ژل پاک کننده پوست Sebo Vegetal مناسب پوست چرب و مختلط ایوروشه 125 میل
ژل پاک کننده پوست Sebo Vegetal مناسب پوست چرب و مختلط ایوروشه 125 میل

ژل پاک کننده پوست Sebo Vegetal مناسب پوست چرب و مختلط ایوروشه 125 میل

Yves Rocher Sebo Vegetal Purifying Exfoliating 75ml

ایوروشه

|

ایوروشه

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل

برای پاک کنندگی و زدودن آلودگی ها از پوست خود، بهتر است از محصولات گیاهی و ارگانیک استفاده کنید که دارای مواد شیمیایی نباشند و آسیبی به پوست شما نرسانند. ژل پاک کننده سبو وجتال ایوروشه، یکی از همین محصولات می باشد که پاک کننده ای بسیار قوی به شمار می آید و شما می توانید برای خرید ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید. قیمت ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل، تقریبا مناسب ارائه شده است.

معرفی ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل

برای خرید ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل، ابتدا بایستی اطلاعات خود را افزایش دهید که مهمترین ویژگی های آن به شرح زیر است:

  • ژل فرانسوی ایوروشه به صورت تیوپی و به حجم 125 میل بسته بندی شده است .
  • ژل پاک کننده پوست ایوروشه، به طور کامل پوست را از سموم و آلودگی ها پاک می سازد.
  •  به دلیل داشتن پودر بایکال که از گیاهی به نام اسکواتلار یا همان ریشه گل میمون به دست می آید، چربی مازاد پوست را تنظیم کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می کند و باعث می شود تا ظاهری مات به پوست شما بخشیده شود.
  • این محصول به دلیل ارگانیک و گیاهی بودن، بدون پارابن و مواد حساسیت زایی مثل الکل و صابون بوده و از ایجاد التهابات پوستی و حساسیت ها جلوگیری می کند و باعث شفافیت پوست می گردد.
  • تمام افرادی که پوست چرب و مختلط دارند می توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند و پوست خود را تمیز و مرطوب نگه داشته و از خشکی دور سازند.

خرید اینترنتی ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل

تمام فروشگاه ها و مغازه های محصولات آرایشی و بهداشتی، با محدودیت برند و محصول مواجه می باشند زیرا هر فروشگاهی معمولا با برندهای خاصی کار می کند و نمی تواند تمام مارک ها را پوشش دهد. اما فروشگاه غیر حضوری و اینترنتی مو تن رو، بر خلاف مغازه های حضوری،  این امکان را فراهم کرده تا شما با دنیای بی نظیری از کالاها رو به رو شوید و حق انتخاب های زیادی داشته باشید تا بتوانید هم برای خود و هم بقیه عزیزانتان، محصولات مورد نظر را با توجه به سلیقه و نیازشان خریداری کرده و به راحتی در هر کجای کشور که هستید، دریافت نمایید، تا هم در صرف وقت و هم هزینه، صرفه جویی بیشتری داشته باشید. با خرید ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل، شاهد زیبایی بیشتر پوست خود باشید.

برند استوری ایوروشه

در سال 1930 شخصی به نام ایو روشه که بعدها به تاجر و بازرگانی بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی تبدیل شد، در روستای کوچکی در فرانسه به دنیا آمد. اولین فعالیت و تجارت او در زمینه تولید یک داروی گیاهی بود که ساختن آن را از یک داروساز تجربی یاد گرفت. در سال 1959 او کمپانی محصولات آرایشی و بهداشتی خود را با نام ایو روشه بنا نهاد. اهمیت به طبیعت و محیط زیست، شعار و هدف این برند می باشد. چهار برنامه در دستور کار برند ایوروشه قرار دارد. اول اینکه، به خانم هایی که در زمینه محیط زیست فعالیت دارند کمک شود. دوم، کاشتن درخت. سوم، محافظت از نمونه های نادر گیاهی و چهارم، تشکیل کلاسهای نقاشی با محوریت محیط زیست.

نحوه استفاده ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل

بعد از خرید ژل پاک کننده پوست ایوروشه مدل  Sebo vegetal مناسب پوست چرب  125 میل، حالا باید به روشی درست از ان استفاده نمایید. روزانه دو مرتبه صبح و شب، می توانید پس از شستن پوست صورت و تمیز کردن کامل پوست از آلودگی ها، ژل را روی پوست تمیز صورت و گردن بزنید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود. سپس صورت خود را کاملا آبکشی کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران