نرم کننده مو گلیس مدل Deep Repair حجم 200 میل
نرم کننده مو گلیس مدل Deep Repair حجم 200 میل

نرم کننده مو گلیس مدل Deep Repair حجم 200 میل

Schwarzkopf Gliss Deep Repair Hair Conditioner 200ml

شوآرتزکف

|

شوآرتزکف

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید نرم کننده مو گلیس مدل Deep Repair حجم 200 میل

اصولا نرم کننده ها برای افرادی استفاده می شوند که موهای خشکی دارند و در اثر رنگ کردن و یا استفاده از حالت دهنده های مو، موهایشان شادابی روزهای اول را از دست داده و دچار وزی و شکنندگی شده اند. برای رفع این مشکل باید از نرم کننده ای استفاده شود که هم کیفیت بالایی داشته باشد و در کنار آن، از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا شما بتوانید همیشه و در هنگام حمام کردن، از آن استفاده کنید. نرم کننده اورجینال گلیس التیمیت شوارتزکف، با داشتن ویژگی ترمیم کنندگی و نرم کنندگی مو، یکی از محصولاتی می باشد که در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد.

ویژگی های نرم کننده شوارتزکف عمیق موی Gliss ultimate repaire حجم 200 میل

این نرم کننده موهای نازک و شکننده را ترمیم کرده و جلوی آسیب بیشتر به مو را می گیرد. با داشتن کراتین مایع هم بافت مو را احیا و بازسازی می کند و هم باعث شادابی و نرم کنندگی موها می شود. این محصول به عمق موها نفوذ پیدا کرده و آنها را نرم و لطیف و زیبا می سازد.

خرید اینترنتی نرم کننده شوارتزکف عمیق موی Gliss ultimate repaire حجم 200 میل

اگر به خاطر مشغله و کار زیاد در منزل و بیرون از خانه، وفت گشتن در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی را ندارید و یا در مرد مشکل مورد نظر خود و خرید کالای مناسب با آن، اطلاعات کافی ندارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی مو تن رو را پیشنهاد می دهیم تا به راحتی و با یک جستجوی ساده در سایت، محصول مناسب با نیاز و سلیقه خود را بدون هدر دادن وقت اضافی، به راحتی در هر جایی که هستید، دریافت نمایید. همچنین شما می توانید علاوه بر پرسش و پاسخ از طریق کارشناسان زیبایی، نظرات خود را در این سایت قرار داده تا دیگر خریداران هم بتوانند با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند. به عنوان مثال، نرم کننده عمیق موی شوارتزکف یکی از هزاران محصولی است که تمام ویژگیها و نحوه استفاده از آن در سایت مو تن رو قرار داده شده است تا خریداران بتوانند قبل از خرید این محصول، هوشمندانه دست به انتخاب بزنند.

معرفی نرم کننده شوارتزکف عمیق موی Gliss ultimate repaire حجم 200 میل

محصولات شوارتزکف ساخت کشور آلمان می باشند. این نرم کننده در یک بطری و به وزن 200 میل بسته بندی شده است. به دلیل داشتن سرم آمینو پروتئین، برای موها بسیار مغذی و مفید می باشد و از موخوره جلوگیری می کند. موهای خشک و رنگ شده را عمیقا نرم و ترمیم کرده و باعث درخشش و شادابی موهای شما می شود. تمام خانم هایی که دارای موهایی آسیب پذیر و خشک هستند می توانند نوع اورجینال این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایند.

برند شوارتزکف

در سال 1995 شرکت آلمانی به نام هنکل، کمپانی شوارتزکف را متصاحب شد و توانست محصولات بهداشتی و آرایشی از قبیل: شوما و تافت و گلیس را تولید کند. دو سال بعد از ادغام این دو شرکت، دو نوع محصول مختلف برای مو به وجود امد. دسته اول محصولات حرفه ای و تخصصی برای زیبایی و مراقبت از موها بود که بیشتر در سالن های آرایشی استفاده می شد و دسته دوم محصولات غیر حرفه ای مو بود که بیشتر برای استفاده شخصی به کار برده می شدند. دسته اول به نام محصولات شوارتزکف پروفشنال هامبورگ و سری دوم هم به نام شوارتزکف و هنکل دوسلدورف، معروف گردیدند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران