ناخن مصنوعی چسب دار 24 عددی مدل Impress کیس-First Date
ناخن مصنوعی چسب دار 24 عددی مدل Impress کیس-First Date

ناخن مصنوعی چسب دار 24 عددی مدل Impress کیس-First Date

Broadway Nails Impress First Date

کیس

|

کیس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ناخن مصنوعی چسب­دار 24 عددی مدل Impress کیس First Date

همه ما خانم­ها کم و بیش از اینکه گه گدار در ظاهرمان تفاوت ایجاد کنیم خوشمان می­آید. اما خوب است بدانید هر تغییری برای هر موقعیتی مناسب نیست. مثلا اینکه داشتن ناخن­هایی تیره برای قرارهای کاری پیشنهاد نمی­شود اما برای اولین قرار عاشقانه شما می­تواند گزینه مناسبی باشد. البته دقت کنید لاک تیره رنگی برای چنین ملاقاتی مناسب است که ته مایه بادمجونی داشته باشد؛ آن هم به لحاظ رازالودی این رنگ. این رنگ هم به سختی پیدا می­شود و هم از کیفیت هر لاکی نمی­توان مطمئن بود. ما ناخن مصنوعی چسب­دار 24 عددی مدل Impress کیس First Date رابه شما پیشنهاد می­کنیم تا بدون دردسر خشک شدن لاک و استفاده از چسب جداگانه به راحتی از آن استفاده کنید.

همچنین خیالتان از کیفیت ناخن مصنوعی چسب­دار 24 عددی مدل Impress کیس First Date راحت باشد و مطمئن باشید قرار عاشقانه شما را با کنده شدن یا ظاهر غیر طبیعی خراب نمی­کند.

نحوه استفاده

ناخن مصنوعی چسب دار کیس به یکی راحل فروی برای مجابس و مهمانی هاست به راحتی می توانید از چسب قوی این ناخن مصنوعی استفاده کنید در عین حال این ناخن مصنوعی به دلیل چسب بسیار قوی و همین طور لبه های سوهان خورده خود مشکلی برای پرداخت‌های بعد از نصب ندارد و شما به راحتی می توانید بعد از نصب از ناخن های خود لذت ببرید همین طور بهترین نتیجه لاک زدن را با استفاده از ناخن مصنوعی کیس خواهید داشت کافی ست از چسب خود ناخن برای استفاده کنید اگر فکر می کنید چسب ناخن مصنوعی برای شما جواب نمی دهد از یک چسب ناخن مصنوعی کمکی نیز برای این کار بهره بجویید.

تأثیر استفاده

با استفاده از ناخن مصنوعی کیس ناخن های شما تا 5 ساعت به زیبایی و درخششی بسیار بالا دست می یابد و شما بدون پرداخت با سوهان می توانید حتی ناخن های شکسته خود را با ناخن مصنوعی کیس کاور کنید. مهم این است که به ناخن های خود اهمیت داده باشید و یک انتخاب درست انجام دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران