رنگ مو ژله ای ویتالیتی آرت مدل Espresso حجم 200 میل - رنگ بنفش
رنگ مو ژله ای ویتالیتی آرت مدل Espresso حجم 200 میل - رنگ بنفش

رنگ مو ژله ای ویتالیتی آرت مدل Espresso حجم 200 میل - رنگ بنفش

Vitality Art Jelly Hair Color Espresso Purple Color 200 ml

آرت

|

آرت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی رنگ مو ژله ای ویتالیتی آرت رنگ بنفش حجم 200 میل

رنگ مو ژله ایی ویتالیتی آرت فاقد آمونیاک می باشد و برای کسانی که پوست سر حساسی دارند بسیار مناسب است. PH اسیدی این محصول رنگدانه های مو را کاملا ثابت می کند، فلس های مو را می بندد و درخشش فوق العاده ای به موهای شما می بخشد. وجود کراویت، کمپلکس گیاهی مولکولی، در این محصول موها را ترمیم و احیا می کند و میزان کراتین را افزایش می دهد. فرمولاسیون خاص این محصول موجب بهبود جذب رنگدانه ها و مواد موثره می شود. قابلیت نرم کنندگی را افزایش می دهد و موها را نرم می کند و پولک های مو را از شکنندگی، گره خوردن و وز شدن محافظت می کند. همچنین این محصول رنگ مو را بین یک مرحله ترمیم رنگ ویتالیته و مرحله بعدی احیا می کند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو با قیمت بسیار مناسب درب منزل دریافت کنید.

اسپرسو دارای ویژگی های زیر است:

ملایم: فاقد آمونیاک و سفیدکننده/ دکلره است، بنابراین برای اشخاصی که پوست حساس دارند مناسب است.

سریع: تنها ظرف سه دقیقه رنگ مو را احیا می کند، درست مثل نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسو.

استفاده آسان: نحوه استفاده از این محصول بسیار راحت است، از این محصول دقیقاً مثل نرم کننده پس از شامپو کردن موها استفاده کنید. این محصول به ویژه برای موهای رنگ شده، بدون تأثیر روی ریشه های مو، طراحی شده است.

چندمنظوره: این محصول رنگ مو را بین یک مرحله ترمیم رنگ ویتالیته و مرحله بعدی احیا می کند.

اثربخش: PH اسیدی این محصول رنگ دانه های مو را کاملاً ثابت می کند، فلس های مو را می بندد و درخشش فوق العاده ای به موهای شما می بخشد. وجود کراویت، کمپلکس گیاهی مولکولی، در این محصول موها را ترمیم و احیا می کند و میزان کراتین را افزایش می دهد. فرمولاسیون خاص این محصول موجب بهبود جذب رنگ دانه ها و مواد موثره می شود، قابلیت نرم کنندگی را افزایش می دهد و موها را نرم تر می کند. پولک های مو را از شکنندگی، گره خوردن و وز شدن محافظت می کند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران