شامپو مو سر تاپ شاپ مناسب موهای رنگ شده حجم 500 میل و ماسک مو مغذی تاپ شاپ حاوی روغن آرگان حجم 500 میل (نیاز به آبکشی)
شامپو مو سر تاپ شاپ مناسب موهای رنگ شده حجم 500 میل و ماسک مو مغذی تاپ شاپ حاوی روغن آرگان حجم 500 میل (نیاز به آبکشی)

شامپو مو سر تاپ شاپ مناسب موهای رنگ شده حجم 500 میل و ماسک مو مغذی تاپ شاپ حاوی روغن آرگان حجم 500 میل (نیاز به آبکشی)

Top Shop Argan Oil Shampoo For Colored Hair 500ml & Argan Oil Hair Mask 500ml (Need To Wash)

تاپ شاپ

|

تاپ شاپ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید شامپو مو سر تاپ شاپ مناسب موهای رنگ شده حجم 500 میل و ماسک مو مغذی تاپ شاپ حاوی روغن آرگان حجم 500 میل (نیاز به آبکشی)

برند بهداشتی تاپ شاپ سال‌ها است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان به بازار عرضه می‌کند و همواره در این تلاش است که نظرات مشتریان خود را دریافت و در جهت بهبود کیفیت از آن‌ها استفاده نمایید.

شامپو تاپ شاپ مناسب موهای رنگ شده حاوی روغن آرگان

موی سر در ظاهر هر فردی چه خانم‌ها و چه آقایان مهم است. خرید شامپو مناسب می‌تواند در سلامت موهای شما بسیار تاثیرگذار باشد. اگر شامپو خود را درست انتخاب کنید می‌توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کنید، همچنین انتخاب و خرید شامپو مناسب می‌تواند باعث تقویت و خوش حالتی موهای شما شود. اگر موهای خود را رنگ کرده‌اید برای تثبیت رنگ موی خود و یا خوش رنگ‌تر کردن رنگ موی خود از شامپوهای محافظ رنگ استفاده کنید، استفاده از رنگ موی اورجینال همراه با شامپوی محافظ رنگ مو می‌تواند رنگ موهای شما را چند برابر زیباتر کند. شامپو تاپ شاپ حاوی روغن آرگان مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده می‌باشد که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز مو می‌باشد و به جهت داشتن روغن آرگان ساقه و یشه موها آسیب دیده را تقویت می‌کند و موهای شما را احیا می‌کند تا شما موهایی سالم داشته باشید. همچنین موهای شما را نرم و لطیف می‌کند و دیگر حالت وزی روی موهای خود نخواهید داشت. شما می‌توانید این شامپو را با منصفانه‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید.

ماسک مو مغذی تاپ شاپ

ماسک مو در سلامت موها نقش مهمی دارد چرا که بعد از شستشو باعث یکدست شدن سطح تار مو و برطرف کردن مشکلات مو می‌شود. ماسک مو می‌تواند با انواع روغن‌ها ترکیب شود بنابراین، ترکیب آن با روغن آرگان می‌تواند باعث رسیدن خواص روغن آرگان به عمق تار مو شود. ماسک مو تاپ شاپ، حاوی روغن آرگان و گلیسیرین می‌باشد. ماسک مو با آبکشی تاپ شاپ مناسب برای انواع موها می‌باشد و می‌توان برای استفاده روزانه از آن استفاده کرد. روغن آرگان موجود در این محصول موها را تقویت کرده و موجب رفع خشکی و شکنندگی آن‌ها می‌شود. گلیسیرین موجود در این ماسک یک آبرسان قوی می‌باشد قوی است که با جذب رطوبت از محیط اطراف به موهای شما آبرسانی می‌کند و رطوبت از دست رفته را به موهای شما باز می‌گرداند، همچنین موهای شکننده و وز را نرم و لطیف می‌کند. این ماسک نیاز به آبکشی دارد. اگر موهایتان به طور کلی خشک است یا در اثر عوامل مختلف خشک شده یا آسیب دیده است باید حتما از یک ماسک مو خوب و مناسب برای رفع خشکی و آسیب دیدگی موهایتان استفاده کنید؛ ماسک مو با آبکشی تاپ شاپ حاوی روغن آرگان برایتان بهترین انتخاب می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران