کرم ضد آفتاب رینوزیت SPF 90 حجم 50 میل- رنگ بژ روشن
کرم ضد آفتاب رینوزیت SPF 90 حجم 50 میل- رنگ بژ روشن

کرم ضد آفتاب رینوزیت SPF 90 حجم 50 میل- رنگ بژ روشن

Renuzit Spf 90 light beige Sunscreen Cream 50ml

رینوزیت

|

رینوزیت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوست ما هر روز در معرض اشعه‌های خطرناک خورشید قرار می‌ گیرد، چه در محیط سر بسته و چه در محیط باز پوست ما به محافظی در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید احتیاج دارد. کرم ضد آفتاب یک راه حل تضمین شده برای حل این موضوع است. هرچند که استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در تمام ایام سال توصیه می‌ شود، اما مصرف آن در این روزهای گرم و آفتابی سال، کاملا ضروری است. استفاده از کرم های ضدآفتاب از ابتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان پوست جلوگیری می کند زیرا حدود 85 درصد از مبتلایان به سرطان پوست به علت قرار گیری پوست در معرض اشعه فرابنفش می باشد. کرم ضد آفتاب رینوزیت SPF 90 مناسب استفاده روزانه بر روی صورت است و بدون ایجاد حس چسبندگی و سنگینی روی پوست می‌باشد. این ضد آفتاب با چربی مناسب قابل استفاده برای انواع پوست است.

استفاده از کرم های آرایشی به صورت مداوم و روزمره موجب گرفتگی منافذ پوست و ایجاد لکه های پوستی می‌شود. بهتر است به جای استفاده از کرم پودر های سنگین و مضر برای پوست برای روزمره و حضور در محل کار از ضد آفتاب دارای پوشش استفاده کنید.
کرم ضد آفتاب رنگی رینوزیت دارای فیلتر های محافظتی UVA و UVB می‌باشد که از پوست شما در برابر اشعه ماورابنفش خورشید و آلودگی های محیطی حفاظت می‌کند. همچنین این کرم ضد آفتاب دارای SPF 90 برای حفاظت از پوست در برابر آفتاب است.
نتیجه نهایی هنگام استفاده از ضد آفتاب رینوزیت مات و مخملی و صاف و یکدست است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران