برس رمی با پین فلزی سایز کوچک
برس رمی با پین فلزی سایز کوچک

برس رمی با پین فلزی سایز کوچک

Remmy Hair Brush-Small

متفرقه

|

متفرقه

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید برس رمی با پین فلزی سایز کوچک 

موهای خانم ها، نیازمند مراقبت روزانه است. خصوصا خانم هایی که موهای بلندتری نسبت به سایرین دارند، قطعا نیازمند نگهداری بیشتر از موهایشان خواهند بود. در صورت رسیدگی نکردن به مو، ممکن است دچار موخوره، گره خوردن و حتی در بعضی موارد ریزش شود. استفاده از برس مناسب مو نیز می تواند در جلوگیری از مشکلات احتمالی برای مو تاثیرگذار باشد. برای مثال شانه کردن مو، حالت دادن به مو و همچنین باز کردن گره مو هر کدام نیازمند داشتن برسی مخصوص به خود هستند.

 

ویژگی های مهم برس رمی با پین فلزی سایز کوچک 

  • باز کردن گره مو
  • عدم آسیب رساندن به مو
  • کیفیت ساخت مناسب
  • سایز کوچک
  • دارای رنگ نارنجی
  • قابلیت حمل آسان

 

معرفی کالا برس رمی با پین فلزی سایز کوچک 

یکی از برس هایی که می تواند به خوبی در زمینه شانه کردن و باز کردن گره مو به خانم ها کمک زیادی کند، برس رمی با پین فلزی است. این برس در رنگ نارنجی و سایز کوچک تولید شده است و به علت طراحی زیبا، نظر هر خانمی را به خود جلب می کند. همچنین این برس در سایزها و رنگبندی دیگری نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید یک یا چند برس رمی با پین فلزی را تهیه کنید.

خانم ها می دانند که یکی از بدترین اتفاقات برای موهایشان، گره خوردن آنها است. این محصول دارای پین های فلزی است که باعث می شود مدت طولانی از آن استفاده کرد. با وجود محصول برس رمی با پین فلزی سایز کوچک ، باز کردن گره مو به راحتی انجام پذیر است. با استفاده از برس رمی با پین فلزی سایز کوچک ، شما قادر خواهید بود گره مو که می تواند در اثر عوامل های مختلفی بوجود امده باشید را براحتی باز کنید. این برس هیچگونه آسیبی به مو وارد نخواهد کرد و کیفیت ساخت خوب آن، باعث شده تا رضایت مصرف کنندگان نیز جلب شود. همچنین این محصول به علت داشتن سایزی کوچک، قابلیت حمل آسانی دارد و شما می توانید در همه مکان ها این برس را به همراه داشته باشید.

 

نحوه استفاده از برس رمی با پین فلزی سایز کوچک 

به آرامی بر روی تمام قسمت های مو که گره خورده است چندین بار بکشید تا به خوبی از یکدیگر باز شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران