهی ابدا چشم شما را اذیت نخواهد کرد. داشتن رنگ مشکی و یکنواخت از  خط چشم Live Natural لاکورت یک محصول ایده آل و مورد پسند بانوان می سازد. در پایان این مقاله توصیه میکنیم حتما برای چشمان خود و حفظ زیبایی آنها از محصولات اورجینال استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران