پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب مجموعه سه عددی ( زغالی)
پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب مجموعه سه عددی ( زغالی)

پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب مجموعه سه عددی ( زغالی)

Xinova Skin Care Pack For Oily Skin With Coal 3pcs

ژینووا

|

ژینووا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب حاوی زغال مجموعه سه عددی

پک روتین مراقبت از پوست از محصولات ژینووا شامل 3 محصول می‌باشد.

میسلار واتر آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل

خانم‌ها همیشه سعی می‌کنند برای حضور در جشن‌ها و مهمانی‌ها از لوازم آرایشی که ماندگاری زیادی دارند، استفاده کنند. موادی که در اثر عرق کردن و حتی با شستن سطحی، آرایش و گریم صورت را پاک نکند. از طرفی یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها پاک کردن آرایش بعد از هر استفاده است. میسلار واتر آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل برای از بین بردن کامل آرایش‌های ضد آب و گریم، بدون ایجاد خشکی، التهاب و آسیب به پوست به همین منظور وارد بازار شده است. این محصول فاقد الکل، پارابن و روغن می‌باشد.

فیس واش و ماسک لایه بردار زغالی ژینووا حجم 200 میل

فیس واش و ماسک لایه بردار زغالی ژینووا حجم 200 میل یک محصول منحصر به فرد برای خانم‌ها و آقایانی است که به پاک کنندگی عمیق پوست خود اهمیت داده و به دنبال روشی برای رفع ظاهر پوست پرتقالی خود هستند. برند ژینووا فیس واش زغالی خود را با عملکرد دو گانه پاکنندگی و ماسک لایه بردار تولید کرده است. این محصول سبب جذب ناخالصی‌ها و کاهش قطر منافذ پوست (بهبود ظاهر پوست پرتقالی) می‌شود. از طرفی چون حاوی زغال فعال و سه مدل خاک رس به منظور لایه برداری پوست می‌باشد، در نتیجه موجب شادابی و شفافیت پوست نیز می‌گردد.

تونر آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل

تونر آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل تنظیم کننده ph پوست، پاک کننده عمیق پوست از باقیمانده آرایش و آلودگی‌ها و گرد و غبار به همراه آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می‌باشد. استفاده مداوم از این تونر باعث نرمی، لطافت، آبرسانی، شادابی و طراوت پوست می‌شود. این محصول با غنی بودن از مخلوط اسید آمینه‌ها و نیاسین آمید و رزوراترول عمیقاً پوست را تغذیه کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. همچنین حفاظت آنتی اکسیدانی برای پوست به ارمغان می‌آورد. ظاهر رضایت بخش با اعتماد به نفس بالا از مزایای استفاده از این تونر آبرسان می‌باشد.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران