شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل
شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

RP Pistachios Oil Shampoo For Normal Hairs 300ml

آرپی

|

آرپی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

اطلاعات قیمت و خرید شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای چرب و نازک 300 میل، را در کنار عکس این محصول در فروشگاه اینترنتی مو تن‌ رو مشاهده می‌کنید. گروه فروش فروشگاه اینترنتی موتن‌رو مفتخر است که مجموعه‌ی کاملی از محصولات مرغوب ساخت ایران را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

  • حاوی مرغوب‌ترین نوع روغن پسته با غلظت 12 درصدی
  • سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب غیر اشباع اُمگا 9
  • حاوی آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی موجود در روغن پسته
  • مناسب برای موهای معمولی
  • بهبوددهنده‌ی شانه پذیری موها
  • جلوگیری از ریزش مو
  • بهبود‌دهنده‌ی رشد مو
  • نرم‌کننده و درخشان‌کننده‌ی مو
  • تغذیه‌کننده‌ی فولیکول مو
  • تقویت کننده‌‍ی ریشه و ساقه‌ی مو
  • آب‌رسان و مرطوب‌کننده‌ی پوست و موی سر
  • با رایحه‌ی دلنشین و ماندگار پسته

قیمت شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

کالای مرغوب وطنی، یعنی قیمت مناسب و کیفیت عالی. محصولات آرپی ظرف مدت کوتاهی جای خودرا در میان مشتریان محصولات مراقبت از پوست و مو باز کرده است و اکنون متخصصان این کارخانه در حال بررسی‌ها و آزمایش‌های گوناگون‌اند، تا محصولات جدیدتر و متناسب با ویژگی‌ها و نیازهای اقلیم عزیزمان را تولید کنند و آن‌ها را با بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌، روانه‌ی بازار ایران و جهان کنند.

تأثیر استفاده از شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

روغن پسته که حاوی %20 از انواع اسیدهای چرب غیر اشباع است، فواید بی شماری برای مو دارد که در ادامه می‌خوانید؛

روغن پسته، مواد نرم‌کننده‌ای دارد که با پُر کردن حفره‌های میکروسکوپی تارهای مو، آن را نرم می‌کنند؛ پس صافی و نرمی مو اولین فایده‌ی آن است که شانه زدن مو را بسیار راحت و دلپذیر می‌کند و این ویژگی، برای همه‌ی افراد با هر نوع مو، بسیار مهم و رضایت‌بخش است. ویتامین E و اسیدهای چرب غیر اشباع امگا 9 موجود در افشره‌ی پسته، فولیکول مو را تغذیه کرده و رشد آن را بهبود می‌بخشد و، با آب‌رسانی به مو و پوست سر، از خشکی آن‌ها جلوگیری می‌کند و درخشندگی مو را بیشتر می‌کند. آنتی اکسیدان‌های عصاره‌ی پسته، مولکول‌های اکسیژن دوظرفیتی سرگردان، یا همان رادیکال‌های آزاد، را کنترل می‌کند و از ریزش مو و زبری و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌ها و دیگر مواد فعال موجود در عصاره‌ی پسته، خاصیت ضد قارچ دارند و از ایجاد قارچ‌های شوره‌ساز، مانند مالاسزیا فورفور، بر روی پوست سر، جلوگیری‌ می‌کنند.

روش استفاده از شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

ابتدا موی‌تان را خیس کنید. مقدار منلسبی از شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل را روی موها ریخته و ماساژ دهید. موها را آب کشی کنید. بعد از مصرف حتماً در شامپو را ببندید. شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل، برای استفاده‌ی روزانه هم مناسب است.

خرید اینترنتی شامپو آرپی حاوی روغن پسته مناسب موهای معمولی 300 میل

گردآوری مجموعه‌ای از محصولات برندهای محبوب و مرغوب داخلی، از جمله محصولات آرپی، تلاشی است از سوی گروه فروش فروشگاه اینترنتی Mootanroo، برای خرید اینترنتی به‌صرفه‌تر و ارائه‌ی کالای با کیفیت با قیمت مقرون ‌به صرفه؛ چه بهتر که این کالای با کیفیت، کالایی داخلی باشد که مورد تأیید همه‌ی کارشناسان داخلی و خارجی قرار گرفته است. با سفارش به موتن‌رو، کالای مورد نظرتان را در اسرع وقت و در مکان دلخواه‌تان تحویل بگیرید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران