ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل
ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

Jana Cocoa Facial Mask 100ml

جانا

|

جانا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

کالای مرغوب ایرانی، با اقلام مشابه خارجی رقابت می‌کند و برنده‌ی این رقابت مشتری است؛ چرا که با صرف کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت را به دست می‌آورد. اگر دقت کنید، خواهید دید که مشتریان حرفه‌ای لوازم بهداشتی و آرایشی، همیشه برندهای موفق و معتبر داخلی را به کالاهای خارجی ترجیح می‌دهند و آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند. می‌توانید اطلاعات مربوط به قیمت و خرید ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل را در کنار عکس این محصول در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو ببینید و شگفت‌زده شوید!

ویژگی‌های ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

غنی‌شده با خواص درمانگر و بی نظیر کاکائو

سرشار از آنتی‌اکسیدان

حاوی ویتامین‌های A، E، C، B، B5

سرشار از منیزیم

تقویت‌کننده‌ی بافت عضلانی ظریف صورت

افزایش‌دهنده‌ی تحرک میان‌سلولی پوست صورت

افزایش‌دهنده‌ی متابولیسم سلول‌های پوست

تنگ‌کنده‌ی منافذ پوست

افزایش‌دهنده‌ی گردش مویرگی خون در پوست صورت

سم‌زدا

نرم‌کننده‌

درخشان‌کننده‌ی پوست صورت

جلوگیری از مرگ سلولی در اپیدرم و هیپودرم پوست صورت

جلوگیری از ابتلا به خشکی پوست در فصول سرد

تنظیم فعالیت غدد سبابه

از بین‌برنده‌ی جوش و آکنه

تنظیم میزان اسیدیته ( PH ) پوست صورت

جلوگیری از بروز چین و چروک جوان در صورت

پیشگیری از پیری زودرس پوست

پیشگیری از افتادگی پوست صورت

اکسیژن‌رسانی بیشتر به سلول‌های پوست و افزایش شادابی صورت

دارای رایحه‌ای مطبوع

قیمت بسیار مقرون به صرفه

ساخت ایران، با فرمولاسیون پیشرفته

قیمت ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

محصولات جانا، به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، محبوبیت زیادی در میان خریدارانش دارد و همیشه مورد تأیید آزمایش‌های درماتولوژیک و آزمایش‌های متخص‌صان سلامت پوست و مو بوده است. کیفیت بالا و قیمت مناسب؛ این مهم‌ترین ویژگی محصولات جانا است که با مهارت و نظارت کارشناسان و کارکنان ایرانی و در میهن عزیزمان تولید می‌شود. فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، این کالای ایرانی و با کیفیت، ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل، را با بهترین قیمت و راحت‌ترین روش خرید در اختیار شما، مشتریان عزیز، قرار داده است.

تأثیر استفاده از ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

کاکائو، خواص بی شماری دارد که، به‌ویژه از قرن نوزدهم، برای بیشتر مردم دنیا شناخته‌شده است. یکی از مهم‌ترین تأثیرات کاکائو بر بدن انسان، مهار فعالیت رادیکال‌های آزاد است که به دلیل آنتی‌اکسیدان بودن دانه‌ی این درخت است. آنتی اکسیدان‌های این میوه‌ی بی نظیر، به‌خوبی فعالیت رادیکال‌های آزاد اکسیژنِ سرگردان در زیر پوست صورت را مهار می‌کند و، به همین دلیل، از ذخایر کلاژن پوست، در برابر فعالیت آنزیم کلاژناز، محافظت می‌کند و از پیری زودرس پوست و بروز چین و چروک جوان در پوست صورت جلوگیری می‌کند. دیگر تأثیر مهم این میوه‌ی درمانگر و خارق‌العاده، افزایش گردش خون است که اثرش بر پوست، می‌شود اکسیژن‌رسانی و در نتیجه تغذیه‌ی بهتر سلول‌های پوست و نهایتاً شادابی و لطافت و درخشندگی پوست صورت و بهبود خاصیت ارتجاعی یا الاستیسیته‌ی پوست. کاکائو، با داشتن ذخایر غنی ویتامین‌های C، E، A غذای کامل پوست محسوب می‎‌شود و با آب‌رسانی به پوست صورت، موجب لطافت و نرمی آن می‌شود و چربی یا سبوماین پوست را کنترل می‌کند و مانع از بروز جوش‌های هورمونی و غیر هورمونی و همین طور مانع از بروز آکنه می‌شود و، در صورت استفاده‌ی منظم در یک دوره‌ی کامل مصرف، می‌تواند جوش و آکنه را درمان هم بکند. ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل، قابل خرید از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، سرشار از مواد فعال مؤثر و سم‌زدایی است که نقش مهمی در حفظ سلامت پوست، در وضعیت آلوده‌ی شهرهای امروزی، دارد.

روش استفاده از ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

ابتدا صورت‌تان را با شوینده‌ی مخصوص صورت، یا با شامپو بچه، بشویید و به روش درست، یعنی گذاشتن و برداشتن حوله، آن را خشک کنید.

مقدار مناسبی از ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل را روی پوست صورت، به جز ناحیه‌ی دور چشم و دور لب و محل رویش مو، پخش کنید.

مدتی صبر کنید تا ماسک روی صورت‌تان خشک شود و سپس، با استفاده از یک لیف نرم و گرم و مرطوب، با حرکات بسیار ملایم و فشار بسیار بسیار بسیار کم،  صورت‌تان را پاک کنید و آب‌کشی کنید.

اگر پوست حساسی دارید، بهتر است صورت‌تان را فقط آب کشی کنید و نیازی به استفاده از لیف نیست.

خرید اینترنتی ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل

گردآوری مجموعه‌ای از محصولات برندهای محبوب و مرغوب داخلی، از جمله محصولات جانا، تلاشی است از سوی گروه فروش فروشگاه اینترنتی Mootanroo، برای خرید اینترنتی به‌صرفه‌تر و ارائه‌ی کالای با کیفیت با قیمت مقرون ‌به صرفه؛ چه بهتر که این کالای با کیفیت، کالایی داخلی باشد که مورد تأیید همه‌ی کارشناسان داخلی و خارجی قرار گرفته است. ماسک صورت کاکائو جانا 100 میل را با بهترین قیمت و مطمئن‌ترین کیفیت، از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو بخرید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران