ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل Fresh حجم 75 میل
ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل Fresh حجم 75 میل

ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل Fresh حجم 75 میل

Emotion Fresh Genital Wash 75ml

ایموشن

|

ایموشن

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل Fresh حجم 75 میل

قیمت و خرید ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل fresh حجم 75 میل

برای اینکه همواره بهداشت و پاکیزگی خود را حفظ کنید و از احتمال بروز قارچ و هر گونه عفونت پوست و بدن به دور باشید، باید از محصولات تخصصی در این زمینه استفاده کنید. ژل بهداشتی بانوان ایموشن یکی از این نمونه ها می باشد که سلامت شما را تضمین می کند بدن شما را شاداب و به دور از هرگونه آلودگی نگه می دارد. این محصول از نمونه های خارجی قیمت متعادل تر و به صرفه تری دارد و در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد تا شما در صورت تمایل ن راآآن را خریداری نمایید.

ویژگی‌های ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل fresh حجم 75 میل

پاک کننده و تمیز کننده بدن، ضد عفونی و ضد بوی نامطبوع، معطر، دارای عصاره مرطوب کننده و ضد التهاب، رفع خشکی واژن، قابل استفاده در دوران قاعدگی

معرفی ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل fresh حجم 75 میل

این ژل ایرانی به صورت پمپی و به رنگ سبز و در حجم 75 میل می باشد و همانطور که از نام آن پیداست(fresh ) بدن شما را تازه و شاداب می سازد. این محصول که فرمولاسیونی بر پایه آب دارد، حاوی عصاره مرطوب کننده و آبرسان آلوئه ورا می باشد و بدن شما را از خشکی به دور می سازد. همچنین وجود عصاره بابونه هم از ایجاد هر نوع التهاب، خشکی و سوزش واژن جلوگیری کرده و به جای آن، آرامش را جایگزین می سازد. ژل ایموشن معطر می باشد و رایحه خوشی را در بدن می افکند و خیال شما را از ایجاد هر بوی نامطبوعی راحت می سازد تا شما بتوانید حتی در دوران قاعدگی هم از آن استفاده کنید. همه خانم ها در هر سنی که باشند می توانند این محصول ضد عفونی کننده را استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این ژل بهداشتی در هر چه بهتر شدن روابط زناشویی زوجین تأثیر بسزایی دارد.

برند استوری ایموشن

محصولات ایموشن توسط کمپانی به نام کیمیا شفابخش آرین تولید می گردند و علاوه بر تولید انواع ژل شوینده و بهداشتی بانوان، انواع اسپری های جنسی مناسب آقایان و خانم ها با ویژگیها و عملکردهای مختلف، ژل سفید کننده و روشن کننده بدن بانوان و رول ضد عرق را هم تولید می کند که همگی از فرمولاسیون برگزیده ای برخوردار می باشند و قیمت بسیار مناسب و اقتصادی را دارا می باشند.

نحوه استفاده از ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل fresh حجم 75 میل

ابتدا پوست خود را کاملا با آب ولرم بشویید بعد چند قطره از ژل را در دستان خود ریخته و کف درست کنید و به ناحیه ژنیتال بمالید و حدود یک دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم کاملا آبکشی کنید. می توانید روزانه و به صورت همیشگی این ژل را استفاده کنید تا از بروز قارچ و هر گونه عفونت ناحیه ژنیتال جلوگیری شود.

خرید اینترنتی ژل بهداشتی بانوان ایموشن مدل fresh حجم 75 میل

اگر می خواهید تا قبل از خرید ژل بهداشتی ایموشن مخصوص بانوان، از تمام مشخصات و ویژگیهای آن آگاه شوید و همانند بروشوری کامل آن را مطالعه کنید، می توانید به سایت مو تن رو مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. ضمنا مشاوران مو تن رو در تمام هفت روز هفته برای پاسخگویی به شما مشتریان عزیز، ماآتآآماده می باشند تا شما مطابق با نیاز خود خریدی شایسته داشته باشید که هم در صرف وقت و هم هزینه هایتان اقتصادی عمل کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران