پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست خشک و حساس مجموعه سه عددی
پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست خشک و حساس مجموعه سه عددی

پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست خشک و حساس مجموعه سه عددی

Xinova Dry Skin Skin Care Routine 3 pcs

ژینووا

|

ژینووا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پک روتین مراقبت از پوست ژینووا مناسب پوست خشک مجموعه سه عددی

این پک شامل محصولات یک روتین پوستی کامل است که نیازهای روزانه افرادی که دارای پوست چرب هستند را برطرف می کند. در ادامه به بررسی ویژگی هر کدام از این محصولات می پردازیم؛

میسلارواتر آبرسان ژینووا مناسب پوست خشک و معمولی حجم 150 میل

یک محصول مراقبت از پوست یعنی میسلارواتر آبرسان ژینوا که برای از بین بردن کامل آرایش های ضد آب و گریم، بدون ایجاد خشکی، التهاب و آسیب به پوست مناسب است.

تونر آبرسان ژینووا مناسب پوست خشک و معمولی حجم 150 میل

این محصول سبب داشتن پوستی سالم، تنظیم ph پوست، پاک کردن عمیق پوست از باقیمانده آرایش و آلودگی ها و گرد و غبار به همراه آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می باشد. استفاده مداوم از این تونر باعث نرمی، لطافت، آبرسانی، شادابی و طراوت پوست می شود. این محصول با غنی بودن از مخلوط اسید آمینه ها و نیاسین آمید و رزوراترول عمیقاً پوست را تغذیه کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. همچنین حفاظت آنتی اکسیدانی برای پوست به ارمغان می آورد. ظاهر رضایت بخش با اعتماد به نفس بالا از مزایای استفاده از این تونر آبرسان می باشد.

فیس واش کرمی ژینووا مناسب پوست های حساس و خشک حجم 200 میل

یک محصول بهداشتی متفاوت و نوین برای آقایان و بانوانی است که می دانند برای داشتن پوستی شفاف و سالم، آبرسانی به پوست اقدامی ضروری و مهم است. گذر زمان، عوامل محیطی، آب و هوای نامساعد، سیگارکشیدن و استفاده مداوم از لوازم آرایشی، سبب خشکی، شکنندگی و از بین رفتن آب میان بافتی پوست صورت می­‌گردد. لذا برای سالم ماندن پوست صورت توصیه می شود که با توجه به قرار گرفتن در محیط‌های مختلف و جذب آلودگی‌های موجود در فضا حتما از شوینده مناسب در روتین پوستی خود استفاده کنید، چرا که آب و پاک کننده‌های آرایشی (میسیلار واتر) به تنهایی قادر نیستند که آلودگی‌ها و چربی‌های جذب شده‌ی محیطی را از بین ببرند.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران