لاک گلیتر کیوب کنویس
لاک گلیتر کیوب کنویس

لاک گلیتر کیوب کنویس

Kenvis Qube Glitter Nail Polish

کنویس

|

کنویس

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

لاک گلیتر کیوب کنویس

لاک یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی برای بانوان است. ناخن جزئی از انگشت‌های دست و پاست، که رسیدگی و مراقبت از آن‌ها باعث زیباتر شدن می‌شود و در نتیجه نقش مهمی را در زیبایی انگشت‌ها ایفا می‌کنند. غیر از لاک، مرتب و تمیز نگه داشتن آن‌ها علاوه بر سلامتی، زیبایی دست‌های شما را دوچندان می‌کند.

لاک ناخن یکی از اقلام لوازم آرایشی است، که بانوان انواع و اقسام آن‌ها را دارند. لاک‌ها براساس رنگ‌ها، غلظت و مدل انواع مختلفی دارند. برخی لاک‌ها فقط رنگ هستند و بعضی دیگر همراه با رنگ اکلیلی نیز هستند. برق ناخن و لاک‌های طراحی از دیگر مدل‌های این محصول آرایشی است. با وجود این همه تنوع، انتخاب لاک برای خانم‌ها سخت‌تر می‌شود. اما داشتن یک لاک با کیفیت و رنگ‌های متنوع این سردرگمی برای انتخاب را از بین می‌برد.

این را باید در نظر داشته باشید، غیر از انتخاب لاک با کیفیت و مراقبت از ناخن‌های لاک زده نیز اهمیت دارد و قبل از این موارد رسیدگی و مانیکور کردن ناخن‌ها در زیباتر شدن آن‌ها و انگشت‌های‌تان تاثیر بسیاری دارد.

لاک و رنگ‌های متنوع آن همیشه برای خانم‌ها جذاب و هیجان‌انگیز است. با وجود لاک‌ها وارد دنیای پر از رنگ می‌شوید و جشنواره‌ای از رنگ‌های زیبا را روی ناخن‌های‌تان تجربه می‌کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که به غیر از رنگ‌ها باید به کیفیت لاک‌ها نیز توجه کنید، تا به ناخن‌ها آسیبی وارد نشود. مثلا پوست پوست شدن صدفی ناخن یکی از آسیب‌هایی است که لاک‌های بی‌کیفیت ایجاد می‌کنند. حتما بعد از هر بار لاک زدن مقداری به ناخن‌های‌تان استراحت بدهید و به اصطلاح بگذارید هوایی بخورند.

موتن رو این بار می‌خواهد از برندی درباره لاک حرف بزند که علاوه بر داشتن رنگ‌های جذاب، کیفیت آن نیز تضمین شده هستند. لاک گلیتر کیوب کنویس با داشتن رنگ‌های متنوع و کلاسیک شما را وارد جشنواره‌ای از رنگ‌ها می‌کند. لاک کنویس فرچه‌ای مناسب برای پوشش‌دهی یک دست ناخن دارد، که با رنگدانه‌های متراکم زیبایی خاصی را به ناخن‌ها و انگشت‌های شما می‌دهد. لاک گلیتر کیوب کنویس فاقد هر گونه مواد مضر است و هیچ آسیبی مثل زردی، ترک یا پوست پوست شدن، به ناخن شما نمی‌زند. این لاک تایید شده وزارت بهداشت نیز است.

این را هم بگوییم که لاک گلیتر کیوب کنویس در ظرف شیشه‌ای تولید شده و ساخت کشور خودمان ایران است.

تاثیر استفاده:

لاک گلیتر کیوب کنویس بدون مواد مضر، نه تنها آسیبی به ناخن‌های شما نمی‌زند، بلکه با داشتن رنگ‌های متنوع و زیبا در 23 رنگ جلوه‌ای بی‌نظیر به ناخن‌های شما می‌دهد. با کنویس جشنواره‌ای از رنگ‌ها را تجربه خواهید کرد، پوشش یک‌دست با فرچه‌ای مناسب، درخشندگی بالا از دیگر مزیت‌های این لاک محسوب می‌شود. همچنین رنگدانه‌های متراکم در این لاک ناخن و انگشت‌های شما را دوچندان می‌کند. این لاک با کیفیت بالا به ناخن صدمه‌ای وارد نکرده و زردی و ترکی را ایجاد نمی‌کند.

نحوه استفاده:

ابتدا ناخن‌های خود را مرتب و مانیکور کنید، سپس رنگ مورد نظر خود از لاک گلیتر کیوب کنویس را انتخاب کرده و با فرچه با دقت روی ناخن‌های‌تان بکشید. با این کار لاک به صورت یک دست روی ناخن‌های‌تان کشیده‌اید و اکنون زیبایی ناخن شما دوچندان شده است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران