شامپو تقویت کننده مو تاپ شاپ حاوی شی باتر حجم 500 میل و ماسک مو دو فاز تاپ شاپ حاوی روغن آرگان و شی باتر حجم 200 میل
شامپو تقویت کننده مو تاپ شاپ حاوی شی باتر حجم 500 میل و ماسک مو دو فاز تاپ شاپ حاوی روغن آرگان و شی باتر حجم 200 میل

شامپو تقویت کننده مو تاپ شاپ حاوی شی باتر حجم 500 میل و ماسک مو دو فاز تاپ شاپ حاوی روغن آرگان و شی باتر حجم 200 میل

Top Shop Shea Butter Fortifying Shampoo 500ml & Biphasic Hair Mask With Argan Oil 200ml

تاپ شاپ

|

تاپ شاپ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید شامپو تقویت کننده مو تاپ شاپ حاوی شی باتر حجم 500 میل و ماسک مو دو فاز تاپ شاپ حاوی روغن آرگان و شی باتر حجم 200 میل

برند بهداشتی تاپ شاپ سال‌ها است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان به بازار عرضه می‌کند و همواره در این تلاش است که نظرات مشتریان خود را دریافت و در جهت بهبود کیفیت از آن‌ها استفاده نمایید.

شامپو تقویت کننده تاپ شاپ

شامپو تقویت کننده تاپ شاپ بهترین انتخاب برای مصرف روزانه شما عزیزان می‌باشد. این شامپو دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که در ادامه با یکدیگر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. شامپو تاپ شاپ حاوی شی باتر دارای خاصیت ترمیم و تقویت کننده رشته های مو می‌باشد و دلیل اصلی این خاصیت مهم آن وجود ویتامین‌های E و A موجود در آن است که به خوبی موها را مرطوب می‌کند. این شامپو تقویت کننده تاپ شاپ حاوی شی باتر و عصاره گندم می‌باشد که باعث تقویت فولیکول‌های مو و درمان ریزش می‌شود. این شامپو فوق‌العاده غنی شده به اسیدهای چرب است که همین امر از خشکی و وزی موهای شما جلوگیری می‌نماید و به نرمی و لطافت موهای شما کمک می‌کند.

ماسک مو دو فاز تاپ شاپ

اکثر بانوان برای تنوع و زیبایی بیشتر بارها موهای خود را رنگ می‌کنند. اما متأسفانه رنگ کردن موها موجب خشکی و آسیب‌ رساندن به موها می‌شود. بنابراین برای اینکه هم از مزیت زیبایی و تنوع در رنگ کردن موهایتان بهره ببرید هم موهایی سالم داشته باشید بهترین راه مراقبت مداوم از موهاست. مراقبت از مو حتی برای موهایی طبیعی و رنگ نشده هم ضروریست چرا که عوامل دیگری مثل سشوار، اتوی مو و ...، عوامل محیطی مثل آب و هوا، گرد و غبار و نور خورشید به موها آسیب می‌رسانند. یکی از بهترین محصولات مراقبتی مو، روغن‌های گیاهی است. ماسک مو دو فاز تاپ شاپ حاوی روغن گیاهی آرگان می‌باشد که موهای آسیب دیده با رنگ و ابزار حرارتی را ترمیم می‌کند و با رطوبت رسانی و ترمیم موهای شما می‌تواند زندگی دوباره را به موهای شما بازگرداند و درخشش باور نکردنی به موهای شما می‌دهد و دیگر نیاز نیست نگران موهای آسیب دیده در قسمت انتهایی موهای خود باشید زیرا روغن آرگان و گلیسیرین به کار رفته در این محصول می‌تواند آن‌ها را آبرسانی و ترمیم کند. این محصول به افرادی که موهای آن ها دارای آسیب کمتری می‌باشد نیز پیشنهاد می‌شود زیرا مانع از آسیب دیدگی موها و دهیدراته شدن موها می‌شود.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران