ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین
ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین

ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین

Maybelline Colossal Smoky Eyes Volume Express

میبلین

|

میبلین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین

 

زیبایی چشمان شما همیشه تحت تأثیر عوامل محیطی است کار خستگی های روزانه و از همه مهم‌تر آلودگی هوا همه می توانند مژه و چشمان شما را بی حال خسته جلوه دهند. این همه مسائل علاوه بر آنکه بر پوست شما اثر می‌گذارد و موجب تیرگی هم آن می‌شود. برای آنکه بتوانید در مدت زمانی کوتاه خستگی چشمتان را  برطرف کنید و ظاهری زیبا به آن‌ها ببخشید، می توانید از  ریمل های مناسب چشم و مژه‌هایتان استفاده کنید و در این راه ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین یک انتخاب هوشمندانه است.

ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین حاوی فرمولاسیون غنی‌شده‌‌ با کلاژن برای تقویت مژه‌های شما ساخته شده است.  سیاهی مژه را تا 100 درصد افزایش می‌دهد و این یعنی ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین یک عامل تعیین کننده در جذابیت چشمان شماست. اما توانایی های ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین  به همین جا ختم نمی شود زیرا این ریمل بی‌نظیر می‌تواند مژهای شما را تا 9 برابر حجیم تر و بزرگ‌تر ‌کند و در آن برای سیاه‌تر شدن مژه ها از سرمه بهره گرفته شده است و این به آن معناست که هم سلامت مژهای شما با این ریمل تأمین می‌شود و هم زیبایی آن‌ها با ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین به اهداف شما نزدیک‌تر خواهد شد. این محصول به‌راحتی با آب و یا هر نوع پاک‌کننده آرایش پاک خواهد شد و اثری از سیاهی را در دور چشمانتان  بر جای نمی‌گذارد. دیگر مو تن رو  هم ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین را آورده است.

 

نحوه استفاده:

برای نتیجه بهتر، برس ریمل کلوسال اسموکی میبلین را در حرکتی رفت و برگشتی از ریشه مژه تا نوک آن‌ها حرکت دهید تا سریعا حجم چشمگیر مژه‌های خود را مشاهده کنید و از این جادوی ریمل میبلین بر روی چشمانتان لذت ببرید. بین حرکت برس فاصله زمانی نیندازید تا ریمل خشک نشود و مژه‌ها بهتر فرم بگیرند. برای پاک کردن آرایش چشم‌ها حتما از پاک کننده‌های مرغوب آرایشی  استفاده نمایید.

تاثیر استفاده از این محصول:

ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین علاوه بر حجم دهندگی مژه ها تا 9 برابر، فرمولاسیون غنی‌شده‌‌ با کلاژن دارد و به تقویت مژه‌های شما می‌پردازد. ریمل حجم دهنده کلوسال اسموکی میبلین برای چشم‌های حساس و افرادی که از لنز استفاده می‌کنند مناسب است و رنگدانه‌های آن حاوی ماده آرایشی سرمه‌اند، که علاوه بر خواص بسیار مفید این ماده برای چشمان شما  مژه‌هایتان را مات و سیاهی می‌کند و حجم آن‌ها را  تا 100 درصد افزایش می‌دهد. این محصول به‌ راحتی با آب و یا هر نوع پاک‌کننده آرایشی پاک خواهد شد و پس از پاک شدن اثری از سیاهی را دور چشمانتان شاهد نخواهید بود.ما معتقدیم چشمان شما بسیار زیبا هستند و فقط با آرایش این زیبایی باید کشف شود. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران