کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال
کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال

کیت رنگ موی مردانه قهوه ای تیره مارال

Maral Dark Brown Hair Color Kit For Men

مارال

|

مارال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای تیره مارال

رنگ موی شما هر چیزی که هست، هر اندازه روشن و هر اندازه تیره که باشد می‌توانید آن را تغییر دهید می‌توانید و به راحتی به رنگ دیگری دست یابید و صورت و ظاهر خود را به گونه‌ای تغییر دهید که تنوعی بسیار زیبایی را در آن شاهد باشید. تغییر رنگ مو می‌تواند صورت را بازتر کند و تنوعی به وجود آورد که روحیه شما را از قبل بسیار بهتر کند.

اما برای آقایان تغییر رنگ مو بیشتر برای از بین بردن موهای سفید است. رنگ کردن موهای شما می‌تواند ظاهر پیر و فرسوده‌ای را که به سبب سفید شدن نابه‌هنگام موهایتان به وجود آمده است را به کل تغییردهد از این رو این ظاهر که خیلی زودتر از آن که باید و شاید به سمت پیری پا نهاده با رنگ موهای شما می‌تواند سریع تغییر کند اما چرا به سرعت؟

مو تن رو خوب می‌داند که آقایان به خاطر مشغله‌های زیادی که دارند، چندان به رنگ کردن موهایشان علاقه ندارند مگر آن که این کار با سرعت هر چه تمام انجام شود پس باید رنگ مویی برای آقایان تهیه شود که در فرمول خود مسئله زمان را مد نظر قرار گرفته‌ دهد و با 5 تا 10 دقیقه صرف زمان به راحتی صورت شما را تغییر دهد.

در میان رنگ موهای بسیار خوب موجود در بازار ایران، مو تن رو کیت های رنگ موی مردانه مارال را برای عرضه به شما موتن رویی‌های عزیز برگزیده است. این کیت‌های رنگ مو یک شاهکار بسیار مناسب برای رنگ کردن موهای آقایان است. برای استفاده از این رنگ مو مردانه به هیچ عنوان به یک آرایشگاه و آرایشگر نیاز ندارید و هر کسی در حمام می‌تواند موهای خود را با این کیت‌های کامل رنگ مو مردانه رنگ کند.

رنگ مو مردانه مارال در یک بسته بندی کامل به شما ارائه می‌شود. به این معنی که در بسته بندآن، یک شانه رنگساژ یک بسته یک بار مصرف شامپوی ثابت کننده رنگ و همین طور یک دستکش یکبار مصرف وجود دارد از سویی دیگر یک تیوپ رنگ و یک تیوپ اکسیدان 6% نیز همراه این رنگ مو به شما ارئه می‌شود فقط کافی است اکسیدان را با رنگ مو ترکیب کنید و به موهای خود بمالید و بعد از 5 دقیقه موهای خود را با شامپوی رنگ ثابت کننده بشویید و آب بکشید به همین راحتی می‌توانید حتی در حمام هم موهای خود را رنگ کنید.

نحوه استفاده

برای استفاده از کیت رنگ موی مردانه قهوه ای مارال ابتدا باید آن را‌ روی پوست خود تست کنید. ترکیبی از اکسیدان و رنگ موی را روی پوست زیر بازوی خود بگذارید این کار را 24 ساعت قبل از استفاده از کیت رنگ موی مردانه مارال انجام دهید تا اگر مشکلی برای شما پیش آمد به راحتی و با حداقل دردسر از آن با اطلاع شوید.

رنگ مو را به نسبت مساوی با اکسیدان خوب مخلوط کنید این کار را می توانید در ظرفی جداگانه برای رنگ موی شقیقه‌ها و در خود شانه رنگ ساژ برای رنگ مابقی مو‌ها انجام دهید. سپس برای رنگ شقیقه ها از دندانه های پشت شانه و برای رنگ مابقی موها از دندانه‌های جلو استفاده کنید پنج دقیقه صبر کنید سپس موهایتان را که حالا هر تار آن رنگ موی مردانه را به خود پذیرفته است با شامپوی ثابت کننده رنگ داخل بسته بندی بشویید و آب بکشید و برای این که بتوانید همیشه رنگی ثابت را بر روی موهای خود داشته باشید یک شامپوی ثابت کننده رنگ نیز تهیه کنید و در حمام های بعدی از آن استفاده کنید.

تأثیر استفاده

کیت رنگ موی مردانه قهوه‌ای تیره مارال مو‌های شما را با رنگی بسیار طبیعی رنگ می‌کند رنگی که ثبات و دوامی بسیار بالا دارد و از سوی دیگر با روغن کنجد، نارگیل، زیتون و بادام غنی شده است همین طور برای مقاومت بسیار بالا در این رنگ مو از کراتین و ویتامین ث نیز استفاده شده است. ضمنا این رنگ مو کاملا فاقد آمونیاک و ترکیبات آمونیمومی است و به موهای شما آسیب خاصی نمی‌رساند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران