صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم
صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم
صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم
صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

RP Charcoal Soap 95gr

آرپی

|

آرپی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

یکی از برندهای ایرانی و محبوبی که برای صابون و دیگر مواد شوینده پوست و مو وجود دارد، آرپی می باشد که هم محصولاتی با کیفیت را ارائه می دهد و هم قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل در بین مصرف کنندگان، طرفداران بسیار زیادی دارد. صابون ذغالی آن هم برای تمیزی و پاک کنندگی و روشن کردن پوست به کار می رود که شما می توانید برای خریداری نمونه اورجینال آن، از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

ویژگیهای صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

این صابون برای از بین بردن لک ها و روشن کردن پوست، ضد عفونی کردن و پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها و چربی ها و لایه برداری سلولهای مرده پوست بسیار مؤثر بوده و از مهمترین ویژگیهای آن می باشد.

معرفی صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

صابون سیاه رنگ آرپی به صورت جامد و به وزن 95 گرم می باشد که به دلیل داشتن کربن اکتیو، برای پاک کنندگی و تمیزی عمیق پوست بسیار مناسب می باشد و اسید کوجیک موجود در آن، به روشن کردن و از بین بردن لک های پوستی کمک بسیار زیادی می کند. پس از استفاده از آن پوست شما درخشان و شفاف تر از قبل خواهد شد و به دلیل داشتن ویژگی آنتی باکتریال و حداقل مواد شیمیایی موجود در آن، جوش های سر سیاه شما از بین خواهند رفت. با استفاده از این محصول هم سلولهای مرده پوست لایه برداری می شوند و هم چربی پوست شما متعادل خواهد شد. شما هم برای خرید این صابون سیاه رنگ می توانید فروشگاه اینترنتی مو تن رو را در اولویت خود قرار دهید.

برند استوری آرپی

کمپانی ایرانی تک کاج پس از اینکه اولین صابون را با نام صابون کوسه، برای از بین بردن لک و روشن کردن پوست، تولید کرد و با استقبال زیاد مردم رو به رو شد، تصمیم گرفت که باز هم محصولی با کیفیت  را تولید کند که از فروش بالایی برخوردار باشد. شامپو پسته آرپی دومین محصول تولید شده توسط این کمپانی بود که برای تغذیه پوست سر و جلوگیری از ریزش موها به کار گرفته می شد. این شامپو برای افرادی با موهای چرب، معمولی، خشک، فرو مجعد و رنگ شده، به صورت 5 مدل شامپوی جداگانه طراحی و تولید شد که دوباره با استقبال با شکوه مردم رو به رو گشت. پک 3 عددی آرپی که شامل شامپو، کرم و صابون ذغالی آرپی می باشد هم یکی از دیگر از افتخارات تک کاج می باشد که همزمان چند نیاز را دریک بسته قرار داده و به فروش می رساند.

نحوه استفاده از صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

هر شب قبل از خواب، ابتدا پوست خود را با آب ولرم مرطوب کنید و بعد از صابون آرپی در دستان خود کف درست کرده و به تمام پوست صورت بمالید تا تمام آلودگی و چربی ها زدوده شوند. سپس کاملا با آب ولرم آبکشی کنید.

خرید اینترنتی صابون نرم ذغالی آرپی 95 گرم

این صابون و یا دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اورجینال را می توانید بدون صرف وقت و هزینه های بالا، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کرده و در صورت اینکه برای شما سؤال و یا مشکلی در روش استفاده از آن به وجود آمد، به مشاوران زیبایی ما در سایت مراجعه کرده و پاسخ مناسب خود را دریافت نمایید. ضمنا می توانید از تمام محصولات و ویدیو های آموزشی مربوط به روش استفاده از کالاها، در فضاهای مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام آگاه شوید و با داشتن اطلاعات کامل، خریدی لذتبخش داشته باشید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران