ماسک مو استیل حاوی شکلات تلخ و آرگان حجم 300 میل
ماسک مو استیل حاوی شکلات تلخ و آرگان حجم 300 میل

ماسک مو استیل حاوی شکلات تلخ و آرگان حجم 300 میل

Steel Bitter Chocolate Leave In Hair Mask 300ml

استیل

|

استیل

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی ماسک مو بدون آبکشی استیل حاوی شکلات تلخ  و آرگان حجم 300 میل

این ماسک مو بدون آبکشی با ترکیبات غنی از آرگان، زیتون و کافئین خود به تقویت مو و ترمیم بافت آسیب دیده آن می‌پردازد. برای داشتن موهای بلند و ابریشمی لازم است تا به خوبی به آن رسیدگی و مراقبت شود. روغن آرگان به کار گرفته شده در ماسک مو آرتین به دلیل وجود ویتامین E و اسیدهای چرب رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌نماید. این روغن با تقویت فولیکول های مو درخشندگی را به موهای شما باز می‌گرداند و یک نرم کننده فوق العاده بدون برجای گذاشتن اثر چربی از خود می‌باشد. همچنین درون ترکیبات این ماسک از روغن زیتون، عصاره شی باتر، عصاره جوانه گندم و آلوئه ورا استفاده شده است تا موهای شما را به خوبی تقویت و آبرسانی کند. 
شکلات تلخ موجود در ترکیبات این ماسک مو سرشار از کافئین است. فولیکول مو را یک غلاف محافظی احاطه کرده است. این غلاف مانعی برای نفوذ مولکول‌های آب‌رسان مثل کافئین نیست و بنابراین کافئین می‌تواند درون مو جذب و نفوذ پیدا کند. کافئین یک عامل رشد عالی است که موجب افزایش رشد موها می‌شود.

قیمت ماسک مو بدون آبکشی استیل حاوی شکلات تلخ و آرگان حجم 300 میل

ماسک مو شکلات تلخ آرتین را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مو‌تن‌رو به صورت آنلاین و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران