پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب حاوی عصاره زرد چوبه و گشنیز مجموعه سه عددی
پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب حاوی عصاره زرد چوبه و گشنیز مجموعه سه عددی

پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب حاوی عصاره زرد چوبه و گشنیز مجموعه سه عددی

Xinova Oily Skin Skin Care Routine Pack 3 pcs

ژینووا

|

ژینووا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست چرب حاوی عصاره زرد چوبه و گشنیز مجموعه سه عددی

این پک شامل محصولات یک روتین پوستی کامل است که نیازهای روزانه افرادی که دارای پوست خشک هستند را برطرف می کند، همچنین با خریداری این پک شما یک هدیه نیز دریافت خواهید کرد. در ادامه به بررسی ویژگی هر کدام از این محصولات می پردازیم؛

میسلارواتر آنتی آکنه ژینووا مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل

این بار برند ژینووا یک محصول مراقبت از پوست یعنی میسلارواتر آنتی آکنه ژینووا مناسب پوست چرب و مختلط را برای از بین بردن کامل آرایش های ضد آب و گریم، بدون ایجاد خشکی، التهاب و آسیب به پوست به بازار عرضه کرد.

فیس واش روشن کننده پوست ژینووا حاوی زردچوبه و گشنیز حجم 200 میل

دلیل اصلی انتخاب زرد چوبه به عنوان یکی از عصاره های اصلی فیس واش و فیس ماسک ژینووا از آن جهت است که ماده موثر و بالقوه موجود در زردچوبه به نام کورکومین،از ایجاد لک و تیرگی جلوگیری می‌کند. ضمناً وجود ماده نیکوتین آمید در محصول مذکور نیز با مهار انتقال ملانین به سطح پوست منجر به روشن شدن پوست و کاهش موثر لکه‌­های پوستی می­شود. کورکومی ماده ای فعال از نظر بیولوژیکی است که حلالیت و پایداری کمی در آب دارد، همچنین خاصیت ضد التهاب، ضد نئوپلاستی (از رشد غیر طبیعی سلول ها جلوگیری می­کند) و آنتی‌­اکسیدانی دارد.

دیگر عصاره اصلی به کار برده شده در این محصول گشنیز است که این عصاره نیز غنی از فولات، آنتی اکسیدان ها، ویتامین C،A و بتاکاروتن و نیاسین آمید است. سلول ها را از استرس محافظت کرده و بدین ترتیب مصرف آن، موجب از بین رفتن کدری و روشن شدن لکه های پوستی شده، علاوه بر این پوست شما احساس نرمی ، لطافت، درخشندگی وشادابی می­‌کند.

تونر آنتی آکنه ژینووا مناسب پوست چرب و مختلط حجم 150 میل

تونر آنتی آکنه ژینووا مناسب پوست چرب و مختلط یکی از محصولات ضروری برای افرادی است که به دنبال پوستی سالم و شاداب و بدون آکنه می باشد. فرمولاسیون تونر آنتی آکنه ژینووا شامل پکیجی از ویژگی های منحصر به فرد از جمله: پاک کردن و تنظیم ترشح چربی و رفع براقی پوست، کوچک به نظر رسیدن ظاهر منافذ پوست، آرام بخشی و افزایش مقاومت پوست در برابر رادیکالهای آزاد، تنظیم ph پوست، پاک کردن بقایای آرایش و آلودگی ها، آبرسانی و مرطوب کنندگی عمیق پوست و .. است. استفاده مداوم از این محصول سلامت، شادابی، پوست یکدست و بدون آکنه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران