اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل
اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل

اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل

Revlon Unique One 10 In 1 Blue Orchid Spray 150ml

رولون

|

رولون

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل

اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل از جمله اسپری های مخصوص به مو می باشد که عملیات  افزایش درخشندگی موها، ترمیم موهای خشک و آسیب دیده، محافظ در برابر حرارت، ضد وز،  نرم کننده، محافظ رنگ مو و دارای فیلتر UV، ضد گره قوی، افزایش حالت پذیری،  افزایش ماندگاری حالت مو و جلوگیری از ایجاد مو خوره را انجام می دهد، این اسپری مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته است و استفاده از آن محدودیت جنسیتی و سنی ایجاب نمی کند اما استفاده از آن برای افراد دارای مو های خشک و شکننده توصیه می شود. اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در این بخش تنها به برخی از آنان اشاره شده و در باب آن بحث می گردد.

ویژگی های اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون

1- اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل دارای فیلتر های محافظت کننده ای می باشد که از مو ها در برابر نور خورشید محافظت به عمل می آورند.

2- اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل حاوی کراتین می باشد، پس عملیات نرم کنندگی مو ها نیز توسط آن انجام می گیرد.

3- اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل نقش ترمیم کنندگی، درخشنده کنندگی و براق کنندگی مو ها را نیز ایفا می کند.

4- این اسپری نگه دارنده ی مو سبب باز سازی مویرگ های مو ها و فیبر های عمیق موجود در مو ها می گردد.

5- اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل همچنین می تواند موجب محافظت مو ها در برابر سشوار و اتوی مو نیز باشد، چرا که استفاده ی مکرر از سشوار و اتو مو باعث آسیب رسانی به بافت مو ها می شود.

6- این اسپری نگهدارنده ی مو دارای تاییدیه و مجوز از سوی سازمان بهداشت و سلامت و همچنین سازمان غذا و دارو می باشد.

 

روش استفاده از اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل

برای استفاده از اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل لازم است تا حتما مو های خود را با شامپو شست و شو داده و به آن نرم کننده بزنید، پس از  آب کشی کامل مو ها از این اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون استفاده کنید، مقداری از آن را روی مو های خود اسپری کرده و مو های تان را به وسیله ی اتوی مو حالت دهید، برای تاثیر گذاری بهتر لازم است که تا 48 ساعت بعد از استفاده از آن مو های خود را شست و شو ندهید. همچنین می توانید برای نگهداری از دیگر حالت های موی خود مانند شینیون از این اسپری استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این اسپری را از فاصله ی 15 سانتی متری مو های خود استفاده کنید تا به راحتی ذرات خارج شده از اسپری روی سطح بیش تری از مو ها بنشیند.

 

تاثیر استفاده از اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل

برای بسیاری از خانم ها و آقایان پیش آمده است که به محض مدل دادن به مو های خود به راحتی حالت آن تغییر می کند، پیشنهاد ما استفاده از اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل می باشد که از بهم ریختن مو های شما جلوگیری می کند. همچنین افرادی که به مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار دارند می توانند از این اسپری نگه دارنده ی مو استفاده کنند تا به وسیله ی آن از آسیب های نور خورشید بر مو های خود جلوگیری به عمل آورند.

 

ویژگی های اسپری 10 کاره یونیک وان ارکیده آبی رولون 150 میل

  • عملیات  افزایش درخشندگی موها
  • ترمیم موهای خشک و آسیب دیده
  • محافظ در برابر حرارت
  • محافظ رنگ مو و دارای فیلتر UV
  • افزایش ماندگاری حالت مو
  • جلوگیری از ایجاد مو خوره

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران