پک محصولات ضد پیری و  روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance - شماره 44680
پک محصولات ضد پیری و  روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance - شماره 44680

پک محصولات ضد پیری و روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance - شماره 44680

Oriflame Brilliance Infinite Luminosity Anti-Aging Skin Care Set No. 44680

اوریفلیم

|

اوریفلیم

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پک محصولات ضد پیری و روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance - شماره 44680

شفافیت و صافی پوست یکی از نشانه‌های زیبایی بدن است. اکثر افراد علاقه دارند پوستی بدون لک، صاف و روشن داشته باشند. ست محصولات نوایج محصولاتی هستند که از زیبایی و لطافت پوست شما مراقبت می‌کند. پک محصولات اوریفلیم مدل Brilliance با تنظیم رنگ پوست و از بین بردن ناهماهنگی آن ها می تواند پوست شما را درخشان و سفیدتر کند؛ همچنین محصولات این پک پوست شما را در طول روز آبرسانی می کند و رطوبت را در پوست حفظ می کند با استفاده روتین از این محصولات می توانید به پوستی شاداب، جوان و روشن دستیابی پیدا کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های هر کدام از محصولات این پک می پردازیم:

دورچشم روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance حجم 15 میل

فرمولاسیونی احیا کننده، فاقد رایحه این کرم به این دلیل است تا دور چشمی سالم و درخشان داشته باشید. این کرم دور چشم پف، تیرگی ها، آثار خستگی، چین و چروک های موجود در اطراف چشم را از بین می برد و موجب صاف و یکدست شدن پوست این ناحیه از صورت شما می شود. سرعت جذب این کرم بسیار بالا می باشد که به دلیل بافت بسیار سبک این محصول می باشد. شما با استفاده از این کرم دور چشمی بسیار شاداب و بشاش خواهید داشت و دیگر اثری از خستگی و تیرگی در اطاف چشم های شما نخواهد بود. پس با خرید این کرم دور چشم خود را هر چه سریعتر شاد کنید.

کرم شب روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance حجم 50 میل - شماره 35745

کرم شب روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance به صورت پوست را آبرسانی می کند و ناکاملی های پوست را کامل می کند. پوست را در برابر آنتی اکسیدان هایی که در اطراف ما وجود دارد محافظت می کند. این کرم شب برای کمک به تقویت پوست شما و کمک به بهبود آن در برابر اثرات منفی عوامل استرس زای روزانه، به شما این امکان را می دهد که صبح روز بعد پوستی شاداب داشته باشید. با کاهش چین و چروک ها این کرم پوست شما را جوان و صاف می کند و در نهایت موجب داشتن پوستی سالم با درخششی طبیعی خواهید داشت. اگر می خواهید هم خودتان و هم پوستتان روزی پرانرژی را آغاز کنید همین حالا این کرم را از فروشکاه اینترنتی مو تن رو خربداری نمایید.

کرم روز روشن کننده اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance حجم 50 میل - شماره 35744

این محصول به گونه ای فرموله شده است که رطوبت پوست را برای داشتن ظاهری درخشان و سالم متعادل می سازد. این سرم با داشتن SPF30 می تواند از پوست در برابر عوامل محیطی که موجب تغییر رنگ در پوست می شوند، جلوگیری کند. شما با استفاده از این کرم روز می توانید چهراه ای سالم و بشاش داشته باشید زیرا این کرم کدری و نا برابری های رنگی پوست را به سرعت از بین می برد و موجب روشن و درخشان شدن صورت شما می شود. همچنین با استفاده از این کرم چین و چروک های پوست نیز از بین می رود و پوستی جوان و سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

سرم روشن کننده و ضد لک اوریفلیم سری نوایح مدل Brilliance حجم 30 میل - شماره 34509

نوایج یکی از سری محصولات شرکت اوریفلیم است. اوریفلیم برندی است سوئدی که در تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی فعالیت می‌کند. این برند توسط دو برادر راه اندازی شد و در 50 سال فعالیت خود توانسته است به شهرت بین المللی دست یا‌بد. در این قسمت ویژگی های سرم روشن کننده و ضد لک اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance از این برند در اختیار شما قرار گرفته است. هرکس علاقه دارد پوستی روشن و شفاف داشته باشد. تیره شدن پوست می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا و آسیب های متفاوت به پوست ممکن است باعث تیره شدن پوست شود. سرم روشن کننده نوایج محصولی است که این آثار مخرب بر روی پوست شما را خنثی میکند. استفاده‌ی مستمر از این کرم باعث بهبود رنگ پوست شما خواهد شد. این سرم با نا برابری های رنگ پوست را از بین می برد و تناژ رنگی پوست را تنظیم می کند، همچنین به کاهش رنگ قرمز، زرد و خاکستری پوست کمک می کند. با استفاده از این سرم پوستی جوان و نرم لطیف خواهید داشت.

ژل شست‌و‌شو صورت اوریفلیم سری نوایج مدل Brilliance - شماره 33984

با استفاده از این ژل شست‌و‌شو تمام آلودگی ها و چربی ها از روی سطح پوسن پاکسازی می کند و پوست شما را نرم و لطیف و در عین حال رطوبت رسانی می کند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران