ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116
ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116

ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116

Kiss Glue Off Nail Glue Remover BK116

کیس

|

کیس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116

 

شاید برای شما هم پیش آمده که به یک میهمانی یا مراسم دعوت شوید اما ناخن های کوتاه یا مناسبی نداشته باشید، به همین دلیل راحتترین راه حلی که به ذهن شما می رسد استفاده از ناخن های مصنوعی است. ناخن های مصنوعی را در زمان کوتاهی توسط چسب ناخن می توانید به ناخن های خود متصل کنید و اغلب نیازی به لاک نیز ندارند. اما پس از میهمانی یکی از دردسرهایی که برای شما پیش می آید جدا کردن این ناخن ها یا جدا کردن چسب های باقی مانده از ناخن های شما می باشد این چسب ها حالت زبر پیدا کرده و شما را آزار می دهند. گاهی نیز چسب ها بسیار قوی بوده و تا چند روز از روی ناخن های شما ناخن جدا نمیشود و فشار زیاد برای کندن آن به بافت اصلی ناخن آسیب وارد می کند. روش های دشوار زیادی در اینترنت برای جدا کردن این ناخن های مصنوعی و چسب باقی مانده از آن وجود دارد. شرکت کیس اخیرا محصولی جدید را تحت عنوان ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116 وارد بازار کرده است با این محصول شما کمک می کند ظرف مدت بسیار کوتاهی به راحتی چسب و ناخن مصنوعی را از ناخن شما جدا خواهد کرد.ردن این ناخن های مصنوعی وجود دارد. ها یا جدا کردن چسب های باقی مانده از ناخن های شما می باشد

خصوصیات محصول

  • حذف چسب از روی ناخن
  • حاوی لانولین متناسب با شرایط پوست و کایوتیک
  • بدون آسیب به بافت اصلی ناخن
  • بدون ایجاد حساسیت
  • مناسب برای سالن های ناخن حرفه ای
  • حجم 14  میلی لیتر (0.50 اونس) و 14 گرم

طریقه استفاده :

1.  کلاهک را بردارید و یک سوراخ کوچک در نوک بطری ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116  ایجاد کنید.

2.  به طور مستقیم مقداری از ریموور ناخن مصنوعی کیس را روی چسب ناخن بریزید.

3. مدتی صبر کنید تا ساختار چسب نرم شود و در مایع حل شود.

4. با یک دستمال کاغذی بر روی مایع و چسب انحلال یافته بکشید.

5. فرایند را در صورت لزوم تکرار کنید.

هشدار

ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116  را از دسترس کودکان دور نگه دارید. این محصول را ابدا در نزدیک نقاط حساس مانند چشم ها استفاده نکنید. در صورتی که مقداری از این محصول وارد چشم شما شد سریعا به پزشک مراجعه کنید. ریموور ناخن مصنوعی کیس را دور از حرارت نگه دارید و در جای خشک و خنک نگه دارید. پس از مصرف برای جلوگیری از خشک شدن محصول درب آن را ببندید.

تأثیر استفاده از این محصول

همانطور که بیان شد با استفاده از این محصول به راحتی می توانید ناخن خود را در مدت کوتاهی جدا کنید. استفاده از ریموور ناخن مصنوعی کیس مدل BK116  بسیار ساده و راحت است. استفاده از این محصول برای جدا کردن ناخن مصنوعی آسیبی به ناخن شما و بافت اطراف آن نمی زند. از این محصول میتوانید برای پاک کردن چسب های ریخته شده بر روی پوست خود نیز استفاده کنید. این محصول به سبب دارا بودن لانولین و کایوتیک نه تنها به ناخن آسیبی وارد نمیکند بلکه باعث تقویت ناخن نیز میگردد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران