کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم
کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

Dr Jila Hand Moisturizing With Collagen 50 Ml

دکتر ژیلا

|

دکتر ژیلا

امتیاز کاربران

فروشنده

داروخانه حکیمی

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

از برندهای مطرح ایرانی که پس از مدت زمان کوتاهی که واردد بازار شد، توانست به سرعت با بسیاری از برندهای داخلی و حتی بعضی از برندهای خارجی هم رقابت کند، دکتر ژیلا می باشد. دکتر ژیلا توسط اغلب پزشکان متخصص توصیه می گردد زیرا هم کیفیت بالایی دارد و هم از نمونه های خارجی قیمت مناسبتری دارد. شما هم در صورت تمایل برای سفارش کرم مرطوب کننده دارای کلاژن و اورجینال دکتر ژیلا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

ویژگیهای کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

این محصول پوست را آبرسانی کرده و از خشکی نجات می دهد ضمن اینکه به دلیل داشتن کلاژن، باعث بازسازی و افزایش خاصیت الاستیته پوست می گردد.

معرفی کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

کرم ایرانی دکتر ژیلا به صورت تیوپی و در حجم 50 میل بسته بندی شده است. این کرم با داشتن عصاره چای سبز، دارای آنتی اکسیدان می باشد که از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و با داشتن کلاژن هم خاصیت انعطاف پذیری پوست را بالا می برد و باعث نجات پوست از خشکی و کشیدگی و افتادگی می شود. پس از استفاده از این محصول، به دلیل وجود عصاره اووکادو، پوست مرطوب شده و آب از دست رفته را به دست خواهد آورد تا هم نرم و لطیف گردد و هم از التهابات خبری نباشد. علاوه بر اینها، کرم دکتر ژیلا دارای ویتامین های مختلفی مثلE &C&H&B5 می باشد که باعث افزایش خاصیت کشسانی و محکم شدن پوست می گردند.  شما هم با هر نوع پوستی که هستید، به ویژه پوست خشک و حساس، می توانید نمونه اورجینال این کرم را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریده و پوستتان را شاداب و جوان سازید.

برند استوری دکتر ژیلا

کمپانی آوند فر که تولید کننده محصولات دکتر ژیلا هم می باشد، در سال 1358 بنا نهاده شد. این کمپانی در ابتدا فقط دو نوع از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می نمود ولی در سالهای بعد، دست به تولید انواع مایعات شوینده دست و ظروف، انواع نرم کننده های لباس و مو، انواع خمیر دندان و ژل موی سر و بسیاری محصولات بهداشتی و آرایشی زد. از جمله محصولات مراقبتی از پوست دکتر ژیلا می توان به انواع ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ، مرطوب کننده ها، پاک کننده های پوست و محصولات تخصصی پوست و مو اشاره کرد.

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

شما می توانید از این کرم روزی چند بار روی پوست خود بزنید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن دکتر ژیلا 50 گرم

اگر شما بتوانید قبل از خرید محصول آرایشی و بهداشتی مورد نظر، از تمام مشخصات و ویژگیها و حتی نحوه استفاده از محصول آگاهی پیدا کنید و آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا و اورجینال، به راحتی و درب منزل خود دریافت نمایید، قطعا یکی از بهترین خریدهای خود را انجام داده اید و آن را به دیگران هم پیشنهاد خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو یکی از همان جاهاییست که شما به تمام موارد ذکر شده دست پیدا خواهید کرد و خریدی لذتبخش برای خود و دیگر عزیزانتان خواهید داشت.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

46،000

%15

39،100

تنها 4 عدد باقی مانده است