نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ ده عددی
نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ ده عددی

نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ ده عددی

Lady Care Daily Sanitary Pad Large 10pcs

لیدی کر

|

لیدی کر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی

برای جلوگیری از بسیاری از بیماری های عفونی مهم است که در دوران قاعدگی در مدت زمان های کوتاه نوار بهداشتی را تعویض کنید. البته در این زمان نوع و کیفیت نوار بهداشتی که استفاده می کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. نوار بهداشتی بالدار لیدی کر، با وجود باله هایی که دارد در جای خود تثبیت شده و حرکت نمی کند. نوار بهداشتی پهن لیدی کر با شیار منحصر به فرد در طول روز به هیچ وجه حساسیتی را برای شما ایجاد نمی کند. این محصول حاوی پودر جاذب بوده و به همین سبب قدرت جذب بسیار بالایی دارد. جهت خرید نوار بهداشتی از برند های مختلف می‌توانید به دسته بندی نوار بهداشتی در فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

قیمت و خرید نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی

رعایت بهداشت جنسی یکی از اصول اولیه زندگی هر فردی است.این موضوع در زنان به دلیل وجود پروسه قاعدگی از حساسیت بیشتری برخوردار است.زنان برای جلوگیری از نفوذ خون خارج شده از دستگاه تناسلی خود به لباس آنها و برای رعایت موارد بهداشتی و ... از نوار بهداشتی استفاده میکنند. نوار بهداشتی ها در انواع مختلف در بازار وجود دارد ولی ما برای شما خرید نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی از فروشگاه اینترنتی موتن رو را پشنهاد میکنیم . با خرید این محصول علی رقم قیمت مناسب این برند نسبت به قیمت  بقیه ی برندها میتوانید در طول روز با آسودگی خیال به کارهای روزانه خود بپردازید . در هنگام خرید در فروشگاه های بزرگ انواع محصولات لیدی را خواهید دید ولی با خرید اینترنتی میتوانید در کمترین زمان  محصولی متفاوت در پایین ترین قیمت را برای خود انتخاب کنید .

خرید اینترنتی نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی

نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی مناسب برای استفاده در روز با جذب بالا و ضخامت 15 میلی لیتر و حاوی 10 عدد در هر بسته است. سایز بزرگ این محصول این اجازه را به مصرف کننده می دهد که با خیالی آسوده به فعالیت های خود بپردازد، هر چند نوار بهداشتی های سایز بزرگ بیشتر برای استفاده در روز می باشند اما چنانچه میزان خون ریزی زیاد باشد می توان از آنها در طی شب نیز استفاده کرد. شما با خرید اینترنتی نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی از فروشگاه اینترنتی مو تن رو میتوانید محصولی استاندارد متناسب با  نیازمندی های خود در کمترین زمان در دسترس داشته باشید .

مزایای استفاده از نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی

لایه رویی نوار بهداشتی لیدی کربالدارروزسایز بزرگ نرم بوده که دارای حفره هایی است که با نشستن مایع روی سطح نوار، آنرا به سرعت به لایه های پایینی انتقال می دهد، همچینین کپسول های فوق جاذب مایع را جذب کرده و در خود حبس می نماید، تمامی این کوارد موجب می شود تا سطح نوار همیشه خشک بماند. نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی که به رنگ بنفش می باشد، با وجود مشبک بودن این لایه احساس سوزش و خارش ایجاد نمی کند و کاملا ضد حساسیت می باشد. نوار بهداشتی لیدی کر بالدار روز سایز بزرگ 10 عددی از نوع ضخیم می باشد که برای افرادی که خون ریزی ماهانه آنها زیاد است گزینه ی مناسبی می باشد. نوار بهداشتی یک وسیله مهم برای حفظ بهداشت در دوران قاعدگی می باشد و از آنجا که قاعدگی از اتفاق های مهم زندگی بانوان می باشد و رعایت بهداشت در این دوره از اصول اولیه و مهم حفظ سلامتی، باید برای انتخاب نوار بهداشتی بسیار دقت نمود.

فروشگاه اینترنتی Mootanroo فعال در زمینه ی محصولات بهداشتی و آرایشی با انواع محصولات اورجینال با تضمین کیفیت و پشتیبانی در خدمت شماست .

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران