نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی
نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی

My Lady Sanitary Napkin Large 10pcs

مای لیدی

|

مای لیدی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ ده عددیقیمت و خرید نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته 10 عددی

نوار بهداشتی یکی از مهمترین و ضروری ترین ابزار برای خانم ها در طول دوران قاعدگی می باشد که به وسیله آن، از نفوذ خونریزی به بیرون لباس جلوگیری کنند و بهداشت و سلامت خود را تضمین نمایند. نوار بهداشتی مای لیدی مشبک، یکی از انواع این محصولات می باشد که با قیمت بسیار اقتصادی و به صرفه، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو به صورت اورجینال موجود می باشد تا شما بتوانید آن را خریداری کرده و هر ماه استفاده نمایید.

ویژگیهای نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی

مشبک، جذب بالا، سایز بزرگ، قیمت اقتصادی، بالدار، دارای چسب حرارتی و پودر جاذب، مناسب روز و شب، بدون عطر

معرفی نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی

این نوار بهداشتی ایرانی، در بسته بندی 10 تایی موجود می باشند که به دلیل داشتن سایز بزرگ، هیچگونه ترشحی را به بیرون منتقل نمی کنند و در طول زمان استفاده، کاملا احساس خشکی و تمیزی خواهید کرد. نوار مای لیدی، مشبک می باشد و دارای پودر جاذب است که خون بیشتری را جذب می کند و سرعت جذب آن هم بسیار بالا می باشد. این محصول ضخیم می باشد و برای خانم هایی که خونریزی زیادی دارند و باید مراقبت بیشتری داشته باشند، کاملا مناسب خواهد بود. شما می توانید هم در طول شب و هم روز آن را استفاده کنید تا از پوست خود محافظت کرده و طراوت آن را حفظ کنید. نوار بهداشتی مای لیدی، بالدار می باشد که این امر باعث چسبیدن و فیت شدن کامل نوار در لباس زیر خواهد بود. ضمنا این محصول معطر نیست و برای خانم هایی که پوست حساس دارند و به دنبال نوارهای بدون عطر و رایحه می باشند، کاملا مناسب می باشد.

برند استوری مای لیدی

گروه ایرانی زرین سلولز، پس از تولید پوشک بچه و با کسب شناخت از نیازهای بازار، انواع پد و نوار بهداشتی مخصوص بانوان به نام مای لیدی را تولید کرد که امروزه از پرفروش ترین و موفق ترین محصولات بهداشتی بانوان به حساب می آید.

نحوه استفاده از نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی

در دوران پریودی که خانم ها دچار خونریزی می گردند، می توانند این نوار بهداشتی را توسط لایه چسب حرارتی که در وسط آن قرار دارد، در لباس زیر خود فیکس کنند و باله های اطراف نوار را به دو طرف لباس زیر بچسبانند، تا خیالشان از بابت ترشحات و نفوذ خون به بیرون لباس راحت باشد. برای حفظ بهداشت و سلامت بیشتر، هر چند ساعت یکبار باید نوار بهداشتی خود را عوض کنید تا از انتقال میکروب و عفونت جلوگیری گردد.

خرید اینترنتی نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سایز بزرگ بسته ده عددی

یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی که تمام محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی مشهور و صاحب نام را با قیمتهای مناسب و به صورت اورجینال به فروش می رساند، مو تن رو می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت آن، هم برای خود و هم دیگر افراد خانواده، از کودک تا بزرگسال و میانسال، با هر جنسیت و هر سلیقه ای که باشند، محصول مورد نظر را خریداری نمایید و در صورت بروز هرگونه سؤال و یا مشکل، از طریق کارشناسان و مشاوران مو تن رو، پاسخ خود را دریافت نمایید.

شما می‌توانید برای حفظ بهداشت شخصی در کنار محصولات سلولوزی از ژل شستشوی بانوان لافارر نیز استفاده نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران