دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز کیس 36 عددی
دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز کیس 36 عددی

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز کیس 36 عددی

Kiss Makeup Remover Cleansing Towelettes Rose 36 Pieces

کیس

|

کیس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز کیس 36 عددی

 

چقدر به  سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهید؟از مضرات خوابیدن با میکاپ اطلاع دارید؟ تا چه اندازه برای پوستتان ارزش قائلید؟

پوست خارجی ترین عضو حفاظتی بدن است که در معرض عوامل بسیاری از جمله آلودگی و میکروبها قرار دارد.

اگر پوست روزانه تمیز نشود و آلودگی‌ها از روی آن پاک نشود دچار انواع  بیماری ها و مشکلات پوستی می شود و در دراز مدت  دچار چین و چروکها و  ظاهری زشت و پیر می شود .هیچوقت با میکاپ به خواب نروید خواب زمان استراحت است پوست نیز نیاز به استراحت دارد و باید شرایطش را برایش فراهم سازید. پاک کننده های آرایشی تنوع زیادی دارند ولی پاک کننده ای گزینه بهتری است که علاوه بر پاک کردن پوست را آنرا آبرسانی و مرطوب می کند.دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز بدون هیچ ماده شوینده و شیر پاک کن پوست را تمیز   و منافذ پوست را کاملا از هرگونه آلاینده و مواد آرایشی پاکیزه می کند .

 

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز کیس برای تمامی نواحی صورت کاربرد دارد حتی مناطق حساسی مانند اطراف چشم.چشمهایتان را ببندید و اطراف آنرا بدون کوچکترین حساسیت تمیز نمایید این دستمال قابلیت تمیز کردن حتی ریمل ضد آب را نیز دارا می باشد. روی بسته بندی این دستمال مفید و کاربردی درپوش پلاستیکی تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید یک دستمال را خارج کرده بدون اینکه رطوبت دستمالهای دیگر از بین برود در آنرا ببندید. عصاره گل رز آن پوستتان را طراوت و شادابی می بخشد و برای استفاده روزانه دستمالی مقرون بصرفه و کاربردی است.

نحوه استفاده 

یک عدد از دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گل رز کیس را برداشته و روی صورت به آرامی کشیده و میکاپ خود را پاک نمایید.استفاده از این دستمال بسیار راحت است.

تاثیر استفاده 

استفاده از این دستمال خوب و کاربردی تنفس خوب و عمیق پوست را به همراه دارد که در نهایت پوستی شادابتر و سالمتر برای تان به ارمغان می آورد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران