کاندوم مدل Energy Secret کاپوت 12 عددی
کاندوم مدل Energy Secret کاپوت 12 عددی

کاندوم مدل Energy Secret کاپوت 12 عددی

Kapoot Condoms Model Energy Secret 12pcs

کاپوت

|

کاپوت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم مدل Energy Secret کاپوت 12 عددی

تمام زوجین برای داشتن یک رابطه ایمن و البته لذت بخش از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از این روشها، استفاده از کاندوم می باشد که اگر از نوع با کیفیت آن استفاده شود، می توانید تا سالهای سال از این راه برای جلوگیری از بارداری های نا خواسته و انتقال بیماریها و عفونتها مخصوصا بیماریهای واگیر دار، استفاده کنید. استفاده از کاندوم باعث می شود تا رابطه ای لذتبخش را تجربه کنید و زندگی محکم تر و زیباتری داشته باشید.

ویژگی های کاندوم کاپوت مدل Energy secret  تعداد 12 عددی

این محصول باعث می شود تا انرژیِ شما برای داشتن یک رابطه دلپذیر، بیشتر شده و مدت زمان بیشتری را به این رابطه لذتبخش بپردازید. این محصول کاملا محرک می باشد  و باعث می شود که حجم اندام شما افزایش پیدا کند.

معرفی کاندوم کاپوت مدل Energy secret  تعداد 12 عددی

نوع اورجینال این محصول ساخت کشور ایران می باشد ودر بسته بندی های 12 تایی موجود می باشد. جنس این کاندوم از لاتکس طبیعی و نرم ولی بسیار محکم و مقاوم در مقابل پاره شدن می باشد. دارای ویتامین B3 می باشد و برای آقایان تقویت کننده می باشد. همچنین برای جلوگیری از خشکی واژن و نزدیکی دردناک، داری مواد لیز کننده  یا لوبریکنت می باشد که برای افرادی که اولین بارست رابطه جنسی را تجربه می کنند و یا در اثر افزایش سن و یائسگی، دچار خشکی واژن شده اند، بسیار مناسب و کمک کننده است. رنگ آن سیاه می باشد و در تحریک زوجین نقش زیادی دارد. شما هم اگر خواستار خرید این کاندوم محرک و راز آلود و اورجینال هستید، می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو با مناسب ترین قیمت کاندوم اقدام کنید.

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت مدل Energy secret  تعداد 12 عددی

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندومها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید. قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران