چسب ناخن کیس مدل BGL506C
چسب ناخن کیس مدل BGL506C

چسب ناخن کیس مدل BGL506C

Kiss PowerFlex Precision Nail Glue - BGL506C

کیس

|

کیس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

چسب ناخن کیس مدل BGL506C

کاشت ناخن همیشه مشکلات خودش را همراه دارد حتی اگر مواد ضد قارچ هم به خوبی عمل کند و ناخن­هایتان آلودگی قارچی نگیرد قطعا به خاطر نازک شدن و نرسیدن اکسیژن حداقل تا مدتی آن ناخن قبلی نخواهند شد.حتی اگر ناخن­های بسیار مقاومی هم داشته باشید و این مشکلات برایتان پیش نیاید پس از ریموو کردن ناخن­های کاشته شده از ناخن­های طبیعی خودتان بدتان می­آید و اعتماد به نفستان را از دست خواهید داد و باید بدانید زیبایی طبیعی شما حتی اگر زیباترین نباشید از زیبایی مصنوعی جذاب­تر است. حتما می­گویید ناخن بلند کردن سخت است و گاهی اوقات واقعا ناخن­های نامرتب می­تواند استایل زیبایتان را بهم بریزد؛ اما نگران نباشید، با چسب ناخن کیس مدل BGL506C هم میتوانید ناخن مصنوعی را موقتا جایگزین ناخن های شکسته خود کنید هم میتوانید ناخن شکسته خودتان را با آن بچسبانید. چسب ناخن کیس مدل BGL506C فوق العاده محکم است و تا چند روز دوام می­آورد و بسیار راحت و با ظرافت می‌توان از آن استفاده کرد زیرا سر فرچه ای ظریفی مانند لاک ناخن دارد.

نحوه استفاده

چسب ناخن کیس هیچ گونه مشکل حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند از این چسب به مقدار بسیار کم در حد یک قطره برای هر ناخن کفایت می کند پس به میزان زیاد از آن استفاده نکنید. برای برداشتن ناخن های مصنوعی چسبیده  با این چسب ناخن مصنوعی یک پنبه را به استون آغشته کنید و به دور ناخن خود بپیچید سپس یک قطعه فویل  را به دور پنبه و دست خود بپیچید 5 دقیقه صبر کنید تا استون اثر خود را انجام دهد. ناخن شما به راحتی از جای خود بلند می شود.

تأثیر استفاده

با استفاده از چسب ناخن مصنوعی شما می توانید هر نوع ناخنی را که دوست داشته باید با سرعتی بر روی ناخن خود کار کنید همین طور استفاده از این چسب ناخن مصنوعی هیچ گونه عوارض جانبی برای شما ندارد و به راحتی می توانید آن را به مدت طولانی استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران