کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe
کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe

کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe

Eros Extra Safe Codoms 12pcs

اروس

|

اروس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe

استفاده از کاندوم به دلایل مختلفی، امری مهم و حیاتی است. استفاده از کاندوم علاوه به پیگیری در بارداری، می‌تواند از ورود و انتقال بیماری‌ها و ویروس‌های بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کند. کنترل جمعیت و تنظیم معیشت خانوار یکی از دغدغه‌های روزمره خانواده‌ها است و کاندوم بیش از دیگر محصولات مراقبتی، در این امر موثر است. کاندوم‌ها از حیث تنوع و کارایی نیز در طیف وسیعی تولید می‌شوند که این تنوع در تولید، سلیقه تمام مصرف کنندگان این وسیله حیاتی را جوابگو است. برند اروس دست به تهیه کاندوم‌هایی متفاوت میزند و کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe یکی از آن‌ها است که با طراحی ویژه خود کمک به لذت بیشتر در حین آمیزش جنسی می‌کند. علاوه بر بسته‌های 12 عددی، این محصول در بسته‌های 3 عددی نیز تولید می‌شود. نوع دیگری از کاندوم ها که برای برطرف کردن مشکلات زود انزالی آقایان است کاندوم تاخیری می باشد که می توانید تمامی محصولات بهداشتی را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه نمایید.

ویژگی‌های کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe

کاندوم Extra Safe اروس یک کاندوم خاردار است. خارهای بسیار ریزی بر روی دکمه‌های این کاندوم طراحی شده که به همراه حلقه‌های روی بدنه آن، همگی تاثیر بیشتری در کسب لذت جنسی دارند. این کاندوم دارای رنگ و اسانس مجاز بوده و برای اطمینان بیشتر برای پیشگیری از بارداری، در سر کاندوم نوک ذخیره‌ای تعبیه شده است.

  • دارای رنگ و اسانس
  • همراه با حلقه ها و دکمه های خاردار برای لذت بیشتر
  • نوک ذخیره ای در سر کاندوم برای امنیت بیشتر
  • 12 عددی

خرید اینترنتی کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe

امروزه با بالا رفتن هزینه‌ها و مشغله روزانه افراد، و همچنین عدم اطمینان نسبت به کالای اصل و تقلبی، باعث شده است فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر از گذشته توسعه و پیشرفت داشته باشند. مو تن رو نیز یک فروشگاه اینترنتی است که مرجع فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است. برای خرید در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را جست و جو کرده و با خواندن اطلاعات آن‌ها و مقایسه با دیگر محصولات، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید و از اورجینال بودن محصول مورد نظر نیز اطمینان کامل را داشته باشید. محصولات خریداری شده را درب منزل و محل کار خود دریافت خواهید کرد.

معرفی اروس-Eros

برند اروس یکی از برندهای تولید شده توسط شرکت کیهان بد است. شرکت کیهان بد در سال 1372- 1993 تاسیس و هدف خود بر پایه تنظیم و کنترل جمعیت بنا نهاده است. اروس نیز یکی از برندهای تولید شده توسط این شرکت مبتکر ایرانی است. 75 درصد از محصولات تولیدی کیان بد در داخل ایران مصرف، و باقی آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

نحوه استفاده از کاندوم خاردار اروس 12 عددی مدل Extra Safe

استفاده از کاندوم باید قبل از شروع به آمیزش باشد، آن هم به دلیل اهمیت پیش آب که ممکن است حاوی اسپرم و یا ویروس بیماری‌ها باشد. کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود. کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم مردانه را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران