تاپ کات برادوی مدل BTR01F
تاپ کات برادوی مدل BTR01F

تاپ کات برادوی مدل BTR01F

Broadway Topcoat BTR01F

برادوی

|

برادوی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

تاپ کات برادوی مدل BTR01F

تا به حال دقت کرده‌اید که داشتن دست‌های زیبا چه تاثیری در نگاه اطرافیانتان به شما دارد. شاید گاهی شنیده باشید که هنگام توصیف یک نفر از توصیف دست‌های او شروع می‌کنند. از مهم‌ترین رکن‌های دست زیبا ناخن‌های زیباست. اما چگونه می‌توانید از ناخن‌های خود محفظت کنید که لاک‌های شما سریع لب‌پر نشوند و همیشه درخشش آنها حفظ شود؟

از آن جایی که یک مانیکور زیبا به سختی به دست می آید، معمولا همه‌ی تلاش شما بر این است که مانیکور یا طراحی ناخن شما ماندگاری بیشتری داشته و به سرعت پاک نشود. به همین دلیل نیز استفاده از تاپ کت Top coat اهمیت زیادی دارد.

در ادامه می‌خواهم یکی از بهترین محصولات شرکت برادوی را به شما معرفی کنم! تاپ کات برادوی مدل BTR01F

توضیحاتی درمورد کمپانی کیس:

کمپانی کیس یکی از مشهورترین و معتبرترین کمپانی‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است. این کمپانی تعداد زیادی پژوهشگر دارد که بر پوست، انواع نیازهای پوستی و تاثیر محصولتشان بر پوست تحقیق می‌کنند. در نتیجه با استانداردترین محصولات آرایشی و بهداشتی جهان مربوط به این کمپانی است. هدف نهایی این کمپانی این است که نتیجه‌ای که در آرایشگاه حاصل می‌شود را بتوانید به‌تنهایی در خانه بدست بیاورید، در وقت خود صرفه‌جویی کنید و از دردسرهای آرایشگاه رفتن راحت شوید.

اما توضیح محصول تاپ کات برادوی مدل BTR01F

تاپ کات برادوی مدل BTR01F به سرعت روی ناخن‌های شما خشک می‌شود. با استفاده از این محصول دیگر لازم نیست مداما درگیر لاک و استون باشید و می‌توانید تا مدت‌ها از ماندگاری لاک خود روی انگشتانتان لذت ببرید. تاپ کات از ترک و یا شکسته‌شدن ناخن شما جلوگیری می‌کند. این تاپ کات محصول یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های مربوط به ناخن است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید تاپ کات برادوی مدل BTR01F دارای فیلتر  UV بوده که از کم‌رنگ شدن و زرد‌شدن مانیکور ناخن جلوگیری می کند.

نحوه‌ی استفاده

پس از اینکه لاک‌های خود را به ناخن‌های خود زدید و لاک شما خشک شد می‌توانید این محصول را به ناخن‌های خود بمالید و تاثیر آنرا ببینید. در صورتی که می‌خواهید ماندگاری این محصول چندین برابر شود همیشه اطراف ناخن‌های خود را تا حدودی مرطوب نگه دارید. یک مرطوب کننده خوب را در کنار تاپ کات، ماندگاری لاک‌های شما را تا مدت زیادی تضمین می‌کند.

تاثیر استفاده:

با زدن تاپ کات برادوی مدل BTR01F به طور مداوم و تمدید آن هر سه روز یکبار، ناخن‌های شما درخشش شادابی پیدا می‌کنند و جذابیت طراحی ناخن شما صدچندان می‌شود. همچنین از زرد شدن ناخن‌های شما جلوگیری می‌کند. علاوه بر تمام چیزهایی که گفتم مهم‌ترین ویژگی این محصول این است که از شکستن ناخن‌های شما جلوگیری می‌کند. بنابرین دیگر لازم نیست نگران ناخن‌هایی باشید که می‌شکنند و ناهماهنگ با سایر ناخن‌های شما هستند.

امیدوارم از این محصول همیشه روی ناخن‌های خود استفاده کنید و فراموش نکنید ما را هم در سایت موتن‌رو از تجربه‌ی استفاده‌تان آگاه کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران