ژل اسکراب صورت املاح دریایی جانا مناسب انواع پوست 100 میل
ژل اسکراب صورت املاح دریایی جانا مناسب انواع پوست 100 میل

ژل اسکراب صورت املاح دریایی جانا مناسب انواع پوست 100 میل

Jana Dead Sea Minerals Scrub Gel For All Skin Types 100ml

جانا

|

جانا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست- 100 میل

اسکراب نمک درشت برای از بین بردن پوست های مرده مفید بوده و دارای خواص درمانی، جهت سم‌زدایی پوست است. از آنجایی که نمک گرانول کمی سخت تر از اسکراب شکر است، به همین منظور، اسکراب نمک انتخاب خوبی برای پوست های خشک است. افرادی که پوست خشکی دارند با خرید ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست، می‌توانند نرمی و لطافت را به پوست خود باز گردانند. نکات گفته شده زمانی حاصل می‌شوند که از یک کالای اصل بهره ببریم و چه بهتر که این کالای اصل، متناسب با قدرت خرید قشر اکثریت و با حفظ کیفیت بالا تولید شده باشد، توجه به همین امر موجب شده تا قیمت ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مناسب عرضه شود.

ویژگی‌های ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست- 100 میل 

برای خرید ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست-100میل، نیاز داریم که مهمترین ویژگی های آن را بدانیم تا بتوانیم خریدی بهتر و با کیفیت تر داشته باشیم. از مهمترین ویژگی های ذکر شده می توان به:

  • لایه برداری از پوست‌های مرده
  • دارا بودن نمک دریایی
  • دارا بودن املاح معدنی نمک دریایی از جمله: منیزیم، کلسیم، گوگرد، برومید، ید، سدیم، روی و پتاسیم
  • بهبود فرآیندهای داخلی پوست از داخل به خارج 

اشاره کرد.اسکراب نمک، محبوب‌ترین محصول در سالن‌های اسپا است و هدف از استفاده از این ژل‌ها، لایه‌برداری پوست با برداشت سلول‌های مرده پوست، از لایه‌های بیرونی است که پوست را نرم‌تر و صاف‌تر می‌کند. مواد معدنی موجود در ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست، سبب تغذیه رسانی به پوست در طول روز می شود.

خرید اینترنتی ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست- 100 میل

سهولت در خرید از مو تن رو، امریست که از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. همانطور که میدانید فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مرجع و عرضه کننده تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است و تمامی اطلاعات ارائه شده در سایت، به طور دقیق تهیه و آماده شده است، تا به شما عزیزان در خرید ملزومات مناسب خود یاری رساند. قیمت مناسب پیشنهادی ما به همراه تحویل آسان درب منزل یا محل کار شما، یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی است. در سایت مو تن رو می‌توانید محصولات خود را جست و جو کنید و برای انتخاب بهتر با محصولات مشابه مقایسه نمایید. برای خرید اینترنتی ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست-100میل، از سایت مو تن رو اقدام نمایید و کالا را با قیمت مناسب به همراه سلامت کالا دریافت نمایید.

معرفی برندجانا-Jana


جانا برند باکفیت ایرانی است که توسط شرکت دینا آفرین بهداشت تولید و روانه بازار می‌شود. در سال‌های اخیر شاهد حضور برندهای زیادی مانند جانا در عرصه تولیدات آرایشی بوده‌ایم که برخی از این محصولات با همکاری لابراتوآرهای خارج از کشور تهیه و تولید شده اند.

نحوه استفاده از ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست- 100 میل

بعد از خرید ژل اسکراب صورت جانا حاوی املاح دریایی مناسب انواع پوست-100میل، نوبت به استفاده از آن می رسد. ژل اسکراب صورت املاح دریایی جانا را بعد از شستشوی پوست با آب ولرم و خشک کردن آن با یک دستمال تمیز، به آرامی روی سطح پوست پخش کنیدو همچنین باید مراقب باشید که ژل اسکراب جانا در تماس با چشم و پوست لب قرار نگیرید؛ در صورت تماس با این دو ناحیه، بلافاصله ناحیه مورد نظر را با آب ولرم شستشو دهید. اسکراب فقط باید دو یا سه بار در هفته استفاده شود و مالش دادن با یک حرکت دایره‌ای موثرتر است زیرا کمک می‌کند تا موهای زائد را آزاد کرده و سایشی کمتر نسبت به حرکت عقب و جلو داشته باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران