اسپری مردانه Black Night اکس 150 میل
اسپری مردانه Black Night اکس 150 میل

اسپری مردانه Black Night اکس 150 میل

Axe Black Night Deo Spray For Men 150ml

اکس

|

اکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

اسپری مردانه Black Night اکس 150 میل

بسیاری از افراد روش سریع استفاده از اسپری را برای خوش بو شدن ترجیح می دهند. اما سوالی که پیش می آید در بین این همه اسپری چه محصولی مناسب من است. شاید در مرور در صفحات اینترنتی و مطالعه توضیحات بتوانید اسپری مورد پسند خود را انتخاب کنید. در  این مقاله سعی داریم به معرفی اسپری مردانه Black Night اکس 150 میل بپردازیم. این اسپری دارای ماندگاری بالایی است و همچنین طراوت و شادابی را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد. به راحتی بوی بدن را کنترل می کند.

درباره محصول

  • استفاده آسان
  • حفظ طراوت و تازگی
  • حفاظت از بوی بد بدن در تمام طول روز
  • این محصول یک بوی انرژی دهنده را با داشتن نت های مرکبات تازه و همچنین نت های نعنا، سدر، نارگیل، فندق و کارامل و چوب صندل ایجاد می کند.
  • این اسپری بدن نوعی اسپری دئودورانت برای تمام بدن است که دارای ماندگاری طولانی مدت و حفاظت موثر بدن در برابر بوهای ناخواسته است.
  • این اسپری دارای تناسب بین مواردی مانند طراوت و گرما می باشد.
  • بهترین زمان استفاده از این اسپری بدن شب می باشد. بنابراین انتخاب خوبی برای مهمانی های شبانه است.
  • رایحه چوب اصلی ترین رایحه آن را تشکیل می دهد.
  • مناسب برای همه مردان با اعتماد به نفس
  • باعث می شود تا شما تمام شب را احساس تازگی و طراوت داشته باشید.

مزایای استفاده

قیمت این محصول بسیار مناسب است و برای تمام سنین و تمام فصول سال قابل استفاده است. شما می توانید اصل محصول را در اینجا سفارش دهید و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید. حجم محصول نیز 150 میلی لیتر می باشد که با توجه به قیمت آن انتخاب منحصر به فردی است.

این اسپری به کمک رایحه های طبیعی و شرقی ساخته شده است همانطور که بیان شد نت های اصلی این اسپری از مرکبات تشکیل شده است که باعث احساس طراوت و شادابی می گردد.

 

روش استفاده

کافی است درب اسپری را باز کنید. اسپری را به فاصله 10 الی 30 سانتی متری بدن خود بگیرید و به مناطقی مانند گردن، زیر آرنج ها، کشاله ران و یا قفسه سینه اسپری کنید. اسپری مردانه Black Night اکس دارای ماندگاری بالا و رایحه دلچسب و همه پسندی می باشد. استفاده از این اسپری پس از حمام به علت باز بودن منافذ پوست ماندگاری آن را چند برابر می کند.

اسپری مردانه Black Night اکس یک اسپری کامل برای هر مرد مدرن دارای ظرافت و سبک است. این اسپری به شما اعتماد و شجاعت میدهد تا با چالشهای غیر منتظره مواجه شوید. این اسپری دارای نت های عجیب و غریب است که برای شما یک عصر جادویی پر از تجربیات را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، این دئودورانت به شما احساس تازه و جذاب خواهد کرد. شما می توانید اسپری مردانه Black Night اکس را در هر زمانی استفاده کنید اما بهترین زمان استفاده از این اسپری در شب می باشد. به شما توصیه میکنم که اگر قرار است به یک مهمانی شبانه بروید این اسپری بهترین انتخاب است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران