شامپو محافظ مو شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس مدل Sun Protect حجم 500 میل
شامپو محافظ مو شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس مدل Sun Protect حجم 500 میل

شامپو محافظ مو شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس مدل Sun Protect حجم 500 میل

Schwarzkopf Professional Gliss Sun Protect Hair Shampoo 500ml

شوآرتزکف

|

شوآرتزکف

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید شامپو محافظ مو شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس مدل Sun Protect حجم 500 میل

موی سر در ظاهر هر فردی چه خانم ها و چه آقایان مهم است. خرید شامپو مناسب می تواند در سلامت موهای شما بسیار تاثیر گذار باشد. اگر شامپو خود را درست انتخاب کنید می توانید مشکلات موی خود را به راحتی برطرف کنید؛ همچنین انتخاب و خرید شامپو مناسب می تواند باعث تقویت و خوش حالتی موهای شما شود. فرقی ندارد شما دارای چه نوع از مویی هستید، ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، برای شما انواع مدل های شامپو را موجود کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به نوع موی خود، شامپوی مخصوص به خودتان را خریداری کنید.

همه ما می‌دانیم که نور خورشید و آفتاب سوزان تابستان چقدر برای موها مضر است. ولی آیا تا به حال به موهایمان و آسیب‌هایی که در اثر تابش خورشید به آنها وارد می شود توجه کرده ایم؟

خوشبختانه محصولات متنوعی با کیفیت خوب در بازار هستند که راه حل این مشکل را به ما می‌دهند. بنابراین با مراقبت های پیشگیرانه و استفاده از محصولات مراقبتی با کیفیت می توان زیبایی موها را حفظ کرد. شامپو محافظ مو گلیس مدل Sun Protect حجم 500 میل موها را بعد از قرار گرفتن زیر نورآفتاب ترمیم کرده و مانع تغییر رنگ آنها می شود. این شامپو ابتدا به عنوان شوینده، موها را تمیز می کند و به دلیل خاصیت نرم کنندگی آن می‌توان به آسانی موها را شانه کرد. همچنین ترکیبات مغذی این شامپو به مراقبت هرچه بهتر از مو کمک می‌کند، ساختار موها را محکم کرده و آنها را تقویت می کند. این شامپو محصول محبوب و پرطرفدار کشور ترکیه است و در حجمی معادل 525 میلی لیتر تولید شده است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران